Maitan Inlagd Oktober 20, 2013 Dela Inlagd Oktober 20, 2013 Gött mos..så är det bara.. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thainenne Inlagd Oktober 20, 2013 Dela Inlagd Oktober 20, 2013 örtkryddad fläskstek, ugnsrostade morötter och gräddsås. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd Oktober 20, 2013 Dela Inlagd Oktober 20, 2013 Potatisgratäng med örtmarinerad kycklingfile, fläskfile och pepparsås Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dryas Inlagd Oktober 20, 2013 Dela Inlagd Oktober 20, 2013 Gårdagens Pizza höll mig vaken flera timmar i natt med magkatarr liknande symptom, idag är det tillbaka till Thaimaten, det är allt det bästa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Oktober 20, 2013 Dela Inlagd Oktober 20, 2013 Lite husmanskost i form av pizza. Har tjatat om det förr men stek champinjonerna först så blir det så mycket godare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Oktober 20, 2013 Dela Inlagd Oktober 20, 2013 Lite kylskåpsrensning, blev en bondomelett. Ja, det blev mat idag också... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Oktober 20, 2013 Dela Inlagd Oktober 20, 2013 Jag ligger ju 1 dag efter med mina matbilder, verkar inte komma ifatt, men lite lördagsmys med tandvärk och whiskeylindring till hästarna på eftermiddagen, ja då kan det bara sluta med en god middag efter det Fram med några snygga köttbitar Fixa plugg å skala å mosa, sen spritsa ut på plankorna Fan ja tror det blev för stora köttbitar Åsså lite kantarellsås uppepå hela härligheten, här dras vi inte med någon trälig beckurellsås inte Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 20, 2013 Dela Inlagd Oktober 20, 2013 Tjejen jobbar så jag fick åka iväg efter en kebabpizza och drack hemgjord blandsaft till Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd Oktober 20, 2013 Dela Inlagd Oktober 20, 2013 Igår blev det Tom Ka Gai till lunch. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Oktober 20, 2013 Dela Inlagd Oktober 20, 2013 Lite kylskåpsrensning, blev en bondomelett. 1.JPG Ja, det blev mat idag också... 2.JPG Mvh. borje222 Vad är det jag ser längst nere i hörnet?? Är det vad jag tror det är?? Faan åxå vill ha... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Oktober 20, 2013 Dela Inlagd Oktober 20, 2013 Köpte "lite" köttfärs som jag behövde ta rätt på. Vad göra Börjar med att hacka det som ska i köttfärsen i små bitar. Det gröna Ja det är saltgurka! Efter att ha blandat köttfärsen med allt som ska i, kryddor och annat åker allt i en ungsform Någonting saknas på bilden och efter att den varit i ugnen ser du vad !! Serveras tillsammans med RIS (sorry 33.an) och bacon/kapris sås (matlagningsgrädden var slut, så jag använde vispgrädde idag!) Jag hade tur som tog sås först, Bihanget slickade stekpannan ren på sås! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd Oktober 21, 2013 Dela Inlagd Oktober 21, 2013 Köttfärspaj Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 21, 2013 Dela Inlagd Oktober 21, 2013 Idag ville gästerna äta Maitan sköis.....så ja tog en med...Yummy. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Oktober 21, 2013 Dela Inlagd Oktober 21, 2013 Idag panerade jag rödspätta, rörde ihop en gräddfilssås och spetsade sen till det hela med Felix pulvermos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Oktober 21, 2013 Dela Inlagd Oktober 21, 2013 Idag panerade jag rödspätta, rörde ihop en gräddfilssås och spetsade sen till det hela med Felix pulvermos CIMG1628.JPG Fasen knasen, det märks att det kommit kvinnfolk i stugan, käka på vit bordsduk, tjusigt Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Oktober 21, 2013 Dela Inlagd Oktober 21, 2013 Fasen knasen, det märks att det kommit kvinnfolk i stugan, käka på vit bordsduk, tjusigt Vitt bord, inga jävla fjolldukar här inte Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Oktober 21, 2013 Dela Inlagd Oktober 21, 2013 Blev lite ris över från gårdagens middag! Så jag gjorde en Risotto! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd Oktober 22, 2013 Dela Inlagd Oktober 22, 2013 Idag panerade jag rödspätta, rörde ihop en gräddfilssås och spetsade sen till det hela med Felix pulvermos CIMG1628.JPG MINUS-karma :13: Pulvermos, Du borde skickas iväg till en hushållningsundervisning OMGÅENDE. Har Damen rymt ? Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Oktober 22, 2013 Dela Inlagd Oktober 22, 2013 MINUS-karma :13: Pulvermos, Du borde skickas iväg till en hushållningsundervisning OMGÅENDE. Har Damen rymt ? Potatis-talibanerna förnekar sig inte i vanlig ordning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 22, 2013 Dela Inlagd Oktober 22, 2013 Raggmunk very good Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Oktober 22, 2013 Dela Inlagd Oktober 22, 2013 Blev en pyttipanna till lunch, enkelt och gott. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 22, 2013 Dela Inlagd Oktober 22, 2013 Söndagsmiddag blev detta å en hel del till Måndags lunch “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Oktober 22, 2013 Dela Inlagd Oktober 22, 2013 Söndagsmiddag blev detta å en hel del till DSC04301.jpg Måndags lunch DSC04334.jpg Båtresa? Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Oktober 22, 2013 Dela Inlagd Oktober 22, 2013 Söndagsmiddag blev detta å en hel del till DSC04301.jpg Måndags lunch DSC04334.jpg Fy fasiken vad gott det såg ut If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Oktober 22, 2013 Dela Inlagd Oktober 22, 2013 Nu jävlar är det hårdkörning i köket. Får se om resultat går att lägga ut här senare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu