B747 Inlagd Oktober 25, 2013 Dela Inlagd Oktober 25, 2013 Nä fy fan,det var enna taskigt att visa ett sån bild... Ser ju skitgott ut Enna taskigt.Säg inte att du är Glenneborgare?Norrlänning ska man va.Enna taskigt är inte svenska.Fan jag ringer SC då får du innslaget pannben. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Oktober 25, 2013 Dela Inlagd Oktober 25, 2013 Idag serverades.. Geng kee-o-wahn Guy Phak (osäker på stavningen) tillsammans med Cow Mat 002.jpg Då jag insett att Thaimat i Svenska recept är milda och ganska smaklösa, tillsatte jag extra grön currypasta, hackad färsk curry och fördubblade mängden "green curry cooking sause". Ändå blev Bihangets kommentar "barnmat" och jag måste hålla med honom! Tacka vet jag "äkta" thaimat! Har också hävt i en massa "grön curry pasta" i maten, men den märks inte, riktigt besviken på den Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 25, 2013 Dela Inlagd Oktober 25, 2013 det är fredagsmys även i gnällbältet, ikväll blev det pinfärska hjälmarräkor med tillbehör. extra trevligt att dottern kom på ett oväntat besök! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Oktober 25, 2013 Dela Inlagd Oktober 25, 2013 Har också hävt i en massa "grön curry pasta" i maten, men den märks inte, riktigt besviken på den Gör den själv kompis... Grön chilli (mycket), Stjälkar av allt grönt du kan tänka dej typ: Broccoli, dill, citrongräs, thaibasilika (holy basil) grön paprika, vitlök, koriander kaffirlime mm. Mixa grönsakerna tills de nästan blir till vätska och tillsätt lite olja tills du får rätt konsistens. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 25, 2013 Dela Inlagd Oktober 25, 2013 Idag serverades.. Geng kee-o-wahn Guy Phak (osäker på stavningen) tillsammans med Cow Mat 002.jpg Då jag insett att Thaimat i Svenska recept är milda och ganska smaklösa, tillsatte jag extra grön currypasta, hackad färsk curry och fördubblade mängden "green curry cooking sause". Ändå blev Bihangets kommentar "barnmat" och jag måste hålla med honom! Tacka vet jag "äkta" thaimat! jag måste fråga, vad är färsk curry? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Oktober 25, 2013 Dela Inlagd Oktober 25, 2013 jag måste fråga, vad är färsk curry? asg! Kanske chili !!! Vad kallar du det som finns på bilden tillsammans med vitlöken Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 25, 2013 Dela Inlagd Oktober 25, 2013 asg! Kanske chili !!! Vad kallar du det som finns på bilden tillsammans med vitlöken Kött i lergryta (2).jpg det kallar jag chili eller spansk peppar men du skrev curry o det var därför jag frågade. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Oktober 25, 2013 Dela Inlagd Oktober 25, 2013 det kallar jag chili eller spansk peppar men du skrev curry o det var därför jag frågade. 5 Skrev fel !! Är inte felfri som vissa verkar tro! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seaserpent Inlagd Oktober 25, 2013 Dela Inlagd Oktober 25, 2013 Vad jag inte åt idag... Skulle ni någon gång befinna er i Strömstad och bli sugna på italienskt krubb besök inte Primi Piatti, riktigt äcklig mat där. I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand. www.seaserpent.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 25, 2013 Dela Inlagd Oktober 25, 2013 asg! Kanske chili !!! Vad kallar du det som finns på bilden tillsammans med vitlöken Kött i lergryta (2).jpg varför skrev du det här inlägget då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Oktober 25, 2013 Dela Inlagd Oktober 25, 2013 Enna taskigt.Säg inte att du är Glenneborgare?Norrlänning ska man va.Enna taskigt är inte svenska.Fan jag ringer SC då får du innslaget pannben. Västkusten är lite mera än Göteborg,så där klarar jag mig 747,norrlänningar är bönner. Skulle inte bli ett dugg förvånad om du har ost i kaffet också Ha det gott mannen Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Oktober 25, 2013 Dela Inlagd Oktober 25, 2013 Västkusten är lite mera än Göteborg,så där klarar jag mig 747,norrlänningar är bönner. Skulle inte bli ett dugg förvånad om du har ost i kaffet också Ha det gott mannen Du kommer att råka illa ut..Alla har sett filmen jägarna,det finns mycket mycket sanning där.Du finns numera på en viss lista.Dina dagar är räknade,har just ringt min torped SC.Han kommer att fixa dig åt mig. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Repe Inlagd Oktober 25, 2013 Dela Inlagd Oktober 25, 2013 Årstatoast på Hjälmaren i Årsta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Oktober 26, 2013 Dela Inlagd Oktober 26, 2013 Det bidde lite grillat fläskött till middag igår.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Oktober 26, 2013 Dela Inlagd Oktober 26, 2013 Lite frukost med barnbarna idag, helt i min smak.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 26, 2013 Dela Inlagd Oktober 26, 2013 dottern gjorde frukost (frugan jobbar över), äggröra o ett par mackor..serveras med tomatjuice, jättegott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sid Inlagd Oktober 26, 2013 Dela Inlagd Oktober 26, 2013 dottern gjorde frukost (frugan jobbar över), äggröra o ett par mackor..serveras med tomatjuice, jättegott! Du är allt rackarns gottegris! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd Oktober 26, 2013 Dela Inlagd Oktober 26, 2013 DSC02422.jpg Fredagsmys /ENis Jag hatar dig nu Enis bara så du vet. Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Oktober 26, 2013 Dela Inlagd Oktober 26, 2013 Fisk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 26, 2013 Dela Inlagd Oktober 26, 2013 Nu är det grejer på gång. Stekt fläsk och en thaigryta med massa grejer i. Har glömt namnet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 26, 2013 Dela Inlagd Oktober 26, 2013 rester på en lördag......frugan får ta o sluta jobba övertid! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 26, 2013 Dela Inlagd Oktober 26, 2013 Inte dagens men gårdagens anrättning.. Låter bilderna tala för sig själva man kan meddela att resultatet blev smaskens... Och innan Sam hinner säga ngt, så ja, det blev tyvärr ris till... Visserligen gott det också enligt mig men hade hellre velat ha pressad potatis till men glömde handla det. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 26, 2013 Dela Inlagd Oktober 26, 2013 Eftersom det är lördag idag så fick det bli lite extra lyxig mat + + = Nu blir det till att pusta ut i soffan en stund “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 26, 2013 Dela Inlagd Oktober 26, 2013 Eftersom det är lördag idag så fick det bli lite extra lyxig mat DSC04371.jpg + DSC04372.jpg + DSC04373.jpg = DSC04374.jpg Nu blir det till att pusta ut i soffan en stund Jäklar va hungrig jag blev nu.. Denna rätten är nog kungen av husmanskost... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Oktober 26, 2013 Dela Inlagd Oktober 26, 2013 Inte dagens men gårdagens anrättning.. Låter bilderna tala för sig själva man kan meddela att resultatet blev smaskens... Och innan Sam hinner säga ngt, så ja, det blev tyvärr ris till... Visserligen gott det också enligt mig men hade hellre velat ha pressad potatis till men glömde handla det. Ingen idé att jag lägger in vår middag idag! Har tagit fram nästan samma ingredienser! Fast jag har valt Viltmästarskav! Och det ska bli potatis till! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu