Fibromorsa Inlagd Oktober 12, 2013 Dela Inlagd Oktober 12, 2013 inga problem så länge du håller dig ifrån den vidriga biaframaten ris hu valet Har ju lovad dig att inte bjuda dig på RIS till maten! Så vad gör det om jag äter det vid ett annat tillfälle Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Oktober 13, 2013 Dela Inlagd Oktober 13, 2013 (ändrad) LCHF! Inte med vett och vilja! Sen så skulle nog en petig påpeka att vår middag innehöll MJÖL!! Jag tillhör dom som borde äta upp mig minst 10 kg! Äter med god aptit både potatis, ris och pasta! Samt älskar goda kakor och bullar! Hela kostcirkeln !! Ändrades Oktober 13, 2013 av Fibromorsa Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peter Hultgren Inlagd Oktober 13, 2013 Dela Inlagd Oktober 13, 2013 Köttfärsbiffar, gräddsås och potatis, bara lingonsylten som saknas. Finns visserligen på IKEA i Brisbane men lite för långt att åka dit från Mout Isa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peter Hultgren Inlagd Oktober 13, 2013 Dela Inlagd Oktober 13, 2013 Köttfärsbiffar, gräddsås och potatis, bara lingonsylten som saknas. Finns visserligen på IKEA i Brisbane men lite för långt att åka dit från Mout Isa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peter Hultgren Inlagd Oktober 13, 2013 Dela Inlagd Oktober 13, 2013 image.jpg Blev några matlådor till lunch på jobbet och några stycken till pannbiffsmörgås . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 13, 2013 Dela Inlagd Oktober 13, 2013 Kyckling med ris å curry! Birdy nam nam! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 13, 2013 Dela Inlagd Oktober 13, 2013 Har ju lovad dig att inte bjuda dig på RIS till maten! Så vad gör det om jag äter det vid ett annat tillfälle bara jag slipper bilder på vidrigt ris är jag glad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 13, 2013 Dela Inlagd Oktober 13, 2013 image.jpg Du har bunkrat för dåligt he he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 13, 2013 Dela Inlagd Oktober 13, 2013 Kyckling med ris å curry! Birdy nam nam! DSC05243.JPG synd att förstöra med vidrigt ris ,va fan är minuskarman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Oktober 13, 2013 Dela Inlagd Oktober 13, 2013 Blev några matlådor till lunch på jobbet och några stycken till pannbiffsmörgås . image.jpg I brist på lingon kan du göra som många gör i Thailand, gör sylten på frysta cranberries (Tranbär) istället smakar likadant. Var "Sten på Flaggan" som lärde mej det, för många herrans år sen. MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Oktober 13, 2013 Dela Inlagd Oktober 13, 2013 Lite frukost mellan F! o Motogp fick det bli.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 13, 2013 Dela Inlagd Oktober 13, 2013 I brist på lingon kan du göra som många gör i Thailand, gör sylten på frysta cranberries (Tranbär) istället smakar likadant. Var "Sten på Flaggan" som lärde mej det, för många herrans år sen. MVH Tommy om dom nu har cranberries i bribanhe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Oktober 13, 2013 Dela Inlagd Oktober 13, 2013 bara jag slipper bilder på vidrigt ris är jag glad Men du gillar "riskokare" väl? Vad kan annars locka dej med Thailand? Potatisätare Risätare MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 13, 2013 Dela Inlagd Oktober 13, 2013 Men du gillar "riskokare" väl? Vad kan annars locka dej med Thailand? ThailandFarang6.jpg Potatisätare Risätare MVH Tommy Haj kaj äter ris he he och lyckliga stjärnan potatis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Oktober 13, 2013 Dela Inlagd Oktober 13, 2013 bara jag slipper bilder på vidrigt ris är jag glad Special leverans enbart för dig, levereras till dörren din, så du har en chans att uppleva en del av livets godsaker... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 13, 2013 Dela Inlagd Oktober 13, 2013 (ändrad) Special leverans enbart för dig, levereras till dörren din, så du har en chans att uppleva en del av livets godsaker... DSC09112.JPG Mvh. borje222 tur jag hade nära till muggen ,fick sxy Ändrades Oktober 13, 2013 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 13, 2013 Dela Inlagd Oktober 13, 2013 Samma som igår, och förbannat gött var det.... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Oktober 13, 2013 Dela Inlagd Oktober 13, 2013 Kräft o räk-soppa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 13, 2013 Dela Inlagd Oktober 13, 2013 Lunchen blev lab moo chiang rai style och en staropramen 3.5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Oktober 13, 2013 Dela Inlagd Oktober 13, 2013 Nu får du väl för fan skärpa till dig... Jag lever väl inte på pizza...men bröd och bra råvaror / ost / tomat...vad kan gå fel..? Och såsen är en variant... Mvh. borje222 Den varianten får du gärna dela med dig av Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peter Hultgren Inlagd Oktober 13, 2013 Dela Inlagd Oktober 13, 2013 Du har bunkrat för dåligt he he För kort tid i brisbane och de är lite känsliga i det här landet för vad man får ta in Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peter Hultgren Inlagd Oktober 13, 2013 Dela Inlagd Oktober 13, 2013 I brist på lingon kan du göra som många gör i Thailand, gör sylten på frysta cranberries (Tranbär) istället smakar likadant. Var "Sten på Flaggan" som lärde mej det, för många herrans år sen. MVH Tommy Tack för tipset Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Oktober 13, 2013 Dela Inlagd Oktober 13, 2013 Döttra bjöd på smörgåstårta.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Oktober 13, 2013 Dela Inlagd Oktober 13, 2013 Lite kött å potäter till midda Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gusings Inlagd Oktober 13, 2013 Dela Inlagd Oktober 13, 2013 Tacos Man blir aldrig så gammal att man inte tror,att man har ett år kvar att leva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu