Sam sip sam Inlagd November 27, 2013 Dela Inlagd November 27, 2013 Jaa hur f-n ställer du dej till detta mästerverk 33:an. De e ju skal så helvete? Det är helt ok ,då äter man ju inte skalet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 27, 2013 Dela Inlagd November 27, 2013 Ha, ha..var f-n är folien... Fuskat i micron...? ( Såg riktigt smaskigt ut ). Mvh. borje222 Går bra att baka i riktig ugn utan folie ,Micro bakar man inte potatis med Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd November 27, 2013 Dela Inlagd November 27, 2013 Går bra att baka i riktig ugn utan folie ,Micro bakar man inte potatis med Har man en riktig micro, går det utmärkt! (Micro/varmluft/grill) Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 27, 2013 Dela Inlagd November 27, 2013 Har man en riktig micro, går det utmärkt! (Micro/varmluft/grill) Mvh. borje222 Varmluft ja ,men jag pratar Micro och det blir inte bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd November 27, 2013 Dela Inlagd November 27, 2013 Bullens pilsnerkorvar med bröd. Ingen bild men de kan ju inte vara så svårt att föreställa sig hur det ser ut. Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd November 27, 2013 Dela Inlagd November 27, 2013 Är du en sån där antimicro-taliban också 33:an? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd November 27, 2013 Dela Inlagd November 27, 2013 Varmluft ja ,men jag pratar Micro och det blir inte bra Det har du helt rätt i, men jag har blivit bjuden på ett antal "bakade" potatisar, som blivit tillredda i micron, fullt ätbara, men "kokta" enligt mitt tycke... Ville bara jäklas med Odin lite med mitt inlägg... Och visst går det med min micro att baka potatis med "kombiprogram", men vete tusan om det inte är lättare att flyga till månen... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd November 27, 2013 Dela Inlagd November 27, 2013 Är du en sån där antimicro-taliban också 33:an? Och du är väl en sån där julmust taliban om jag inte minns fel. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd November 27, 2013 Dela Inlagd November 27, 2013 Och du är väl en sån där julmust taliban om jag inte minns fel. Taliban är man ju inte när man tycker om något utan när man inte tycker om något och dessutom skäller på andra som tycker om detta något Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd November 27, 2013 Dela Inlagd November 27, 2013 Taliban är man ju inte när man tycker om något utan när man inte tycker om något och dessutom skäller på andra som tycker om detta något Ja ja.Jag menade Iphone taliban.Oj så noga du är he he. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd November 27, 2013 Dela Inlagd November 27, 2013 Sista måltiden innan jag försvinner! Förhoppningsvis blir jag insläppt i Sverige om några veckor! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd November 27, 2013 Dela Inlagd November 27, 2013 Ja ja.Jag menade Iphone taliban.Oj så noga du är he he. Tänk på att det här är en mattråd, så nämn inte oaptitligt skräp är du snäll! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd November 27, 2013 Dela Inlagd November 27, 2013 (ändrad) Det har du helt rätt i, men jag har blivit bjuden på ett antal "bakade" potatisar, som blivit tillredda i micron, fullt ätbara, men "kokta" enligt mitt tycke... Ville bara jäklas med Odin lite med mitt inlägg... Och visst går det med min micro att baka potatis med "kombiprogram", men vete tusan om det inte är lättare att flyga till månen... Mvh. borje222 Jäklas med mej?? Varför då Microbakad potatis e helt ok, ja om man använder grill å varmluft alltså... Då kan man fan käka skal och allt.. Ändrades November 27, 2013 av Odin Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd November 27, 2013 Dela Inlagd November 27, 2013 Taliban är man ju inte när man tycker om något utan när man inte tycker om något och dessutom skäller på andra som tycker om detta något he he.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd November 27, 2013 Dela Inlagd November 27, 2013 Jäklas med mej?? Varför då Microbakad potatis e helt ok, ja om man använder grill å varmluft alltså... Då kan man fan käka skal och allt.. Odin, om inte jag jäklas med dig, vem ska då göra det...? Puss på dig! Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd November 27, 2013 Dela Inlagd November 27, 2013 Ha, ha..var f-n är folien... Fuskat i micron...? ( Såg riktigt smaskigt ut ). Mvh. borje222 Nädå ingen risk, folien är bara borttagen, kan inte äta med folien kvar Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd November 27, 2013 Dela Inlagd November 27, 2013 Imorgon ska jag nog slänga in ett par oskalade potatisar i micron, steka några köttbullar från Willys och sen häller jag på lite ketchup från Felix. Alternativt så kokar jag lite ris till köttbullarna istället, kommer du förbi på middag imorgon 33:an? PS. köp med ett par Chang från bolaget isåfall Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd November 27, 2013 Dela Inlagd November 27, 2013 Tänk på att det här är en mattråd, så nämn inte oaptitligt skräp är du snäll! Ehhh din jä.Ok då. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 27, 2013 Dela Inlagd November 27, 2013 Imorgon ska jag nog slänga in ett par oskalade potatisar i micron, steka några köttbullar från Willys och sen häller jag på lite ketchup från Eldorado. Alternativt så kokar jag lite Uncle Ben`s ris till köttbullarna istället, kommer du förbi på middag imorgon 33:an? PS. köp med ett par Chang från bolaget isåfall Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd November 27, 2013 Dela Inlagd November 27, 2013 Imorgon ska jag nog slänga in ett par oskalade potatisar i micron, steka några köttbullar från Willys och sen häller jag på lite ketchup från Felix. Alternativt så kokar jag lite ris till köttbullarna istället, kommer du förbi på middag imorgon 33:an? PS. köp med ett par Chang från bolaget isåfall Visste inte att du var ovän med den gode 33,an ha ha. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd November 27, 2013 Dela Inlagd November 27, 2013 Visste inte att du var ovän med den gode 33,an ha ha. Det är jag inte heller, inte än iaf Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd November 27, 2013 Dela Inlagd November 27, 2013 Det är jag inte heller, inte än iaf Jag vet. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 27, 2013 Dela Inlagd November 27, 2013 Är du en sån där antimicro-taliban också 33:an? Yes Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 28, 2013 Dela Inlagd November 28, 2013 Taliban är man ju inte när man tycker om något utan när man inte tycker om något och dessutom skäller på andra som tycker om detta något Eller tycker om tallibarkmacka med bin i lager? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goodolle Inlagd November 28, 2013 Dela Inlagd November 28, 2013 Riset kokas Somtamen klar Hambugarebröd. Steker två ägg, ett skall på brödet. Steker brödet också. Grisöronen stekes med Maggi på, frugan älskar det. Hälsningar goodolle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu