Kenneth4618 Inlagd Oktober 27, 2013 Dela Inlagd Oktober 27, 2013 Levnadskonstnär och Livsnjutare av rang “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 27, 2013 Dela Inlagd Oktober 27, 2013 Levnadskonstnär tack, jag tycker bara vi ska försöka göra det bästa av den lilla tid vi har kvar i denna jämmerdal.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Oktober 27, 2013 Dela Inlagd Oktober 27, 2013 Sitter och undrar hur det kommer sig att Kötthandlaren redan igår kunde lista ut vad vi skulle äta till middag idag. Håller med dig om att det är både gott och lätt att laga till denna maträtt! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd Oktober 28, 2013 Dela Inlagd Oktober 28, 2013 Frukost! Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Oktober 28, 2013 Dela Inlagd Oktober 28, 2013 I går kväll blev det entrecote till middag med bakad potatis Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd Oktober 28, 2013 Dela Inlagd Oktober 28, 2013 Var in till Macro igår för att köpa bahcon. Och när jag gick förbi ostarna som i vanliga fall är jätte stora och svindyra så vart jag glad. 0,5kg riktig parmesan för 234 bht. Tog en bit direkt. Så idag till lunch vart det pasta carbonara med massor av riven parmesan på. Var jätte gott. Ha en bra dag Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 28, 2013 Dela Inlagd Oktober 28, 2013 till söndagsmiddag serverades en helstekt entrécote med stekta kantareller o tomater. en god gratäng innehållande potatis o rotselleri ligger också på tallriken tillsammans med en rödvinsreduktion.. IMG_1029.JPG drycken som ackompanjerade det hela var ett glas italienskt rött.fantastiskt gott!!!!!!! IMG_1030.JPG Magiskt gott såg det ut att vara.... Snyggt Mille Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Oktober 28, 2013 Dela Inlagd Oktober 28, 2013 Pepparsteak Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 28, 2013 Dela Inlagd Oktober 28, 2013 Lamm vindaloo till lunch. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 28, 2013 Dela Inlagd Oktober 28, 2013 En Odinsnabbis Vi var på Biltema och grabben blev hungrig!!!En chilikorv med mos och räksallad ,blir inga mer inköp av mat där jag spydde efter 2 tuggor. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd Oktober 28, 2013 Dela Inlagd Oktober 28, 2013 Potatisgratäng och fläskfile. Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gusings Inlagd Oktober 28, 2013 Dela Inlagd Oktober 28, 2013 Måste man äta varje dag.Ärligt talat står jag över ibland,man blir lite slankare,men det skiter jag i,bärsen tar bättre på tom mage!Provade 5-2 metoden, gick ner i vikt och blev fullare vissa dagar.Nu gått över till 6-1 metoden.Fyrverkeri i 6 dgr och vila 1 dag. Man blir aldrig så gammal att man inte tror,att man har ett år kvar att leva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 28, 2013 Dela Inlagd Oktober 28, 2013 till lunch idag blev det rödspättafiléer i ugn med Cream fraiche, riven pepparrot o körsbärstomater. mandelpotatis serverades till...fantastiskt gott!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 28, 2013 Dela Inlagd Oktober 28, 2013 Wokad älg och sidfläsk Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 28, 2013 Dela Inlagd Oktober 28, 2013 frugan rensar en varmrökt lax som blir kvällsmat med några knäckemackor! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gusings Inlagd Oktober 29, 2013 Dela Inlagd Oktober 29, 2013 Frukost som hemma! Man blir aldrig så gammal att man inte tror,att man har ett år kvar att leva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Oktober 29, 2013 Dela Inlagd Oktober 29, 2013 Blev en lätt-lunch, korv. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 29, 2013 Dela Inlagd Oktober 29, 2013 Buffé på lokala Kinarestaurangen. Urk, varför kan jag inte låta bli att äta för mycket, bara för att det är så gott.... Det verkar vara en konst jag inte behärskar. Det var som min gode far som kunde bli kvar i P-huset bara för att han hade 20 minuter kvar på p-biljetten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 29, 2013 Dela Inlagd Oktober 29, 2013 Äntligen stekt fläsk och raggmunk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 29, 2013 Dela Inlagd Oktober 29, 2013 Buffé på lokala Kinarestaurangen. Urk, varför kan jag inte låta bli att äta för mycket, bara för att det är så gott. Det verkar vara en konst jag inte behärskar. Det var som min gode far som kunde bli kvar i P-huset bara för att han hade 20 minuter kvar på p-biljetten. Har samma problem. "Asia City" på Sveavägen, massor av god mat i buffén inkl. Anka och obegränsat med Sushi för 80 kr är inte hälsosamt ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 29, 2013 Dela Inlagd Oktober 29, 2013 Pa-näng gai som Khan tillaga idag...Yummy. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Oktober 29, 2013 Dela Inlagd Oktober 29, 2013 Sås o potäter o någon fläskis till.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 29, 2013 Dela Inlagd Oktober 29, 2013 Sås o potäter o någon fläskis till.. IMG_9627.JPG FF Så många potatisar och så lite kött? Har inte lönen kommit nyss? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Oktober 29, 2013 Dela Inlagd Oktober 29, 2013 Så många potatisar och så lite kött? Har inte lönen kommit nyss? Men sås o potatis är så gott, kött bara för att visa att man råd med lite av den varan.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 29, 2013 Dela Inlagd Oktober 29, 2013 till kvällsmat i dag blir det en pastasallad med tonfisk...fantastiskt gott hoppas jag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu