ellim63 Inlagd November 24, 2013 Dela Inlagd November 24, 2013 eftersom det är söndag kan vi väl unna oss en efterrätt. kanel o muscovadostekta äpplen med glass o vaniljsås... en liten sipp lagrad rom från Barbados.. fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goodolle Inlagd November 25, 2013 Dela Inlagd November 25, 2013 Fest i Bangkok, massor med Thaimat. Inte glöma det viktigaste. Beer Sing Hälsningar goodolle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 25, 2013 Dela Inlagd November 25, 2013 Yunny och inget annat...gött var det. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 25, 2013 Dela Inlagd November 25, 2013 idag blev det rödspätterester..jättegott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd November 25, 2013 Dela Inlagd November 25, 2013 Lite körv å mos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 25, 2013 Dela Inlagd November 25, 2013 idag blev det rödspätterester..jättegott! Ellim blir min undergång sitter här och är hungrig som satan,frugan kommer hem och jag hoppas vi ska tillaga nåt gemensamt men tji fick jag,hon kasta av sig arbetskläderna och rusade in till grannen för att käka undrar vad det kostar med en mia noi här hemma? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd November 25, 2013 Dela Inlagd November 25, 2013 Ellim blir min undergång sitter här och är hungrig som satan,frugan kommer hem och jag hoppas vi ska tillaga nåt gemensamt men tji fick jag,hon kasta av sig arbetskläderna och rusade in till grannen för att käka undrar vad det kostar med en mia noi här hemma? Mia noi i Sverige ska du nog inte räkna i pengar, kostar nog snarare liv eller lem Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 25, 2013 Dela Inlagd November 25, 2013 Mia noi i Sverige ska du nog inte räkna i pengar, kostar nog snarare liv eller lem Nja,frugan orkar ju inte med(kanske trött)och en annan är ju trots allt en ungdom(ett par gånger i veckan) Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd November 25, 2013 Dela Inlagd November 25, 2013 Nu fick de va bra med seg gris, så jag drog igång en köttfärslimpa på nötfärs och några ägg i kommer nog några bilder sena<re Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 25, 2013 Dela Inlagd November 25, 2013 Tänka sig...Det blev hänt i helgen “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 25, 2013 Dela Inlagd November 25, 2013 Eftersom frugan försvann fick jag leta reda på fisk i frysen Det blir ugnsfisk med skalad potatis(ej pressad) med en skaldjursås med vitlökskaraktär.Till det ska grabben och jag inmundiga Arlas eminenta minimjölk .Och nu väntar jag med en vrålande mage på att det ska bli klart och några bilder på resultatet blir det inte(för hungrig) Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 25, 2013 Dela Inlagd November 25, 2013 DSC_0041.jpgDSC_0042.jpgDSC_0043.jpgEftersom frugan försvann fick jag leta reda på fisk i frysen Det blir ugnsfisk med skalad potatis(ej pressad) med en skaldjursås med vitlökskaraktär.Till det ska grabben och jag inmundiga Arlas eminenta minimjölk .Och nu väntar jag med en vrålande mage på att det ska bli klart och några bilder på resultatet blir det inte(för hungrig) Och tillagat i luften igen Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd November 25, 2013 Dela Inlagd November 25, 2013 Vrid på kameran månjä.l, kan inte fan kika på sniskan eller köp dig en riktig teflon Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd November 25, 2013 Dela Inlagd November 25, 2013 Ja några matbilder blev det Här kommer först en vild katt, herr Chang som blir som tokig när det vankas köttfärs Här har han fått provsmaka å lugnat ner sig lite Snygg bild på dörrposten Så här snygg va den, när den kom ut ur bullteven Min 1:a tallrik Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 25, 2013 Dela Inlagd November 25, 2013 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 25, 2013 Dela Inlagd November 25, 2013 Lab Moo mixad Chiang Rai/Fruängen style Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd November 25, 2013 Dela Inlagd November 25, 2013 Ellim blir min undergång sitter här och är hungrig som satan,frugan kommer hem och jag hoppas vi ska tillaga nåt gemensamt men tji fick jag,hon kasta av sig arbetskläderna och rusade in till grannen för att käka undrar vad det kostar med en mia noi här hemma? Förmodligen minst en skiljsmässa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 25, 2013 Dela Inlagd November 25, 2013 Ja några matbilder blev det Här kommer först en vild katt, herr Chang som blir som tokig när det vankas köttfärs Köttfärslimpa 001.JPG Här har han fått provsmaka å lugnat ner sig lite Köttfärslimpa 002.JPG Snygg bild på dörrposten Köttfärslimpa 003.JPG Så här snygg va den, när den kom ut ur bullteven Köttfärslimpa 004.JPG Min 1:a tallrik Köttfärslimpa 005.JPG Vrid på kameran hussejä...l,jag är ju van vid mina bilder Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 25, 2013 Dela Inlagd November 25, 2013 Förmodligen minst en skiljsmässa Det är ju inte den första iaf. och jag lever än Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goodolle Inlagd November 26, 2013 Dela Inlagd November 26, 2013 Frukost pålägg. Creamed Smoked Roe. Kalles KFC Twister Inge Thaislafs Yum Kai Sab det också från KFC Hälsningar goodolle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd November 26, 2013 Dela Inlagd November 26, 2013 Inte jag men Damen som fixade middagen Isterband ifrån Sorunda Korvfabrik tillsammans med liiite stuvad potatis Och till det 1 glas styrkemjölk Ingen mini-variant här. Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd November 26, 2013 Dela Inlagd November 26, 2013 Sitter hos Maitan och käkar en grym Mojs! mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd November 26, 2013 Dela Inlagd November 26, 2013 Grillad kycklingfile Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 26, 2013 Dela Inlagd November 26, 2013 Lite gött efter dagens regn... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd November 26, 2013 Dela Inlagd November 26, 2013 undrar vad det kostar med en mia noi här hemma? Personligen undrar jag vad det skulle kosta att hyra elim63 som "huskock"? En mia noi brukar sällan vara intresserad av att laga mat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu