Arnold Layne Inlagd November 18, 2013 Dela Inlagd November 18, 2013 gräddstuvad lever (rester) till frukost...nu kan man sova utan mardrömmar! Tycker inte om lever , men du får det och se förbaskat gott ut If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd November 18, 2013 Dela Inlagd November 18, 2013 Ja, ersätter kålhuvudet med papaya.för det är nästan samma smak och konsistens, I SV så kan du använda kålhuvud när du gör SOM TAM, ersätta papayan med kålhuvud. Hälsningar goodolle Du menar väl kålrot va? Eller är det samma sak? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 18, 2013 Dela Inlagd November 18, 2013 Du menar väl kålrot va? Eller är det samma sak? tänkte men avstår kommentarer Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 18, 2013 Dela Inlagd November 18, 2013 Det är måndag och kvarterskines Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd November 18, 2013 Dela Inlagd November 18, 2013 Idag fick man laga mat åt matvraket igen Julmust Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 18, 2013 Dela Inlagd November 18, 2013 Idag fick man laga mat åt matvraket igen CIMG1804.JPG CIMG1805.JPG Julmust CIMG1806.JPG CIMG1809.JPG Du har gått i fällan från piga till regent känner igen det Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd November 18, 2013 Dela Inlagd November 18, 2013 Fick bli några kvällsmackor ,,, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd November 18, 2013 Dela Inlagd November 18, 2013 Föregående inlägg får mig att fundera! Är jag "piga" eller "regent" i köket Bihanget har för vana att komma med kommentarer om vad han är sugen på, och oftast så får han det inom en snar framtid. Förutsatt att det är mat som jag också tycker om. Men det är oftast jag som gör inköpen och står för matlagningen, så han får lov att äta det som serveras!! Och idag så serverades det enkel husmanskost! Bruna bönor och stekt fläsk är inte helt fel så här i höstrusket! Bara för "Måne", det är inte minimjölk utan "vanlig" mjölk i glaset! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd November 18, 2013 Dela Inlagd November 18, 2013 Föregående inlägg får mig att fundera! Är jag "piga" eller "regent" i köket Bihanget har för vana att komma med kommentarer om vad han är sugen på, och oftast så får han det inom en snar framtid. Förutsatt att det är mat som jag också tycker om. Men det är oftast jag som gör inköpen och står för matlagningen, så han får lov att äta det som serveras!! Och idag så serverades det enkel husmanskost! Mat 001.jpg Bruna bönor och stekt fläsk är inte helt fel så här i höstrusket! Bara för "Måne", det är inte minimjölk utan "vanlig" mjölk i glaset! Smarrigt, bruna bönor å fläsk är sån mat man kan åka flera mil för fast levergryta är några snäpp till på favoritskalan Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 18, 2013 Dela Inlagd November 18, 2013 Smarrigt, bruna bönor å fläsk är sån mat man kan åka flera mil för fast levergryta är några snäpp till på favoritskalan Du äter på gallan i morgon då ?? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 18, 2013 Dela Inlagd November 18, 2013 Föregående inlägg får mig att fundera! Är jag "piga" eller "regent" i köket Bihanget har för vana att komma med kommentarer om vad han är sugen på, och oftast så får han det inom en snar framtid. Förutsatt att det är mat som jag också tycker om. Men det är oftast jag som gör inköpen och står för matlagningen, så han får lov att äta det som serveras!! Och idag så serverades det enkel husmanskost! Mat 001.jpg Bruna bönor och stekt fläsk är inte helt fel så här i höstrusket! Bara för "Måne", det är inte minimjölk utan "vanlig" mjölk i glaset! Pröva minimjölken,den är både en törstsläckare och en god måltidsdryck Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd November 18, 2013 Dela Inlagd November 18, 2013 Pröva minimjölken,den är både en törstsläckare och en god måltidsdryck Tack, jag avstår! Är uppfödd på RIKTIG opastöriserad mjölk direkt från egna kor! Riktigt fet och garanterat färsk! Minimjölk smakar som om mjölken är utspädd med vatten! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd November 18, 2013 Dela Inlagd November 18, 2013 Smarrigt, bruna bönor å fläsk är sån mat man kan åka flera mil för fast levergryta är några snäpp till på favoritskalan Aha! Tack vännen! Nu gav du mig en IDÈ!! Dags att ta en tur till Nilssons och se om de har en fin bit LEVER som jag kan göra en gryta på tillsammans med lite fläsk! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd November 19, 2013 Dela Inlagd November 19, 2013 Idag fick man laga mat åt matvraket igen CIMG1804.JPG CIMG1805.JPG Julmust CIMG1806.JPG CIMG1809.JPG Nyttigt för Knas-fan att se till att Damen får liiiite föda I annat fall så anfaller Vatten-talibanerna dig :13: Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goodolle Inlagd November 19, 2013 Dela Inlagd November 19, 2013 Du menar väl kålrot va? Eller är det samma sak? Ja kålrot skall det vara. Har för mig att jag ändrade det till kålrot mem. men Hälsningar goodolle. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goodolle Inlagd November 19, 2013 Dela Inlagd November 19, 2013 Det får man prova. Kålrot skall det vara Hälsningar goodolle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goodolle Inlagd November 19, 2013 Dela Inlagd November 19, 2013 Ja det skall jag också! Kålrot skall det vara. Hälsningar goodollle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goodolle Inlagd November 19, 2013 Dela Inlagd November 19, 2013 Några stekar och vitlöksbröd, spenat och sallad. hemtagen Från Jeffers. Hälsningar goodolle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 19, 2013 Dela Inlagd November 19, 2013 Det blev raggmunk på Two Lions idag, gott var det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 19, 2013 Dela Inlagd November 19, 2013 Det blev raggmunk på Two Lions idag, gott var det. Den är inte dum den Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 19, 2013 Dela Inlagd November 19, 2013 Enkelt men gött, när man är singel... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 19, 2013 Dela Inlagd November 19, 2013 gårdagens kvällsmat blev en kycklingsallad.. ett glas rosé serverades till. skål älskling! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
smaland Inlagd November 19, 2013 Dela Inlagd November 19, 2013 Det var ett väldans drickande på olika viner. Vänta tills januari då kanske det blir Minttu:lol: BAJEN 4-EVER Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 19, 2013 Dela Inlagd November 19, 2013 inget vin till frukost i alla fall.. det blev spenat wokad med chili, vitlök o ostronsås. 2 kokta ägg blev det också.jättegott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd November 19, 2013 Dela Inlagd November 19, 2013 Katastrof, raggmunken var slut men de gick ner iaf Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu