borje222 Inlagd Oktober 29, 2013 Dela Inlagd Oktober 29, 2013 Det blev även lite kvälls mat, sjömansbiff. Stekte lite lök, och även innanlår av nöt, (får duga...) Lite egenkokt buljong förgyller, och porter är ett "måste", med en hel del persilja. Tillsammans med den inlagda saltgurkan...Ja , det blev mat idag också. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 29, 2013 Dela Inlagd Oktober 29, 2013 Idag var sonen och jag på restaurang Mersmak för lunch,det blev ostgratinerad falukorv? med mos.Och vår bedömning blev att farsans tillagning är överlägsen proffskockarnas( )snäll son vi har Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Oktober 29, 2013 Dela Inlagd Oktober 29, 2013 Efter några dagar med Scandics buffé fick det bli lite hummer och soppa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 29, 2013 Dela Inlagd Oktober 29, 2013 Efter några dagar med Scandics buffé fick det bli lite hummer och soppa. Jaha, har vi überklasse på forumet? Själv ska jag hem och koka vatten och fixa nudlarna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Oktober 29, 2013 Dela Inlagd Oktober 29, 2013 Jaha, har vi überklasse på forumet? Själv ska jag hem och koka vatten och fixa nudlarna. Nja, gratis är gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 29, 2013 Dela Inlagd Oktober 29, 2013 Nja, gratis är gott! Helt enig. Vattnet är gratis, nudlarna har jag stulit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sid Inlagd Oktober 29, 2013 Dela Inlagd Oktober 29, 2013 Efter några dagar med Scandics buffé fick det bli lite hummer och soppa. Din lille gottegris, uberklasse var det ja Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
b-tung Inlagd Oktober 29, 2013 Dela Inlagd Oktober 29, 2013 Pannkakor med smör och strösocker till mig. Sylt och grädde till frugans pannkakor! Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd Oktober 30, 2013 Dela Inlagd Oktober 30, 2013 Så många potatisar och så lite kött? Har inte lönen kommit nyss? Bara hoppas att FF gett potatisen simlektioner så att dom inte drunknar i såsen. Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd Oktober 30, 2013 Dela Inlagd Oktober 30, 2013 Kanon gott Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Oktober 30, 2013 Dela Inlagd Oktober 30, 2013 Höst i Sverige-inte speciellt välfyllt kylskåp när man kom hem-då får det bli ärtsoppa! "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 30, 2013 Dela Inlagd Oktober 30, 2013 torskrygg med remouladsås till lunch Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 30, 2013 Dela Inlagd Oktober 30, 2013 Grillkryddesallad med ändbitar, så spartanskt men jättegott Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 30, 2013 Dela Inlagd Oktober 30, 2013 Blev så hungrig efter trippen till Rayong.... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Oktober 30, 2013 Dela Inlagd Oktober 30, 2013 Idag blev det lite stekt nötkött, med grönsaker. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Oktober 30, 2013 Dela Inlagd Oktober 30, 2013 PulledPork å jordnötter... LCHF så det förslår... Suck... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Oktober 30, 2013 Dela Inlagd Oktober 30, 2013 Det bidde TV käk idag, mätt blev man nästan.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 30, 2013 Dela Inlagd Oktober 30, 2013 dagens kvällsmat blir sushi, kommer att serveras med ett glas vitt vin! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 30, 2013 Dela Inlagd Oktober 30, 2013 Mmmm, denna tråd som man går in allt för ofta och hungern infinner sig fortare än en polack hinner uttala czcswywzczczcs. Idag har det blivit någon jävla sallad på huvudkontoret. Nu väntar jag bara på att gå hem och fixa mina nudlar. Pratade med frun för 10 minuter sedan och fixade till ett upplägg. Torsdag: Max på ARN om tid finnes, annars flygplansmat. Fredag: Göra korv av entrecôte och möjligtvis blanda in lite oxkind eller annat. I värsta fall får man hälla i olja i "marinaden" Lördag: Ut på stan och käka Söndag: Vet inte ännu, men något jävla gott ska det bli. ------ Måndag: Flygplansmat + Max på arlanda och kvarterskinesen (har även en sådan i närheten av den nya lägenheten) Tisdag: Gissar på rester av den äckliga kinamaten Onsdag: Allt för trött för att göra något annat än nudlar Torsdag: Förhopningsvis Max på ARN, annars bara flygplansmat. Schemat för mån, tis, ons och tor gäller fram till jul. Fre, lör och sön varierar. Schemalagt liv. Ingen plats för improvisation. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Oktober 30, 2013 Dela Inlagd Oktober 30, 2013 Restmat! Bihanget fick resterna av Choritzo med hemmagjord chilisås och RIS! Själv åt jag upp resterna av Isterband med Dillstuvad POTATIS! Skönt att ibland slippa stå länge i köket! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 30, 2013 Dela Inlagd Oktober 30, 2013 Mmmm, denna tråd som man går in allt för ofta och hungern infinner sig fortare än en polack hinner uttala czcswywzczczcs. Idag har det blivit någon jävla sallad på huvudkontoret. Nu väntar jag bara på att gå hem och fixa mina nudlar. Pratade med frun för 10 minuter sedan och fixade till ett upplägg. Torsdag: Max på ARN om tid finnes, annars flygplansmat. Fredag: Göra korv av entrecôte och möjligtvis blanda in lite oxkind eller annat. I värsta fall får man hälla i olja i "marinaden" Lördag: Ut på stan och käka Söndag: Vet inte ännu, men något jävla gott ska det bli. ------ Måndag: Flygplansmat + Max på arlanda och kvarterskinesen (har även en sådan i närheten av den nya lägenheten) Tisdag: Gissar på rester av den äckliga kinamaten Onsdag: Allt för trött för att göra något annat än nudlar Torsdag: Förhopningsvis Max på ARN, annars bara flygplansmat. Schemat för mån, tis, ons och tor gäller fram till jul. Fre, lör och sön varierar. Schemalagt liv. Ingen plats för improvisation. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 31, 2013 Dela Inlagd Oktober 31, 2013 Måste äta bara, hoppas bara man blir bättre i magen... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd Oktober 31, 2013 Dela Inlagd Oktober 31, 2013 Sallad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 31, 2013 Dela Inlagd Oktober 31, 2013 Idag blev det något som jag älskar strimlad bacon med kantareller,en gräddsås med betoning på grädde,allt ihoprört med spagetti till.Och till det en årgångsmjölk Otroligt gott Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 31, 2013 Dela Inlagd Oktober 31, 2013 Lunchen blev köttfärslimpa inlinad i bacon och potatisgratäng till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu