smilet Inlagd November 11, 2010 Dela Inlagd November 11, 2010 Utanför Willys stod en fiskvagn och där fanns det: Fiskburgare (tod man plaa) Och Willys hade: Östras Mellanfina (bakad i stenugn) med Skagenröra Det var riktigt diii mak Smilet med flickvän smile Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 11, 2010 Dela Inlagd November 11, 2010 Kvällsfika . en smörgås "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd November 11, 2010 Dela Inlagd November 11, 2010 (ändrad) Hittade lite fläskkarre i frysen. Slängde ihop den med lite "Harry K Vär", klyftisar, finhackad paprika och hällde på lite rödvinsstänkt gräddsås med basilika. Och när jag ändå hade ugnen igång så slängde jag in en surdeg när fläsket var klart. Edit.. och dricker samma som Enis i inlägget före, såklart. Ändrades November 11, 2010 av noBuzz Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd November 11, 2010 Dela Inlagd November 11, 2010 Kvällsfika . en smörgås Ja visst jävlar... glömde bort gåsdan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd November 11, 2010 Dela Inlagd November 11, 2010 Hörru bussskrälle häda inte... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd November 11, 2010 Dela Inlagd November 11, 2010 Hörru bussskrälle häda inte... Vad har jag nu gjort för fel? Fel ölsort till fläsket? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 12, 2010 Dela Inlagd November 12, 2010 Vet inte vad det blir men starkt chili i alla former när fru kantarell står vid spisen!!!! Kommer en bild på Svampen med rykande öron Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Caveman Inlagd November 12, 2010 Dela Inlagd November 12, 2010 Vet inte vad det blir men starkt chili i alla former när fru kantarell står vid spisen!!!! Kommer en bild på Svampen med rykande öron Det såg gott ut,nu sög det till i tarmen ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 12, 2010 Dela Inlagd November 12, 2010 (ändrad) Ändrades November 12, 2010 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd November 12, 2010 Dela Inlagd November 12, 2010 Vad har jag nu gjort för fel? Fel ölsort till fläsket? Yepps sötnos du borde inte förstöra din underbara kropp med sånt blask... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 12, 2010 Dela Inlagd November 12, 2010 (ändrad) Ser lika Hot ut!!!!!!!!Kapao Mvh Svampen Ändrades November 12, 2010 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 12, 2010 Dela Inlagd November 12, 2010 Nu ryker det Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd November 12, 2010 Dela Inlagd November 12, 2010 Yepps sötnos du borde inte förstöra din underbara kropp med sånt blask... Ok då. Fyller ut blasket med ett nyttigt mellanmål för att få bättre form på hyddan. Rostad surdegsmacka med arbogapastej, knaprig gammaldags smörgåsgurka, brie, oliver, filadelfia och skinka. Och en halv gris som tilltugg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thainab Inlagd November 12, 2010 Dela Inlagd November 12, 2010 Hederlig svensk husmanskost, götta för magen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 13, 2010 Dela Inlagd November 13, 2010 Morsan gick bort i April så jag frågade Farsgubben va vill Du äta på Farsdag? Klart svar från en arbetare!!!!!! 1 dag för tidigt men skA JOBBA IMORG!!!!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd November 13, 2010 Dela Inlagd November 13, 2010 (ändrad) Dagens frukost i hamma oss oss i Bangkok., Min Buri - Korv Ez - Två ägg - Lite grönt Dagens kylskåpsbild i Min Buri Dagens ägg i kylskåpet Veckans rason av öl i kylskåpet Ha en gör go lördag! Ändrades November 13, 2010 av stjp8729 Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd November 13, 2010 Dela Inlagd November 13, 2010 Dagens frukost i hamma oss oss i Bangkok., Min Buri - Korv Ez - Två ägg - Lite grönt Dagens kylskåpsbild i Min Buri Dagens ägg i kylskåpet Veckans rason av öl i kylskåpet Ha en gör go lördag! Hej, Tyckte mig även se en burk med "skippy peanut butter" på hyllan i kylen. Jag har aldrig lärt mig uppskatta den gulbruna smeten - gillar du att äta det? Mvh SN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd November 13, 2010 Dela Inlagd November 13, 2010 Hej, Tyckte mig även se en burk med "skippy peanut butter" på hyllan i kylen. Jag har aldrig lärt mig uppskatta den gulbruna smeten - gillar du att äta det? Mvh SN Hej Siam-Nilsson, Den "gulbruna" burken är Remia Mountarde de Dijon senap Kommer inte på frågan att inhandla någon peanut butter till detta hushåll Ha en go dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd November 13, 2010 Dela Inlagd November 13, 2010 Hej Siam-Nilsson, Den "gulbruna" burken är Remia Mountarde de Dijon senap Kommer inte på frågan att inhandla någon peanut butter till detta hushåll Ha en go dag! Det låter trevligare - blev smått illamående av tankeassociationen till "Skippy peanat butter" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 13, 2010 Dela Inlagd November 13, 2010 Nu ryker det 55555 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd November 13, 2010 Dela Inlagd November 13, 2010 Det låter trevligare - blev smått illamående av tankeassociationen till "Skippy peanat butter" Håller med dig till 110%.. Men denna ögonblicksbild är bättre. - LEO öl på Thaivis, dvs med is Ha en göringa go lördag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 13, 2010 Dela Inlagd November 13, 2010 Nja ska jag nu gå över till Leo så får det bli burken med di vackra damerna När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
irjus Inlagd November 13, 2010 Dela Inlagd November 13, 2010 Friterade inbakta tiger räkor, friterat inbakat bacon , sallad och ris. Frugan som lagade maten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd November 14, 2010 Dela Inlagd November 14, 2010 Dagens frukost i ett kallt och blåsigt Bangkok. Är nog inte mer än 31 grader - Grillade revbensspjäll - Ris - Ett glas vatten Äckligt kallt och samtidigt äckligt gott Ha en go söndag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 14, 2010 Dela Inlagd November 14, 2010 Dagens frukost i ett kallt och blåsigt Bangkok. Är nog inte mer än 31 grader - Grillade revbensspjäll - Ris - Ett glas vatten Äckligt kallt och samtidigt äckligt gott Ha en go söndag! Ser gött ut Stjp, och fint har ni där hemma. Själv blev det en Saftig MacMait med ost. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu