Avregistrerad clion Inlagd November 10, 2010 Dela Inlagd November 10, 2010 Har herrn vart på konjaken mån tro justera bländaren det blir lite suddigt När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 10, 2010 Dela Inlagd November 10, 2010 Har herrn vart på konjaken mån tro justera bländaren det blir lite suddigt Nope en vald "suddighet" med flit.. extremt kort skärpedjup "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j.ag Inlagd November 10, 2010 Dela Inlagd November 10, 2010 I realllllly miss Thailand too right now!!!!!!! / J.ag Antag att du är en idi*t. Och antag att du är med i regeringen. Nej, nu upprepade jag mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd November 10, 2010 Dela Inlagd November 10, 2010 I dag åt jag gott hemma hos noBuzz och två goda Leo fick jag också.. Tack familjen Buzz Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd November 10, 2010 Dela Inlagd November 10, 2010 I dag åt jag gott hemma hos noBuzz och två goda Leo fick jag också.. Tack familjen Buzz Tack själv och välkommen åter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 10, 2010 Dela Inlagd November 10, 2010 I dag åt jag gott hemma hos noBuzz och två goda Leo fick jag också.. Tack familjen Buzz Men v f. buzen bjöd du bara knasen. jag bor ju "nästgårds" "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 10, 2010 Dela Inlagd November 10, 2010 Spendrups. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd November 10, 2010 Dela Inlagd November 10, 2010 Men v f. buzen bjöd du bara knasen. jag bor ju "nästgårds" Visste inte att du ville komma och äta simpelt krubb. Du är ju gourmand! Och du har PM! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jack26 Inlagd November 10, 2010 Dela Inlagd November 10, 2010 åt Laab Moo, det var verkligen gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Caveman Inlagd November 10, 2010 Dela Inlagd November 10, 2010 Är det isterbang du tänker på, så finns det inga tankar på att ha den på Menyn. Men Fritz du är alltid välkommen ändå, man är ju ingen resturang. Mvh Maitan. Om du inte är en restaurang kanske du borde ändra lite i texten på din hemsida, folk kan ju lätt få för sig det när du skriver som du gör på hemsidan. text från maitans.com: Vi har nämligen flyttat hela härligheten till grannenheten och därmed även fått chansen att fräsha upp rummen och hela restaurangdelen. ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 11, 2010 Dela Inlagd November 11, 2010 Om du inte är en restaurang kanske du borde ändra lite i texten på din hemsida, folk kan ju lätt få för sig det när du skriver som du gör på hemsidan. text från maitans.com: Vi har nämligen flyttat hela härligheten till grannenheten och därmed även fått chansen att fräsha upp rummen och hela restaurangdelen. Tack för upplysningen skall ändras under dagen. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 11, 2010 Dela Inlagd November 11, 2010 Men v f. buzen bjöd du bara knasen. jag bor ju "nästgårds" Gävle-upsala e la 20mil Klämm 30till så ska du få smaka clirres grilskivor När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd November 11, 2010 Dela Inlagd November 11, 2010 Du menar dessa? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd November 11, 2010 Dela Inlagd November 11, 2010 Här åt jag några kex med smör och ost på, var riktigt gott. Det var just kexen som gjorde det extra gott; TUC Salt & Pepper http://www.lukex.se/produkter/1.tuc/ Hittar inte just den med salt & peppar på deras hemsida men köpte den på konsum (10.95), grymt god!!! manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Caveman Inlagd November 11, 2010 Dela Inlagd November 11, 2010 Du menar dessa? Ja vem skulle inte åka 30mil extra för dom där kolbitarna ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd November 11, 2010 Dela Inlagd November 11, 2010 I går blev det detta.. Idag var det hela 8 thaitjejer som kockade, umgicks och åt tillsammans här hemma och till huvudrätt räknades nog "kanom jiin". Men även några andra rätter tillagades, b la en plåt full av kycklingvingar och kao niow. Snyggt bord har ett liknande, ser exakt lika ut förutom att mitt har en annan yta och ser lite äldre ut.. Tyvärr kan jag inte skryta med att ha 8 damer i köket.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 11, 2010 Dela Inlagd November 11, 2010 Snyggt bord har ett liknande, ser exakt lika ut förutom att mitt har en annan yta och ser lite äldre ut.. Tyvärr kan jag inte skryta med att ha 8 damer i köket.. Vaaaa har du bord brukar inte du käka vid lapptoppen ds tycker köket är jäkligt snyggt hos Kim När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd November 11, 2010 Dela Inlagd November 11, 2010 Vaaaa har du bord brukar inte du käka vid lapptoppen ds tycker köket är jäkligt snyggt hos Kim Jodå, men det står nedmonterat i gäststugan för tillfället.. Sen är det framför den stationära datorn jag brukar käka Bäst att skriva det så inte spekulationerna drar iväg som i gubbens tråd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd November 11, 2010 Dela Inlagd November 11, 2010 Kära nån Kim - hela huset fullt med matlagande Thailändskor, det var inte dåligt! Gott om riktigt god och vällagat asiatisk mat, vilken kulinarisk totalupplevelse det måtte ha varit! Känns som att det normalt är runt 1-3 dgr i veckan vi har någon eller några andra thai som äter med oss. Fast så många som 8 på en gång händer nog bara ca 1-2 ggr i månaden. Lägger man till ett par, tre äkta män och 4-5 halvbarn som stökar omkring samtidigt så förstår man varför det inte blir varje vecka. Ditt inlägg till ära fick vi härmas lite. Åh fan, trodde att en så thaiiserad kille som du skulle ha härmat namphrik kapi i första hand. Mmmm! Snyggt bord har ett liknande, ser exakt lika ut förutom att mitt har en annan yta och ser lite äldre ut.. Tyvärr kan jag inte skryta med att ha 8 damer i köket.. Vad gäller bordet så är historien om den att vi (anm. vi betyder frugan) för ca 7 år sedan ville köpa ett så pass stort bord att man kunde sitta jättemånga och äta tillsammans. Och till just det här bordet så följde det med två breda inläggsskivor så man kan göra det fantastiskt långt om man behöver. Problemet är bara det att i dom tre bostäder vi haft sedan dess inte funnits plats i köket för att använda hela bordets längdkapacitet. Så nu är vårt (alltså frugans) nya mål att byta bostad till ett med så stort kök att vi får plats med bordet. Fast när vi väl finner den bostaden så är väl bordet redan så sönderhackad av våra bestickhamrande barn att det ändå behöver bytas ut. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd November 11, 2010 Dela Inlagd November 11, 2010 (ändrad) Det är rätt Kim. Bostaden ska anpassas efter möblemanget och inte tvärtom.. Ändrades November 11, 2010 av Knasen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 11, 2010 Dela Inlagd November 11, 2010 Fast när vi väl finner den bostaden så är väl bordet redan så sönderhackad av våra bestickhamrande barn att det ändå behöver bytas ut. Har ni inte inhandlat en kvalitetsmöbel ;-) Furubordet som brukar skymta till på mina matbilder är minst 35 år gammalt. så det har jag, min syster, min bror och min dotter suttit och hackat på. och stolarna som vi alla suttit och vickat på stabila som de var nya Aldrig slipat, aldrig omlackat "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd November 11, 2010 Dela Inlagd November 11, 2010 Har ni inte inhandlat en kvalitetsmöbel ;-) Furubordet som brukar skymta till på mina matbilder är minst 35 år gammalt. så det har jag, min syster, min bror och min dotter suttit och hackat på. och stolarna som vi alla suttit och vickat på stabila som de var nya Aldrig slipat, aldrig omlackat Men Enis, vi lever ju i slit och släng åldern. Att en trämöbel håller i evigheter är inget giltigt skäl att inte byta. Frugan ringde nyss från stan dit hon åkt med sina svenska tjejkompisar efter skolan -Jag ska bara köpa lite nya kläder till afterworkträffen i morgon sa hon fast hon redan har fem fulla garderober i sovrummet och många stora flyttkartonger med kläder i förrådet. Suck! Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 11, 2010 Dela Inlagd November 11, 2010 Stekt potatis, fisk och Enis goa trattisar. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BaBoo Inlagd November 11, 2010 Dela Inlagd November 11, 2010 Kalopps har jag ätit hela dagen i omgångar http://frisomfan.bloggsida.se/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 11, 2010 Dela Inlagd November 11, 2010 Gick ner och gjorde lite kvälls...mums...Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu