Odin Inlagd November 4, 2013 Dela Inlagd November 4, 2013 Jasså du är i Åsarna Yepps sitter i snön på älgpass å fryser, Mat-tråd är det ju. Hmmm, jäklar vilken god mat han serverar den där Wassberg, å vilken snygg å trevlig personal. Stället rekommenderas varmt.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gusings Inlagd November 4, 2013 Dela Inlagd November 4, 2013 Hemgjord pannbiff med lök och sås,första gången man lagar mat i Thailand! Man blir aldrig så gammal att man inte tror,att man har ett år kvar att leva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 4, 2013 Dela Inlagd November 4, 2013 Inte samma men gött var det.. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd November 4, 2013 Dela Inlagd November 4, 2013 Hemgjord pannbiff med lök och sås,första gången man lagar mat i Thailand!DSCF3837.JPG Nu jävlar hamnar du på potatismaffians svarta lista. Hedersordförande 33:an får väl en hjärtattack när han får syn på all oskald potatis, stackarn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd November 4, 2013 Dela Inlagd November 4, 2013 Nu jävlar hamnar du på potatismaffians svarta lista. Hedersordförande 33:an får väl en hjärtattack när han får syn på all oskald potatis, stackarn Jo jo men slöfockar som jag och Virrpannan har för länge sen lärt oss att det är enklare att skala potatisen efter att den är kokt. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd November 4, 2013 Dela Inlagd November 4, 2013 Jo jo men slöfockar som jag och Virrpannan har för länge sen lärt oss att det är enklare att skala potatisen efter att den är kokt. Fritz.. Å godare åxå... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd November 4, 2013 Dela Inlagd November 4, 2013 Har vägarna förbi så nu blir det Oves Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 4, 2013 Dela Inlagd November 4, 2013 Nu jävlar hamnar du på potatismaffians svarta lista. Hedersordförande 33:an får väl en hjärtattack när han får syn på all oskald potatis, stackarn Jag fick spy av skiten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 4, 2013 Dela Inlagd November 4, 2013 Å godare åxå... Det är ngt fel på dig changpiss och skitig potatis höjer du till skyarna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd November 4, 2013 Dela Inlagd November 4, 2013 (ändrad) Jag fick spy av skiten Ja men stanna då för f-n på toaletten och bespara oss andra dina spyor, är bara så jäkla trött på dina förnedrande inlägg mot folk som inte gillar samma mat och dryck som du !! Fritz.. Ändrades November 4, 2013 av Fritz Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 4, 2013 Dela Inlagd November 4, 2013 (ändrad) Ja men stanna då för f-n på toaletten och bespara oss andra dina spyor, är bara så jäkla trött på dina förnedrande inlägg mot folk som inte gillar samma mat och dryck som du !! Fritz.. Ha ha humorns konung har talat ett tips sätt mig på ignoreringslistan så slipper du läsa vad jag skriver Ändrades November 4, 2013 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 4, 2013 Dela Inlagd November 4, 2013 Jo jo men slöfockar som jag och Virrpannan har för länge sen lärt oss att det är enklare att skala potatisen efter att den är kokt. Fritz.. FFF skalar alltid potatisen innan kokning, då slipper man eländet med att skala varma potatisar.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 4, 2013 Dela Inlagd November 4, 2013 Bättre att skala efter då behöver man bara skala de som jag själv äter och inte andras potäter Mvh Egoisten “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd November 4, 2013 Dela Inlagd November 4, 2013 Kenneth 4618 ! i morron är det svårt att välja mat Bruna bönor med fläsk hos Kattis på titt up Eller Rotmos m fläskkorv på Gallan Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 4, 2013 Dela Inlagd November 4, 2013 Födelsedagsmiddag ala man tager vad man haver av Enis En långpanna med höga kanter, 2 kilo laxfilé, en liter grädde, en halv liter vitt vin, en jätte rödlök, ett tjog plommontomater, ett par knippen med dill och persilja samt salt och peppar /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 4, 2013 Dela Inlagd November 4, 2013 (ändrad) Kenneth 4618 ! i morron är det svårt att välja mat Bruna bönor med fläsk hos Kattis på titt up Eller Rotmos m fläskkorv på Gallan Livet består av svåra val var dag Sitter nog fast i bunkern i morgon och kör reservkraft I morgon är det Stekt ungnöts lever(SV) med kaprisgräddsås och kokt potatis Onsdag Rotmos och köttkorv(SV) med senap Torsdag Inget speciellt MEN PÅ FREDAG Kroppkakor(SV) med lingonsylt och smält smör Ändrades November 4, 2013 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 4, 2013 Dela Inlagd November 4, 2013 (ändrad) Bättre att skala efter då behöver man bara skala de som jag själv äter och inte andras potäter Mvh Egoisten Eftersom FFF jobbar dagbarnvårdare på heltid, inklusive kvällspass.. Då är det enklast att skala potäterna innan servering. FF Ändrades November 4, 2013 av FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 4, 2013 Dela Inlagd November 4, 2013 Eftersom FFF jobbar dagbarnvårdare på heltid, inklusive kvällspass.. Då är det enklast att skala potäterna innan servering. F Jo det där känner man till då exfrun var dagbarnvårdare och vi körde matsedeln efter skolans så barnens föräldrar alltid visste vad de fick för mat “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 4, 2013 Dela Inlagd November 4, 2013 Nu blir det tam kanon med köttbitar, kryddor, kanon kapong och citronblad. Inte dumt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd November 4, 2013 Dela Inlagd November 4, 2013 Allt snack om plugg gjorde mig sugen på lite stomp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 4, 2013 Dela Inlagd November 4, 2013 (ändrad) Blir nog två påsar med nudlar. Det har jag fanimej gjort mig förtjänt av. EDIT för helvete: Det är måndag. Kvarterskinesen ska ha sina pengar. Ändrades November 4, 2013 av andrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cobra Inlagd November 5, 2013 Dela Inlagd November 5, 2013 Snart frukost Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cobra Inlagd November 5, 2013 Dela Inlagd November 5, 2013 Aroi Jo, hon har klarat "frutestet" so fa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd November 5, 2013 Dela Inlagd November 5, 2013 Ja det vart mat idag också. Och gott var det. Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 5, 2013 Dela Inlagd November 5, 2013 Äntligen raggmunk med fläsk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu