Bihanget Inlagd Oktober 17, 2013 Dela Inlagd Oktober 17, 2013 Förbannade ellim nu blev det en tur ut i köket igen jag ska porta mig själv från den här tråden,blir ju så in i hel..hungrig varje gång jag kikar in här. Glöm bara inte bort Minimjölken ! Gör du det så blir det :13: Och inte Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Oktober 17, 2013 Dela Inlagd Oktober 17, 2013 Idag slapp jag ställa mig i köket! Hemlagad mat i all ära, ibland är det gott att äta ute på "byn". Åkte till Sushi Bar Thai Take Away - Nynäshamn och detta serverades: Misosoppa till förrätt Jag valde sushi (var hungrig, så det blev en 15-bitars! ) och Bihanget valde Binto-låda till detta drack han Jag valde att dricka vatten. så han passade på att ta sig en öl! Jag körde bilen hem! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 18, 2013 Dela Inlagd Oktober 18, 2013 Scones fixade nu på morgonen, ovantine till ungarna och kaffe till mig. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
1609offe Inlagd Oktober 18, 2013 Dela Inlagd Oktober 18, 2013 Ett samandrag av veckan Efer regnet blev det grillat 2st tigerfish a 68b kg ribb a 130b hg Plus lite sallad och bärs Räckte till 6pers o 4 katter En tog sig en lur på datan Offe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Oktober 18, 2013 Dela Inlagd Oktober 18, 2013 Inte idag men igår. Jag var i Cha-Am och besökte min favoritkrog, Aroy. Den ligger vid sista krysset ner mot beachen. Gott käk Igår blev det chickenwings. Tiden står inte still, kan man säga. Man kan nästan välja den tid man vill. Men dom har koll, så sitter man där vid heltimme, plingar det i mellan 10 och 20 klockor samtidigt Det enda som inte plingade var TV'n. Med det var ju en Samsung, så den var ju väntat. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 18, 2013 Dela Inlagd Oktober 18, 2013 Inte idag men igår. Jag var i Cha-Am och besökte min favoritkrog, Aroy. Den ligger vid sista krysset ner mot beachen. Gott käk Igår blev det chickenwings. {style_image_url}/attachicon.gif Käk.jpg Tiden står inte still, kan man säga. Man kan nästan välja den tid man vill. Men dom har koll, så sitter man där vid heltimme, plingar det i mellan 10 och 20 klockor samtidigt {style_image_url}/attachicon.gif Klockor.jpg Det enda som inte plingade var TV'n. Med det var ju en Samsung, så den var ju väntat. Ja dom ska hålla sig till det dom är bäst på smartphones Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 18, 2013 Dela Inlagd Oktober 18, 2013 Grillad raps karre med stekt potatis och lite plock blir fredagslunchen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 18, 2013 Dela Inlagd Oktober 18, 2013 Det blev möis...gött var det..... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Oktober 18, 2013 Dela Inlagd Oktober 18, 2013 till lunch blev det en paeneng-chicken Igår kväll åt jag köttbullar o mos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd Oktober 18, 2013 Dela Inlagd Oktober 18, 2013 Bleva hemmagjorda hamburgare. Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 18, 2013 Dela Inlagd Oktober 18, 2013 Dagens lunch....så himmelskt gott att man nästan blir religiös “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Oktober 18, 2013 Dela Inlagd Oktober 18, 2013 Dagens lunch.så himmelskt gott att man nästan blir religiös Stekt-strömming.jpg Jag missade detta idag, alldeles för mycket jobb Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 18, 2013 Dela Inlagd Oktober 18, 2013 Det blir korn och potatis idag,får se om det blir nån bild Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 18, 2013 Dela Inlagd Oktober 18, 2013 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Oktober 18, 2013 Dela Inlagd Oktober 18, 2013 Än så länge bara flytande föda.(Norrlands guld)Det sägs att en starköl 50cl innehåller 8 köttbullar.Man är en jävel på att äta köttbullar med andra ord. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Oktober 18, 2013 Dela Inlagd Oktober 18, 2013 (ändrad) Såg en kasslergratäng i tråden i veckan och blev riktigt sugen så idag fick det bli en sådan. Ändrades Oktober 18, 2013 av Abrafo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Oktober 18, 2013 Dela Inlagd Oktober 18, 2013 Ryggbiff med råstekta skalade potäter o lite köpbea till detta, nu blir det bastu. Så snart är FF både ren o mätt.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Oktober 18, 2013 Dela Inlagd Oktober 18, 2013 Tacospaj!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Oktober 18, 2013 Dela Inlagd Oktober 18, 2013 Blev sugen på Levergryta efter att ha sett denna maträtt här tidigare. Men ändrade mig senare!! Tar fram ingredienserna. Ner i köksmaskinen med allt för att blanda till en smet! Steker upp den Malda leverbiffen. Tar också fram ingredienserna till såsen. efter att ha stekt bacon och kapris tillsätter jag grädde och låter såsen koka ihop. Sist steker jag "lite" gul lök! Serveras tillsammans med Lingonsylt! Bihanget klagade efter flera portioner på "Leverkoma!" Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Oktober 18, 2013 Dela Inlagd Oktober 18, 2013 De där jäkla Bihanget bara klagar å klager Jag skulle va superglad om jag fick leverbiffar serverade Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Oktober 18, 2013 Dela Inlagd Oktober 18, 2013 (ändrad) De där jäkla Bihanget bara klagar å klager Jag skulle va superglad om jag fick leverbiffar serverade Bara att du tar dig hit då! Finns lite kvar! Sen så klagade han inte på maten, utan på "leverkoma" efter att ha tyckt så mycket om maten att han fortsatte att äta efter han var mätt! Ändrades Oktober 18, 2013 av Fibromorsa Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 19, 2013 Dela Inlagd Oktober 19, 2013 Orka bara göra en varm macka innehållande, tomat, rå lök, stekt lök, fläskfile, svampsås, och ost.... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 19, 2013 Dela Inlagd Oktober 19, 2013 Dagens lunch.så himmelskt gott att man nästan blir religiös Stekt-strömming.jpg Ja det såg riktigt gott ut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 19, 2013 Dela Inlagd Oktober 19, 2013 Ryggbiff med råstekta skalade potäter o lite köpbea till detta, nu blir det bastu. Så snart är FF både ren o mätt.. IMG_9159.JPG IMG_9160.JPG FF Ja i dag fick du till ett fint upplägg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 19, 2013 Dela Inlagd Oktober 19, 2013 Blev sugen på Levergryta efter att ha sett denna maträtt här tidigare. Men ändrade mig senare!! Tar fram ingredienserna. Mat 002.jpg Ner i köksmaskinen med allt för att blanda till en smet! Mat 003.jpg Steker upp den Malda leverbiffen. Mat 007.jpg Tar också fram ingredienserna till såsen. Mat 005.jpg efter att ha stekt bacon och kapris tillsätter jag grädde och låter såsen koka ihop. Mat 009.jpg Sist steker jag "lite" gul lök! Mat 008.jpg Serveras tillsammans med Lingonsylt! Mat 010.jpg Bihanget klagade efter flera portioner på "Leverkoma!" Det där kan du få bjuda på ngn gång Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu