leadbelly Inlagd Oktober 19, 2013 Dela Inlagd Oktober 19, 2013 Dagens lunch.så himmelskt gott att man nästan blir religiös Stekt-strömming.jpg Jaa det är bara så gott. Min lilla sambo älskar när jag lagar det med rotsaksmos. Men hon köper själv också men då blir det nåt thaisla.. som jag inte äter. Med vänlig hälsning Leadbelly Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leadbelly Inlagd Oktober 19, 2013 Dela Inlagd Oktober 19, 2013 Än så länge bara flytande föda.(Norrlands guld)Det sägs att en starköl 50cl innehåller 8 köttbullar.Man är en jävel på att äta köttbullar med andra ord. Jag tror dig helvete vad magen växer. Med vänlig hälsning Leadbelly Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Oktober 19, 2013 Dela Inlagd Oktober 19, 2013 Det där kan du få bjuda på ngn gång Ska komma ihåg att skicka en inbjudan nästa gång! Hoppas bara du är i närheten av "fjollträsk" eller vår "byhåla" då! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Oktober 19, 2013 Dela Inlagd Oktober 19, 2013 1tt par burgare gjort på kalkonfärs gick ner utan protester från magen.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Oktober 19, 2013 Dela Inlagd Oktober 19, 2013 1tt par burgare gjort på kalkonfärs gick ner utan protester från magen.. IMG_9166.JPG FF Ja det var ju riktiga grejer Själv åt jag sågot tråkigt och smaklöst på Burger King idag Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 19, 2013 Dela Inlagd Oktober 19, 2013 Grymmegott Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Oktober 19, 2013 Dela Inlagd Oktober 19, 2013 Ska komma ihåg att skicka en inbjudan nästa gång! Hoppas bara du är i närheten av "fjollträsk" eller vår "byhåla" då! Glöm inte mig, när du ska till nästa gång Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 19, 2013 Dela Inlagd Oktober 19, 2013 Toast skagen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dryas Inlagd Oktober 19, 2013 Dela Inlagd Oktober 19, 2013 Pizza! Det kan vara gott ibland. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 19, 2013 Dela Inlagd Oktober 19, 2013 Arvingen är ute o slarvar ikväll så jag fick röra ihop lite slafs till mig själv Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 19, 2013 Dela Inlagd Oktober 19, 2013 Arvingen är ute o slarvar ikväll så jag fick röra ihop lite slafs till mig själv IMG_4275.JPG Ja och då blev det den lamaiska nationalrätten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 19, 2013 Dela Inlagd Oktober 19, 2013 Fick bli en lite kvällsvickning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 19, 2013 Dela Inlagd Oktober 19, 2013 Ja och då blev det den lamaiska nationalrätten Jepp, med oskalade potäter! Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 19, 2013 Dela Inlagd Oktober 19, 2013 Testade nya ChopChop-snabbmatstället i port73 i Haninge Klart bra mat faktiskt Blev en Medium 3+5 http://www.chopchop.se/maten/ Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 19, 2013 Dela Inlagd Oktober 19, 2013 (ändrad) Testade nya ChopChop-snabbmatstället i port73 i Haninge Klart bra mat faktiskt Blev en Medium 3+5http://www.chopchop.se/maten/såg bara ris Ändrades Oktober 19, 2013 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dryas Inlagd Oktober 19, 2013 Dela Inlagd Oktober 19, 2013 På Torsdag blir det Ärtor me Fläsk, Jäkla gott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd Oktober 20, 2013 Dela Inlagd Oktober 20, 2013 Glöm inte mig, när du ska till nästa gång Får en annan även ha ett ord med i det mötet. Eller ska Husse få smaka Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 20, 2013 Dela Inlagd Oktober 20, 2013 såg bara ris bläddra neråt... Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Oktober 20, 2013 Dela Inlagd Oktober 20, 2013 Fick bli en lite kvällsvickning har du ätit? eller e du bara dålig i magen ?? (ser ut som Thaislaffs ju) Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 20, 2013 Dela Inlagd Oktober 20, 2013 har du ätit? eller e du bara dålig i magen ?? (ser ut som Thaislaffs ju) Goulaschsoppa ,härdar man inte Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Oktober 20, 2013 Dela Inlagd Oktober 20, 2013 Blev en enkel äggmacka till lunch. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Oktober 20, 2013 Dela Inlagd Oktober 20, 2013 Potatisgnocchi med bacon och svampsås. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 20, 2013 Dela Inlagd Oktober 20, 2013 Försökte äta frukost i lugn och ro men det går inte när besökande thaidamer äter middag och tjattrar hela tiden.Man blir känslig med åldern och uppskattar det lugna och tysta på morgonen med tidningen.Det pratas på både in och utandning och framförallt med mat i munnen Nu har jag gnällt klart,känns bra Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 20, 2013 Dela Inlagd Oktober 20, 2013 Köttfärs och potatislåda Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 20, 2013 Dela Inlagd Oktober 20, 2013 Arvingen är ute o slarvar ikväll så jag fick röra ihop lite slafs till mig själv IMG_4275.JPG Yummy... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu