måne Inlagd November 14, 2013 Dela Inlagd November 14, 2013 Man har ju som tur är lite bättre sidor att visa upp också så jag antar att dom överväger dom sämre Va har du visat upp baksidan Be damen massera in voltarenen,hon är ju thai och dom kan massera(har jag hört)ursäkta OT Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd November 14, 2013 Dela Inlagd November 14, 2013 Man har ju som tur är lite bättre sidor att visa upp också så jag antar att dom överväger dom sämre Är ju ingen hemlighet att du är en hyfsat välbärgad man Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd November 14, 2013 Dela Inlagd November 14, 2013 Är ju ingen hemlighet att du är en hyfsat välbärgad man Om snäppet över fattighjon är välbärgad så.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 14, 2013 Dela Inlagd November 14, 2013 Om snäppet över fattighjon är välbärgad så.. ÄHH,krösus där Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd November 14, 2013 Dela Inlagd November 14, 2013 Ghana verkar ju rätt bra trevligt ändå: "African culture and dancing. I live in the capital city of Accra, just behind a golf course. We have nice hotels and nice beaches and night clubs and bars and discos. Life in Ghana is like heaven. Brothers and Sisters and Parents are welcome. We will greet you like family and show you our world famous Ghanaian hospitality. When you see things live with your own eyes, you will know life in Africa and you will wonder why you waited so long to visit. I will end here and hope to see you." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 14, 2013 Dela Inlagd November 14, 2013 Dagens lunch blev strömmin med potatismos. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd November 14, 2013 Dela Inlagd November 14, 2013 Om snäppet över fattighjon är välbärgad så.. Jo tjena moss Nu blir de lite efterrätt Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd November 14, 2013 Dela Inlagd November 14, 2013 (ändrad) Roligt ibland, har nu tragglat mig igenom ett pepparkakstest. Resultat kommer i GP på Lördag Ändrades November 14, 2013 av lamai64 Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 14, 2013 Dela Inlagd November 14, 2013 Det blev raggmunk med bacon, riktigt mätt är man nu.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acrobban Inlagd November 14, 2013 Dela Inlagd November 14, 2013 Köttbullar med stuvade makaroner o lingon, på flaggan här i pattis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 14, 2013 Dela Inlagd November 14, 2013 till lunch idag blev det gräddstuvad lever med bacon o skogschampinjoner...fantastiskt gott!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd November 14, 2013 Dela Inlagd November 14, 2013 Idag blev det khao phao moo. Frugan har en förkärlek att använda stora kniven, och hacka febrilt...Jag har sagt under flera år, använd köttkvarnen... Men nej, fram till idag...jag satte i stora hålplattan, och jag fick godkänt! Varpå frugan säger: - Varför har du inte berättat det här förut..-? !!! Hur som helst blev det mat även idag. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 14, 2013 Dela Inlagd November 14, 2013 Idag blev det khao phao moo. Frugan har en förkärlek att använda stora kniven, och hacka febrilt...Jag har sagt under flera år, använd köttkvarnen... Men nej, fram till idag...jag satte i stora hålplattan, och jag fick godkänt! Varpå frugan säger: - Varför har du inte berättat det här förut..-? !!! Hur som helst blev det mat även idag. 1.JPG 2.JPG Mvh. borje222 en av mina absoluta favoriter......fantastiskt gott, speciellt med ett stekt ägg upp på!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd November 14, 2013 Dela Inlagd November 14, 2013 en av mina absoluta favoriter...fantastiskt gott, speciellt med ett stekt ägg upp på!! Jo,..Frugan var lite snål idag...jag håller med, ägget balanserar det hela. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd November 14, 2013 Dela Inlagd November 14, 2013 (ändrad) Ledig natt och dags för en utflykt på byn. Första stoppet blev hos vår eminente kötthandlare, Nilsson,s Köttaffär. Där det inhandlades lite gott kött. Tydligen dags för att tillfredställa Potatis-maffian. Tar fram lite bacon och det sista av Kaprisen. Gör i ordning köttet. Självklart används det bara riktiga produkter. Skickar ner det i gjutjärnspannan. Sparkar igång med Bacon, kapris + lite matlagningsgrädde till den blivande såsen. Börjar likna människoföda. Dags för lite servering. Färdiga resultatet att stoppa ner i matstrupen. Ändrades November 14, 2013 av Bihanget Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 14, 2013 Dela Inlagd November 14, 2013 (ändrad) lite torsdagsmys...fantastiskt gott!! Ändrades November 14, 2013 av ellim63 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 14, 2013 Dela Inlagd November 14, 2013 som sagt var.. en mysig hemmakväll med den jag älskar mest...frugan!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 15, 2013 Dela Inlagd November 15, 2013 En fredags frukost macka blev det. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 15, 2013 Dela Inlagd November 15, 2013 Ledig natt och dags för en utflykt på byn. Tydligen dags för att tillfredställa Potatis-maffian. Vadå, det är ju du som är potatismaffian.... Förlåt, kunde inte låta bli.... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd November 15, 2013 Dela Inlagd November 15, 2013 Bara en enkel pepparsteak Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 15, 2013 Dela Inlagd November 15, 2013 Fullkornsmackajävel som kostade mig en tand Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lenne Inlagd November 15, 2013 Dela Inlagd November 15, 2013 Dagens lunch, några mil söder om Lampang, är "red bean filled bun" och en flaska vatten uppdukat på Mc-dynan, billigt och gott. Måltiden övervakas av Budda Lennart Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sweeex Inlagd November 15, 2013 Dela Inlagd November 15, 2013 Oj va gott de va med älg revben, Mums. Livet är som en bok,,, den som inte reser ,, har bara läst första sidan ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 15, 2013 Dela Inlagd November 15, 2013 Lövbiff m potatis o pepparrot i gräslökscreme. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goodolle Inlagd November 15, 2013 Dela Inlagd November 15, 2013 Lite rens gott gott från kyl och frys. Spagetti från Pizza compani, skinka TGM, ägg och bacon med stekt potatis. Var så hungrig så jag glömde fota middan när den var klar. Hälsningar goodolle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu