Scandinaviancorner Inlagd November 17, 2013 Dela Inlagd November 17, 2013 Ett lass med majskolvar med salt och smör Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd November 17, 2013 Dela Inlagd November 17, 2013 Kebabpizza Men den där riktiga kebab-koman vill dock inte infinna sig. Kanske inte så konstigt när man har en som äter en ur huset, inte ens bakispizzan får man ha ifred Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd November 17, 2013 Dela Inlagd November 17, 2013 Kebabpizza CIMG1801.JPG Men den där riktiga kebab-koman vill dock inte infinna sig. Kanske inte så konstigt när man har en som äter en ur huset, inte ens bakispizzan får man ha ifred CIMG1802.JPG Du får väll köpa en familjepizza , så kan du smyg äta på natten också Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 17, 2013 Dela Inlagd November 17, 2013 Igår blev det galleriatacos och på kvällen svullade vi i oss kebabpizza För bild kika på Knasens bild,vår pizza såg likadan ut Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 17, 2013 Dela Inlagd November 17, 2013 Idag har vi käkat frugans underbara korv stroganoff,den håller vardag som helgdag Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 17, 2013 Dela Inlagd November 17, 2013 vad kan detta bli för gott.. det blev moo nam tok (stark fläskköttsallad)...fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 17, 2013 Dela Inlagd November 17, 2013 Potatisgratäng med kassler blev det idag.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd November 17, 2013 Dela Inlagd November 17, 2013 (ändrad) Inga bilder som vanligt... Men i dag hade vi mina bägge stora (å med stora så menar jag 2-meterstyper) grabbar med familjer på middag. Aya fixade Som tham, vårrullar å stekt fläskfile. Jag gjorde Jack Daniels-marinerad helstekt Älgkalv-biffrad med Broccoli och blomkålsgratäng lite vit sparris å kantarellsås. Ja vi blev mätta å belåtna iaf. Å tvåmeterstyperna log... Ändrades November 17, 2013 av Odin Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd November 17, 2013 Dela Inlagd November 17, 2013 Inga bilder som vanligt... Men i dag hade vi mina bägge stora (å med stora så menar jag 2-meterstyper) grabbar med familjer på middag. Aya fixade Som tham, vårrullar å stekt fläskfile. Jag glodde Jack Daniels-marinerad helstekt Älgkalv-biffrad med Broccoli och blomkålsgratäng lite vit sparris å kantarellsås. Ja vi blev mätta å belåtna iaf. Å tvåmeterstyperna log... Förmodar att du redan konsulterat brevbära´n ang.faderskapet... ( Bilder Odin...bilder...) Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd November 17, 2013 Dela Inlagd November 17, 2013 Förmodar att du redan konsulterat brevbära´n ang.faderskapet... ( Bilder Odin...bilder...) Mvh. borje222 Ähh fan dom fick för mycket Spaghetti i barndomen.. Å bilder...solly men jag kan glädja dej med att jag både skar mej (ganska skapligt faktiskt) å brände fingrarna under produktionen.. Så nu kan du sova gott. hehe Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd November 17, 2013 Dela Inlagd November 17, 2013 Ja det skulle vara trevligt med lite bilder på allt det goda Odin smaskar i sig, t.o.m Måne lyckas ju, ja åtminstone ibland, få in matbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd November 17, 2013 Dela Inlagd November 17, 2013 Ja det skulle vara trevligt med lite bilder på allt det goda Odin smaskar i sig, t.o.m Måne lyckas ju, ja åtminstone ibland, få in matbilder Jaja jag ska försöka... Jag ska... Ok?? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd November 17, 2013 Dela Inlagd November 17, 2013 Söndag = restmat! Då Bihanget ringde och frågade vad det blir till middag, fick han veta att som på en "riktig" restaurang, hade han två !!! rätter att välja på! Spagetti med köttfrässås uppvärmd från igår! och gräddstuvad pyttipanna Den bortskämde dj.a (ops! glömde att han brukar vara här inne och läsa det jag lägger in) gubben svarade, (då han fick veta vad jag lagat för mat) "och vad ska DU äta då ???" Hotade med att strejka från "kökstjänsten" om han tänker låta mig svälta Han valde Spagettin och som vanligt så "dränkte" han den i Ketchup! Jag fick istället njuta av pyttipannan! Tror att jag ska hålla mig till en maträtt i taget i framtiden! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 17, 2013 Dela Inlagd November 17, 2013 Ja det skulle vara trevligt med lite bilder på allt det goda Odin smaskar i sig, t.o.m Måne lyckas ju, ja åtminstone ibland, få in matbilder Vadå Måne kan ju,jag har väl visat fler bilder än du har Är ju hacker från barndomen och känd datanörd. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd November 17, 2013 Dela Inlagd November 17, 2013 Vadå Måne kan ju,jag har väl visat fler bilder än du har Är ju hacker från barndomen och känd datanörd. Hackar från barndomen Hade ens ångmaskinen uppfunnits på den tiden när du var barn? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goodolle Inlagd November 18, 2013 Dela Inlagd November 18, 2013 Rotmos med fläsklägg, Bendelen färdigkokt Rotmosen kokas i buljongen på fläsklägget Bara till att börja äta tre timmar senare. Sweet ville frugan ha som efterrätt Hälsningar goodolle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd November 18, 2013 Dela Inlagd November 18, 2013 Vadå Måne kan ju,jag har väl visat fler bilder än du har Är ju hacker från barndomen och känd datanörd. Ökänd måste du väl mena Eller har Minimjölken stigit dig åt huvudet Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 18, 2013 Dela Inlagd November 18, 2013 gräddstuvad lever (rester) till frukost...nu kan man sova utan mardrömmar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd November 18, 2013 Dela Inlagd November 18, 2013 gräddstuvad lever (rester) till frukost...nu kan man sova utan mardrömmar! Ja du kan nog sova gott men 33an lär bli tokig! HIHI Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goodolle Inlagd November 18, 2013 Dela Inlagd November 18, 2013 (ändrad) Är det Papaya du har i rotmoset? Ja, ersätter kålhuvudet med papaya.för det är nästan samma smak och konsistens, I SV så kan du använda kålhuvud när du gör SOM TAM, ersätta papayan med kålhuvud. Hälsningar goodolle Ändrades November 18, 2013 av goodolle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 18, 2013 Dela Inlagd November 18, 2013 Hackar från barndomen Hade ens ångmaskinen uppfunnits på den tiden när du var barn? Jag är född på 80-talet (i mitt nya liv) Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd November 18, 2013 Dela Inlagd November 18, 2013 Idag blev det isterband med broccoli och lingonsylt... Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 18, 2013 Dela Inlagd November 18, 2013 Detta var min frukost idag.... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 18, 2013 Dela Inlagd November 18, 2013 Och detta åt ja nyss.... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 18, 2013 Dela Inlagd November 18, 2013 Ja det skall jag också! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu