Oregistrerad Inlagd November 19, 2013 Dela Inlagd November 19, 2013 Katastrof, raggmunken var slut men de gick ner iaf Ojdå, det hände mig förra gången ca två mån sedan. Har aldrig gillat löksås särskild mycket. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 19, 2013 Dela Inlagd November 19, 2013 Musslor och höstens rotgrönsaker intagna på akkurat i lördags. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 19, 2013 Dela Inlagd November 19, 2013 Det blev raggmunk på Two Lions idag, gott var det. Ser ju gott ut men två små fläskbitar Var det barnportion ?? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd November 19, 2013 Dela Inlagd November 19, 2013 Stekt sill med mos,,,(yepp här nere heter det sill ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd November 19, 2013 Dela Inlagd November 19, 2013 Idag var det examensprov i thaimatlagning, i morgon är det nämligen dags för lärarinnan att åka hem Först ut var jag med min utsökta pad pak Sen var det dags för morsan att visa upp sina som tam kunskaper Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd November 19, 2013 Dela Inlagd November 19, 2013 Idag blev det en mustig hemlagad gulaschsoppa. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd November 19, 2013 Dela Inlagd November 19, 2013 Idag blev det en mustig hemlagad gulaschsoppa. 1.JPG Mvh. borje222 Den där tar jag gärna receptet på, såg gott ut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd November 19, 2013 Dela Inlagd November 19, 2013 Den där tar jag gärna receptet på, såg gott ut. Ja du, jag och recept...jag vet ju hur jag gör, och smakar mig fram...men har tyvärr inget nedskrivet, men det finns många liknande recept på nätet, inga konstigheter i min soppa, bygger på nötkött och paprika. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 19, 2013 Dela Inlagd November 19, 2013 Precis beställt kebabrulle med stark sås Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 19, 2013 Dela Inlagd November 19, 2013 (ändrad) Efter skriverier om en viss maträtt så blev suget så stark och man till butiken fick åka Nu é det på G Levergryta med bacon, svamp grädde, smör mm tillagad med kärlek Satan va gott det var..har inte gjort detta flera år Tack Gallan för tipset Ändrades November 19, 2013 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd November 19, 2013 Dela Inlagd November 19, 2013 Efter skriverier om en viss maträtt så blev suget så stark och man till butiken fick åka Nu é det på G Lever01.jpg Levergryta med bacon, svamp grädde, smör mm tillagad med kärlek Lever02.jpg Satan va gott det var..har inte gjort detta flera år Tack Gallan för tipset Härligt, nej jag hann inte med Gallan idag, blev någon het kycklinggryta hos Kattis idag Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 19, 2013 Dela Inlagd November 19, 2013 Korv med ej Feliix potatismos, blev det idag.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd November 19, 2013 Dela Inlagd November 19, 2013 Kebab pizza. Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 19, 2013 Dela Inlagd November 19, 2013 Rester från helgen bl.a. pizzajävuln,blev mätt iaf. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd November 19, 2013 Dela Inlagd November 19, 2013 En sista servering korv med bröd till matvraket för den här gången och uppladdning inför matchen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd November 19, 2013 Dela Inlagd November 19, 2013 Skulle ta fram potatisen till middan, men vad f...n! Ingen potatis hemma! Dags att tänka om snabbt! Har ingen lust att tillaga det Bihanget föreslog, utan jag inventerar matförråden här hemma. Är nämligen för lat idag för att åka och handla! Detta blev det! Först steker jag upp löken sedan korven hittade resterna av fläsket från igår och det passar att använda i dagens middag I med allt i en gryta och tillsätta majsen Och ja! Jag är lat och använder ibland halvfabrikat (eller konserver) i maten. Börjar bli klart, men någonting saknas Visst ja, tomaterna Efter att grytan har fått puttra en stund och kryddor har tillsatts är det dags att äta. Serveras naturligtvis med RIS! Fast Bihanget blev klart besviken då han inte fick vad han hade önskat sig till middag åt han med god aptit det jag tillagat! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd November 19, 2013 Dela Inlagd November 19, 2013 En sista servering korv med bröd till matvraket för den här gången och uppladdning inför matchen CIMG1821.JPG CIMG1822.JPG Förstår att du tycker att det blir skönt att bli fri igen... Så du får behålla dina pizzor och korvar för dig själv, så du blir mätt Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd November 19, 2013 Dela Inlagd November 19, 2013 Förstår att du tycker att det blir skönt att bli fri igen... Så du får behålla dina pizzor och korvar för dig själv, så du blir mätt Mvh. borje222 För att inte tala om julmusten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 19, 2013 Dela Inlagd November 19, 2013 Fyfan så hungrig jag blev. Ska in på närbutiken och inhandla en norsk nationalrätt som skal förtäras om en timme eller så. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd November 19, 2013 Dela Inlagd November 19, 2013 MATch MAT Köttfärslimpa med kokt potatis, lingon, legymer och gräddsås Himmelsk gott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd November 19, 2013 Dela Inlagd November 19, 2013 För att inte tala om julmusten Så då får vi en väsk-taliban som kommer att "förstöra" flera väskor även på övertid framöver. :14: Allt bara för att han ska få ihop deg till nästa resa till LOS. Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd November 19, 2013 Dela Inlagd November 19, 2013 Skulle ta fram potatisen till middan, men vad f...n! Ingen potatis hemma! Dags att tänka om snabbt! Har ingen lust att tillaga det Bihanget föreslog, utan jag inventerar matförråden här hemma. Är nämligen för lat idag för att åka och handla! Detta blev det! Först steker jag upp löken Mat 001.jpg sedan korven Mat 002.jpg hittade resterna av fläsket från igår och det passar att använda i dagens middag Mat 003.jpg I med allt i en gryta och tillsätta majsen Mat 004.jpg Och ja! Jag är lat och använder ibland halvfabrikat (eller konserver) i maten. Mat 006.jpg Börjar bli klart, men någonting saknas Mat 008.jpg Visst ja, tomaterna Mat 009.jpg Efter att grytan har fått puttra en stund och kryddor har tillsatts är det dags att äta. Serveras naturligtvis med RIS! Mat 011.jpg Fast Bihanget blev klart besviken då han inte fick vad han hade önskat sig till middag åt han med god aptit det jag tillagat! Vad får man inte stå ut med LIIIIIIIIS Jag som är potatis-taliban Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goodolle Inlagd November 20, 2013 Dela Inlagd November 20, 2013 Frukost och middag grillad kyckling och slags kycklingköttbullar. Hälsningar goodolle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 20, 2013 Dela Inlagd November 20, 2013 Skulle ta fram potatisen till middan, men vad f...n! Ingen potatis hemma! Dags att tänka om snabbt! Har ingen lust att tillaga det Bihanget föreslog, utan jag inventerar matförråden här hemma. Är nämligen för lat idag för att åka och handla! Detta blev det! Först steker jag upp löken sedan korven hittade resterna av fläsket från igår och det passar att använda i dagens middag I med allt i en gryta och tillsätta majsen Och ja! Jag är lat och använder ibland halvfabrikat (eller konserver) i maten. Börjar bli klart, men någonting saknas Visst ja, tomaterna Efter att grytan har fått puttra en stund och kryddor har tillsatts är det dags att äta. Serveras naturligtvis med RIS! Fast Bihanget blev klart besviken då han inte fick vad han hade önskat sig till middag åt han med god aptit det jag tillagat! Fibro; tvärtemot vad en del matfacister påstår, så är det absolut inget fel i att använda krossad tomat.. Det finns t.o.m. en del undersökningar som säger att det är bättre ur näringssynpunkt (om de är av hyfsad kvalité) än färska tomater... Vilket som sedan smakar bäst är en annan fråga och upp till var och en.. Keep up the good work.. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 20, 2013 Dela Inlagd November 20, 2013 Frukost och middag grillad kyckling och slags kycklingköttbullar. DSC01913.JPGDSC01924.JPG Hälsningar goodolle Pressad vitlök till frukost ?? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu