Bihanget Inlagd November 21, 2013 Dela Inlagd November 21, 2013 Blev en Knasen-special fast det är onsdag Inte fan var den så god som vissa påstår Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thainenne Inlagd November 21, 2013 Dela Inlagd November 21, 2013 En av mina grannar har gårdsförsäljning. där man är både kund och handlare, med andra ord man sköter sig själv och stoppar pengarna i en kassalåda efter att man räknat ut priset själv Framme hos bonden Per bonden dörr.JPG Han har redan börjat sälja granar & kärvar bonden gran.JPG bonden kärve.JPG Eller rovor & morötter till foder för tex hästarna bonden morot.JPG bonden rovor.JPG Väl inne i "affären så finns mänsklig föda bonden lök.JPG bonden edward.JPG bonden honung.JPG sen bort mot äggkylen bonden ägg.JPG ibland finns det annat också bonden skylt.JPG bonden mjöl.JPG bonden pipparkakor.JPG bonden sylt.JPG sen är det dags att betala bonden per.JPG bonden redovisa.JPG bonden kassa.JPG Sen är det bara att lasta bilden och åka hem fy fan va dyrt, ägg 120:-styck Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd November 21, 2013 Dela Inlagd November 21, 2013 Blev en Knasen-special fast det är onsdag pizza 001.jpg Inte fan var den så god som vissa påstår Ska vara vatten till sånt grekslafs Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 21, 2013 Dela Inlagd November 21, 2013 en fantastiskt god brunch! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd November 21, 2013 Dela Inlagd November 21, 2013 Fräste på lite rökt skinka. Pasta till de och lite Thai sweet chilisås. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 21, 2013 Dela Inlagd November 21, 2013 Gårdagens smaskiga rostbiff med potatissallad. som sköljdes ner med en öl Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd November 21, 2013 Dela Inlagd November 21, 2013 Nu när jag är herre i mitt eget hus igen så törs man ta ut svängarna lite när det gäller matlagning. Den där riskokaren som jag fått klara instruktioner i hur den ska användas kommer nog få vila ett tag Så det blev spagetti till pad pak-resterna och jäklar så gott det blev Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 21, 2013 Dela Inlagd November 21, 2013 Nu när jag är herre i mitt eget hus igen så törs man ta ut svängarna lite när det gäller matlagning. Den där riskokaren som jag fått klara instruktioner i hur den ska användas kommer nog få vila ett tag Så det blev spagetti till pad pak-resterna och jäklar så gott det blev CIMG1823.JPG Passa riskokarn Du herre i ditt eget Ha Ha !!!!!!!! Du får ju för fan äta rester med tillagad plastpasta!!!Ho Ho Ho Här vart det hämtmat idag 1 låda kalops från Abbes Dä Du!!!!!!! Puss o kram "rest-mannen"! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd November 21, 2013 Dela Inlagd November 21, 2013 Nu när jag är herre i mitt eget hus igen så törs man ta ut svängarna lite när det gäller matlagning. Den där riskokaren som jag fått klara instruktioner i hur den ska användas kommer nog få vila ett tag Så det blev spagetti till pad pak-resterna och jäklar så gott det blev CIMG1823.JPG Säg som det är: Du käner dig ensam utan Dam Sedan får vi väl se hur Vatten-talibanernas favoritoffer klarar av matlagningen framöver eller om det bara blir den lokala korvmojen som får äran av dina besök Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 21, 2013 Dela Inlagd November 21, 2013 Som vanligt i detta hushåll finns det fördelning av alla sysslor.. FFF fick sin uppgift att använda den vanliga sugaren.. Eftersom Ea jobbar ca 90 till 100 timmar i veckan med sitt företag o flytten till kåken, så fick hon sin paus.. Eftersom FF börjar tidigt sitt dagspass kl 04.30 så straffet blev fixa nått, eftersom Ea skrek kött, så fick det bli det.. Mätta blev vi allihopa.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd November 21, 2013 Dela Inlagd November 21, 2013 Jaha, då kan man ej kalla sig småbarnsförälder längre, grabben fyllde nämligen 18 år idag. Jag förklarade att nu blev det nya regler, i och med att han har blivit vuxen. En sak som jag berättade för honom, var att detta var den sista måltid jag lagade åt honom...varpå han blev likblek...nää farsan du skojar..? Provade på lite årsmust, men den tyckte jag inte var någe vidare. Lite presenter lyckades han lura till sig... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 21, 2013 Dela Inlagd November 21, 2013 Jaha, då kan man ej kalla sig småbarnsförälder längre, grabben fyllde nämligen 18 år idag. Jag förklarade att nu blev det nya regler, i och med att han har blivit vuxen. En sak som jag berättade för honom, var att detta var den sista måltid jag lagade åt honom...varpå han blev likblek...nää farsan du skojar..? {style_image_url}/attachicon.gif 1.JPG Provade på lite årsmust, men den tyckte jag inte var någe vidare. {style_image_url}/attachicon.gif 2.JPG Lite presenter lyckades han lura till sig... {style_image_url}/attachicon.gif 3.JPG {style_image_url}/attachicon.gif 4.JPG Mvh. borje222 Fina räkmackor 10 karma för dom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 21, 2013 Dela Inlagd November 21, 2013 Stuvade makaroner och stekt fläsk i matlådan i kväll fantastiskt mumsigt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd November 21, 2013 Dela Inlagd November 21, 2013 Idag var det som vanligt (på torsdagar) Bihangets tur att stå för maten. Undrar om det är för att jag var på rymmen igår, som han idag serverade resterna från kylskåpet Det var ju tänkt att han skulle ha ätit detta igår, men han smet in på en lokal Pizzeria istället Att jag åt middag i "fjollträsk" igår är en helt annan femma! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd November 22, 2013 Dela Inlagd November 22, 2013 Och så var det igång IGEN :13: Snäll gubbe som man är måste man ju blidka "regeringen" med något Nähä, den varianten gick inte så då blev det :13: Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd November 22, 2013 Dela Inlagd November 22, 2013 Och så var det igång IGEN :13: Snäll gubbe som man är måste man ju blidka "regeringen" med något Nähä, den varianten gick inte så då blev det Jag fick ju enbart hålla mig till den lokala julölen Allt det andra "vräkte" sig "regeringen" i Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd November 22, 2013 Dela Inlagd November 22, 2013 Jag fick ju enbart hålla mig till den lokala julölen Allt det andra "vräkte" sig "regeringen" i Ja, självklart! Finns en viss herre som hela tiden tjatar på att jag behöver lägga på mig några kilo så att jag inte blåser bort! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goodolle Inlagd November 22, 2013 Dela Inlagd November 22, 2013 Frukost. Sardiner. Ayam Brand. Tycker de är godast men det är också de dyraste. Inga små sardiner som Kung Gustavs, Tonfisk i Solrosolja. Hälsningar goodolle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 22, 2013 Dela Inlagd November 22, 2013 inte än, men ikväll blir det lite kräftor med tillbehör.fick tyvärr inte tag på svenska men frugan är ju halvkines så hon får väl tolka om det skulle behövas... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 22, 2013 Dela Inlagd November 22, 2013 Tre kokta ägg, plus tre kycklingsfiler med lite svampsås...gött. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 22, 2013 Dela Inlagd November 22, 2013 Treo,alvedon Och c-vitaminer Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 22, 2013 Dela Inlagd November 22, 2013 En schnitzel med potatis och ostronsås satt som en smäck. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 22, 2013 Dela Inlagd November 22, 2013 Treo,alvedon Och c-vitaminer F-n va gött..krya på dig kompis. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd November 22, 2013 Dela Inlagd November 22, 2013 Slängde ihop en kebabtallrik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd November 22, 2013 Dela Inlagd November 22, 2013 Blev bjuden på sjömansbiff idag. mkt gott. Sen blev det kaffe och bakelse. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu