L64 Inlagd November 8, 2013 Dela Inlagd November 8, 2013 Och så bidde de lunch Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gusings Inlagd November 8, 2013 Dela Inlagd November 8, 2013 Spagetti och köttfärssås och ett lr fler glas rött.Köksmästare Virrpannan! Man blir aldrig så gammal att man inte tror,att man har ett år kvar att leva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seaserpent Inlagd November 8, 2013 Dela Inlagd November 8, 2013 Pizza på La Grottta. I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand. www.seaserpent.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd November 8, 2013 Dela Inlagd November 8, 2013 Jag hittade broskben på Citygross idag, funderar på om det är någon som har tips på en god marinad, så dom blir som dom man köper i LOS på marknaden Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 8, 2013 Dela Inlagd November 8, 2013 (ändrad) Jag hittade broskben på Citygross idag, funderar på om det är någon som har tips på en god marinad, så dom blir som dom man köper i LOS på marknaden broskben 001.JPG Smörj in dom i vägdamm slå på 1 liter fisksås & låt dom ligga framme i rumstemperatur 3-4 dygn!!! Puss Svampen Ändrades November 8, 2013 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 8, 2013 Dela Inlagd November 8, 2013 (ändrad) Jag hittade broskben på Citygross idag, funderar på om det är någon som har tips på en god marinad, så dom blir som dom man köper i LOS på marknaden Brukar köra med vitlök, söt soyasås och fisksås. Man kan även slå i några droppar lime Ändrades November 8, 2013 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd November 8, 2013 Dela Inlagd November 8, 2013 Idag blev det fläsk, (bog) med löksås, serverades med potatis och pressgurka. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 8, 2013 Dela Inlagd November 8, 2013 Denna och många mer, men inga ägg...... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd November 8, 2013 Dela Inlagd November 8, 2013 En älgstek bog på kalv . fyra timmar på 75 grader. Ökade lite i slutet , tog ut den vid 59 grader,, Bara smälter i munnen . Den där hade du kunnat göra Tjälknöl på! En delikatess! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 8, 2013 Dela Inlagd November 8, 2013 Lite fuskgrillad fläskfile med köpbea o lite hemmafixad pommes till detta.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 8, 2013 Dela Inlagd November 8, 2013 5-kronors förlunch på Biltema Ja, vi kom ju båda överens om Biltemas förträfflighet på senaste gbg-träffen som vi var med på, så jag förstår dig.... Underbart att se er.. Du ser så härligt lycklig ut tillsammans med Gnistan.. All lycka till er... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd November 8, 2013 Dela Inlagd November 8, 2013 Smörj in dom i vägdamm slå på 1 liter fisksås & låt dom ligga framme i rumstemperatur 3-4 dygn!!! Puss Svampen men fan det regnar ju som i gnällbälte, går inte å fixa vägdamm, kan jag ta vinkelslipen å krydda med slipdamm i stället Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 8, 2013 Dela Inlagd November 8, 2013 lite fredagsmys med färska räkor, avokado, långlagrad herrgårdsost o romsås....serveras med ett ekologiskt torrt vitt från sicilien som smakade gott men med en tydlig doft av bränt gummi ..fantastiskt trevlig kväll med mitt livs kärlek hursomhelst! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 8, 2013 Dela Inlagd November 8, 2013 (ändrad) men fan det regnar ju som i gnällbälte, går inte å fixa vägdamm, kan jag ta vinkelslipen å krydda med slipdamm i stället det blir kanon, en måltid man aldrig gömmer. Ändrades November 8, 2013 av ellim63 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd November 8, 2013 Dela Inlagd November 8, 2013 Ja, vi kom ju båda överens om Biltemas förträfflighet på senaste gbg-träffen som vi var med på, så jag förstår dig. Jepp, så är det ju... dessutom var hon som höll i korven bedårande snygg också och det gjorde inte saken(korven) sämre! Nåja, ikväll skrapades resterna från igår ihop och det funkade nu med. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd November 8, 2013 Dela Inlagd November 8, 2013 Smörj in dom i vägdamm slå på 1 liter fisksås & låt dom ligga framme i rumstemperatur 3-4 dygn!!! Puss Svampen Du borde visa dig lite oftare här Svampisch, hade blivit f-n så roligare då! Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd November 8, 2013 Dela Inlagd November 8, 2013 det blir kanon, en måltid man aldrig gömmer. Nu har jag blended en söt soja med mycke chilli, så nu ligger bitarna och marineras, kort på kocken kommer i morgon Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 8, 2013 Dela Inlagd November 8, 2013 (ändrad) Plockade hem en "liten" köttbit från jobbet idag (notera att min kniv är 32 cm.), och ngt gott skall man väl kunna fixa till på den... Gillar marmoreringen. Å så bränner vi på köttet runt om i en extremt varm grillpanna från Skeppshult givetvis.. Nu har ryggbiffen vilat i 20 min i folie medans påtterna gått klart i ugnen. Kärntemperaturen är nu 55 grader... Lite sås på det och..tja, det blev väl helt ok... Har ju inte börjat slicka tallriken men jag funderar på det.. Resultat.. KÖTTKOMA. Ändrades November 8, 2013 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
b-tung Inlagd November 8, 2013 Dela Inlagd November 8, 2013 Taggmunk och fläsk på Bishop i sundsvall. Borgmästarns son kanske är i krokarna? Sent from my iPhone using Tapatalk thu sucker of al phones.. Freedom for you! Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 8, 2013 Dela Inlagd November 8, 2013 Fredagsmyskvällsmacka enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd November 8, 2013 Dela Inlagd November 8, 2013 Den där hade du kunnat göra Tjälknöl på! En delikatess! Yepp gillar tjälisar bra till pålägg o ute på turen.. ,,,Men Gillar mer o mer o tillaga stekar på lång tid tre fyra fem timmar ,,,o stektermometer så man har koll på tempen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd November 8, 2013 Dela Inlagd November 8, 2013 Plockade hem en "liten" köttbit från jobbet idag (notera att min kniv är 32 cm.), och ngt gott skall man väl kunna fixa till på den... Köttkoma 001.JPG Gillar marmoreringen. Köttkoma 002.JPG Å så bränner vi på köttet runt om i en extremt varm grillpanna från Skeppshult givetvis.. Köttkoma 003.JPG Köttkoma 004.JPG Nu har ryggbiffen vilat i 20 min i folie medans påtterna gått klart i ugnen. Kärntemperaturen är nu 55 grader... Köttkoma 005.JPG Köttkoma 006.JPG Lite sås på det och..tja, det blev väl helt ok... Köttkoma 007.JPG Har ju inte börjat slicka tallriken men jag funderar på det.. Köttkoma 008.JPG Resultat.. KÖTTKOMA. Kvalitet,,, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd November 8, 2013 Dela Inlagd November 8, 2013 Ja, det blev ett par kvälls mackor... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 8, 2013 Dela Inlagd November 8, 2013 Yepp gillar tjälisar bra till pålägg o ute på turen.. ,,,Men Gillar mer o mer o tillaga stekar på lång tid tre fyra fem timmar ,,,o stektermometer så man har koll på tempen... lågtemperatur o en termometer....det går inte att misslyckas, fantastiskt!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nikkala Inlagd November 8, 2013 Dela Inlagd November 8, 2013 Köttkoma 008.JPG Resultat.. KÖTTKOMA. Åt du hela biffen på en gång? Starkt jobbat isf tror inte att jag klarat det och det vill inte säga lite det. huvet ner i sanden och rumpan upp i skyn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu