FF Inlagd November 10, 2013 Dela Inlagd November 10, 2013 (ändrad) Fick bli en nästan Maijstan frukost idag.. FF Ändrades November 10, 2013 av FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd November 10, 2013 Dela Inlagd November 10, 2013 I dag bjöd 2 av mina många söner på Farsdags buffe´på Jollys. Gratis är gott. Några Chang slank det också ner. (vågar inte skriva öl, ifall 33an läser) "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd November 10, 2013 Dela Inlagd November 10, 2013 Väntar fortfarande på svar från knasbollen Finns många talibaner där ute, säkert nån som röker eftersom du ju slutat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 10, 2013 Dela Inlagd November 10, 2013 I dag bjöd 2 av mina många söner på Farsdags buffe´på Jollys. Gratis är gott. Några Chang slank det också ner. (vågar inte skriva öl, ifall 33an läser) var det här ni åthttp://www.jollyspattaya.com/Pattaya.html Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd November 10, 2013 Dela Inlagd November 10, 2013 Idag blev det isterband med gräddstuvade morötter. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd November 10, 2013 Dela Inlagd November 10, 2013 Beställde paneng moo, phet mak mak, för att få svettas ut giftet från igår. Var så jäkla stark att jag inte ens kunde äta upp den lilla portionen, men svettades gjorde jag En granne kom förbi med lite kantareller som blev omvandlade till Pad het Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 10, 2013 Dela Inlagd November 10, 2013 nu åkte lammsteken in i ugnen... Tjenare Mille... Blev det inga bilder på resultatet? Såg så smaskens ut.. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 10, 2013 Dela Inlagd November 10, 2013 En snabb varm macka på kyckling, man skall ju på fest.. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 10, 2013 Dela Inlagd November 10, 2013 Lax och makaronipuding /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 10, 2013 Dela Inlagd November 10, 2013 Dillkött himmelskt gott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 10, 2013 Dela Inlagd November 10, 2013 Blev lite nötkött på utegrillen idag och till det potatisgratäng med lök, ost och massa vitlök + grädde givetvis och en klick bea “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd November 10, 2013 Dela Inlagd November 10, 2013 Dillkött himmelskt gott Dillkött på Älg är nog det godaste vi Svear har kommit på... Åtminstone kommer det ruggigt högt på favvolistan... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd November 10, 2013 Dela Inlagd November 10, 2013 Dillkött himmelskt gott suck. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 10, 2013 Dela Inlagd November 10, 2013 Dillkött på Älg är nog det godaste vi Svear har kommit på... Åtminstone kommer det ruggigt högt på favvolistan...Skulle vara kul att prova hmhmhm he he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 10, 2013 Dela Inlagd November 10, 2013 Frugan fixade tacopaj till middag.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 10, 2013 Dela Inlagd November 10, 2013 Tjenare Mille... Blev det inga bilder på resultatet? Såg så smaskens ut.. kommer alldeles strax på en dator nära dig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd November 10, 2013 Dela Inlagd November 10, 2013 Idag blev det tjälknul på rådjur. Fryst rådjur, in i ugnen över natten på låg temperatur. Salt / kryddlag i några timmar. Serverades med potatisgratäng, stekta kantareller, egengjord svartvinbärs gele, och lite pressgurka. Ja, det blev mat idag också. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 10, 2013 Dela Inlagd November 10, 2013 igår hade vi besök av familjen måne o världens bästa Göran.. som en liten aptitretare serverades laxröra på en vitlöksbruschetta, ett glas iskall chardonnay serverades till... sen förflyttade sig damerna till köket där det skulle spisas thaislafs.. ångkokt fisk o räkor.. serveras med grönfoder o stark sås som sedan viras i rispapper. nu, dags för lammsteken. o det ugnstekta grönfodret + haloumi... tillsammans med en fantastiskt god rödvinsgräddsås.. till lammet serverades en god rioja, magiskt gott! när lammet fått sjunka ner är det dags för kladdkaka med vaniljglass... serveras med en lagrad rom från Barbados... då blir världens bästa Göran så här glad... herr måne föredrog lättmjölk till både förrätt o varmrätt, sen slog han på stort o drack 2 muggar kaffe till efterrätten.. en fantastiskt trevlig kväll! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd November 10, 2013 Dela Inlagd November 10, 2013 Här kommer helgens bilder med matlagning med mera. Började ju redan i fredags med att marinera broskben för att grilla Grilla i regn är inget kul Men till slut så blev det klart inne i värmen igen Min tallrik med lite sallad på Lite extra chillihetta för att få upp värmen Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 10, 2013 Dela Inlagd November 10, 2013 Fars dag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd November 10, 2013 Dela Inlagd November 10, 2013 Fars dag Själv vågar man ju knappt fira, kan ju vara vilken frekvent bingo-besökare som helst, som är far till mina barn... ( Nä, skojade bara...Tog DNA på dem redan på 90-talet, fick vända mig till England på den tiden...) Men inte fan hjälpte det, ingen som kommer ihåg fars dag, och bemärkelsedagar...Nä , jag är inte bitter... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 10, 2013 Dela Inlagd November 10, 2013 Själv vågar man ju knappt fira, kan ju vara vilken frekvent bingo-besökare som helst, som är far till mina barn... ( Nä, skojade bara...Tog DNA på dem redan på 90-talet, fick vända mig till England på den tiden...) Men inte fan hjälpte det, ingen som kommer ihåg fars dag, och bemärkelsedagar...Nä , jag är inte bitter... Mvh. borje222 Är ju farfar numera och då har sonen helt plötsligt kommit på det här med fars dag när han själv är far he he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd November 10, 2013 Dela Inlagd November 10, 2013 har haft alla tjejer här med respektive å några barnbarn också, så huset va fullt, bara grabbarna som inte hade möjlighet idag. så nu är man mätt å belåten, gjorde en stark kycklinggryta åt dom med spätse, ett jäkla jobb att göra men gott är det, har nog lagt ut nå kort på de tidigare. till det blev det Lynns äppelkaka, här en bild på det lilla som blev kvar Den stora formen ligger i diskmaskinen redan Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 10, 2013 Dela Inlagd November 10, 2013 har haft alla tjejer här med respektive å några barnbarn också, så huset va fullt, bara grabbarna som inte hade möjlighet idag. så nu är man mätt å belåten, gjorde en stark kycklinggryta åt dom med spätse, ett jäkla jobb att göra men gott är det, har nog lagt ut nå kort på de tidigare. till det blev det Lynns äppelkaka, här en bild på det lilla som blev kvar Mat mm 011.JPG Den stora formen ligger i diskmaskinen redan mmmmmmmmm såg gott ut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd November 10, 2013 Dela Inlagd November 10, 2013 Skulle vara kul att prova hmhmhm he he Så djävla dåligt som jag skjuter så svälter vi nog fan ihjäl innan det blir nån rostbiff att lägga i dillköttsgrytan... Men hav förhoppning det brukar lossna... Idag var det frågan om 150 meter. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu