Avregistrerad clion Inlagd Oktober 31, 2010 Dela Inlagd Oktober 31, 2010 Om du tittar uppe i högra hörnet så ser du kupongen vi använde...140:- för 2 st portioner. glodde bara på godiset bra pris som hittat När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Oktober 31, 2010 Dela Inlagd Oktober 31, 2010 glodde bara på godiset bra pris som hittat Ja det var verkligen prisvärt men restaurangen var lite sådär.nästa skitiga duken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joints Inlagd November 1, 2010 Dela Inlagd November 1, 2010 Det bidde någon slags räkpasta. Först gjorde jag en fond på räkskalen plus lite annat. Den fick koka ner sig under en timme ungeför. Under tiden fräste jag lite spenat. Blev inte så mycket kvar... Bränsle till kocken. I med svamp, creme freich och fonden. Osså pastan. Till sist i med räkorna som jag stekt lite lätt innan. Så här såg det färdiga resultatet ut minus parmesan. Det tog ju sin lilla stund och vid det här laget hade jag redan tömt en flaska vilket gjorde att jag glömde lägga i den färska basilikan. Det blev gott ändå. Hade som tur var köpt en flaska till som jag av någon anledning inte alls glömde av. Den var ännu bättre än den första och hade en något orginell baksida. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd November 1, 2010 Dela Inlagd November 1, 2010 (ändrad) Idag blev det bara 14,5 timmars arbetsdag, och då smakar det gott med tantens mat när man kommer hem - Tom Kha Gai, eller som vi skriver på Thai ต้มข่าไก่ - Lite grönt (Gratis från trädgården) - Ris (Gratis från tantens domäner) - Vatten (Gratis från kranen) Totalkostnad för två personer 55 Baht Ha en go måndag! Ändrades November 1, 2010 av stjp8729 Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 1, 2010 Dela Inlagd November 1, 2010 Idag blev det två smörgåsar plus äpplekaka, och imorgon blir det Danska Röde Pölser. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd November 1, 2010 Dela Inlagd November 1, 2010 Bruna bönor med rimmat sidfläsk. Inhandlat på Foodland och tillagat i hemmet av frugan. Smakade precis som morsans tillagning i Sverige. Nu är det väl egentligen bara rotmos med fäsklägg jag saknar. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pm64 Inlagd November 1, 2010 Dela Inlagd November 1, 2010 Pizza på siambylla soi 3 jomtien,bra pizza och god sallad och vad dracks till det:beer chang smakar bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 1, 2010 Dela Inlagd November 1, 2010 Färsk oxfilé, smörstekta gula kantareller, medelhavsmix och bea fick det bli när räkningarna var betalda. Mådagskrubb i fattighuset "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jens Inlagd November 1, 2010 Dela Inlagd November 1, 2010 Idag blev det 1m subway och ett par chang! Jens heter jag och jag bor numera på Koh Samui.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gubben4906 Inlagd November 1, 2010 Dela Inlagd November 1, 2010 Idag var jag på en restaurang som serverade buffé för 85 kronor. Jag blandade stekt fisk med remouladsås, potatis, köttbullar med brunsås och utöver det, på samma tallrik åt jag några Asiatiska rätter också. Tänkte att "Va fa´n, det ska ju ändå blandas i magen" så vad gör det att jag blandar det redan på tallriken, smakade hyfsat. gubben Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd November 1, 2010 Dela Inlagd November 1, 2010 En chicken terriyaki 30 cm baguette på Subway till lunch och ris med diverse oidentifierade gröna saker som frun kokat ihop till middag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd November 2, 2010 Dela Inlagd November 2, 2010 Färsk oxfilé, smörstekta gula kantareller, medelhavsmix och bea fick det bli när räkningarna var betalda. Mådagskrubb i fattighuset Lyxlirare Enis, den kostnaden du spenderar på en måltid, skulle räcka för oss i över en månad En annan stackare får väl snart bara ris och Prick Nam Pla till middag PS! Ser kanongott ut, och smakade säkert lika gott som det ser ut! Ha en go dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 2, 2010 Dela Inlagd November 2, 2010 Dansk Röde Pölse med bröd, plus stark senap. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd November 2, 2010 Dela Inlagd November 2, 2010 (ändrad) Hemma sent idag, så det fick bli snabblagat - Thaiomelett - Ris - Ett glas vatten - Och det viktigaste Prik Nam Plaa Totalkostnad för två personer 15 Baht. Ha en riktig go dag! Ändrades November 2, 2010 av stjp8729 Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 2, 2010 Dela Inlagd November 2, 2010 Dansk Röde Pölse med bröd, plus stark senap. Maitan. Jag glömde bilden... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd November 3, 2010 Dela Inlagd November 3, 2010 Hemma efter ännu en dag på jobbet, och det luktar gott redan när man öppnar ytterdörren. Frugan överraskade med Farang mat, idag blev det: - Spaghetti bolognese - Lite grönt - Ett glas vatten Totalkostnad för fvå personer 90 Baht. Ha en kanonbra onsdag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 3, 2010 Dela Inlagd November 3, 2010 Hemma efter ännu en dag på jobbet, och det luktar gott redan när man öppnar ytterdörren. Frugan överraskade med Farang mat, idag blev det: - Spaghetti bolognese - Lite grönt - Ett glas vatten Totalkostnad för fvå personer 90 Baht. Ha en kanonbra onsdag! Stjp såg gött ut, här bara Beer Chang idag. maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 3, 2010 Dela Inlagd November 3, 2010 Denna vinters första julskinkemacka med ett glas kall mjölk Hann inta ta någon bild då den försvann lika fort som en avlöning “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 3, 2010 Dela Inlagd November 3, 2010 Var nere hämta en rå falukorvs bit, hungrig. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 3, 2010 Dela Inlagd November 3, 2010 Var nere hämta en rå falukorvs bit, hungrig. Maitan. Du har inte käkat SPEEDFISCH? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 3, 2010 Dela Inlagd November 3, 2010 Du har inte käkat SPEEDFISCH? Var ju tvungen att gå ner til köket ta en bild, som bevis. Hahahahahahah Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 3, 2010 Dela Inlagd November 3, 2010 Hämtade ut födelsdagspresentem min på Boa idag, men måste ju prova om den var ok Jo den funka till oxfilé, potatisgratäng och gula trattisar. undrar om en annan av samma sort fungerar till fotbollen lite senare ikväll /enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Caveman Inlagd November 3, 2010 Dela Inlagd November 3, 2010 Hämtade ut födelsdagspresentem min på Boa idag, men måste ju prova om den var ok Jo den funka till oxfilé, potatisgratäng och gula trattisar. undrar om en annan av samma sort fungerar till fotbollen lite senare ikväll /enis Jävlar vad det såg gott ut!!! ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd November 3, 2010 Dela Inlagd November 3, 2010 Norsk svinekotlett i Ålesund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd November 3, 2010 Dela Inlagd November 3, 2010 Hämtade ut födelsdagspresentem min på Boa idag, men måste ju prova om den var ok Jo den funka till oxfilé, potatisgratäng och gula trattisar. undrar om en annan av samma sort fungerar till fotbollen lite senare ikväll /enis Sitter och sörplar på en likadan just nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu