Jump to content
IGNORERAD

Vad åt Ni idag? Bildtråd.

Swemag

Recommended Posts

I morrn blir det strömmingsflundra med pressad potatis (skalad)

vi får se om jag hinner ta kort på firrarna :crazy:

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

Måndag, Ekerölinjen, viltbord 12.30... Jag råkar vara ledig då, själv har jag och min mor bokat...Några fler...

Mvh.borje222

Nää funkar inte har en olidlig arbetssituation just nu, men ska vi försöka skaka liv i pEnis å försöka få till en liten Gourme´t-träff kanske.. Jag håller med köttet???

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Nää funkar inte har en olidlig arbetssituation just nu, men ska vi försöka skaka liv i pEnis å försöka få till en liten Gourme´t-träff kanske.. Jag håller med köttet???

Även om inte någon av oss har några jättekåkar, bör det gå att ordna...Vi tar det på PM...

Mvh. borje222

Dela på andra sajter

Även om inte någon av oss har några jättekåkar, bör det gå att ordna...Vi tar det på PM...

Mvh. borje222

Yes he he Ändrades av Sam sip sam
Dela på andra sajter

Yes he he

Mmm kanske en representant från potatiskontrollsmyndigheten bör stå på närvarolistan?? Ja så allt tillgår på rätt sätt alltså...

Skämt åtsido, Enis kan väl tänka efter lite när/om det passar... 

Just nu finns det Älg å Rå, men jag hoppas att Vildsvins depå´n är påfylld innom det snaraste...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Gårdagen o dagens

Dagens mat räckte til 6 pers och kostade omk 180b Fläsk 115 sallad o kryddor 15-20b Ris agg mm resterande

Hemmlagat o varorna köpta på markaden 

Offe

Ps sänder ej var dag Datorn gör en Crashdump varhe gång jag sätter in SD kortet Varför

Ds

post-10609-0-94629200-1381467162_thumb.j

post-10609-0-14520200-1381467201_thumb.j

Dela på andra sajter

Lättlunch. Fläsk m löksås, Tom kah gai, Padpet nuea, friterad kyckling m sötsursås, äggnudlar m biff å grönsaker och gaeng karee...
Allt från dagens buffé i vår restaurang/lunchhak! mmm.

post-4394-0-78507200-1381503937.jpg

Kongo24 var på besök härom dagen förresten, trevligt!

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

Jag börjar laga mat

post-5552-1381504717,9_thumb.jpg

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

De är mycke nu

post-5552-1381506337,61_thumb.jpg

Dela på andra sajter

Snart

post-5552-1381509624,62_thumb.jpg

Dela på andra sajter

Mat klar

post-5552-1381509697,12_thumb.jpg

Dela på andra sajter

Tack husse, för att jag ej behövde se lingon på denna eminenta maträtt!

Mvh. borje222

Nej och det var ej heller dill i strömmingen utan persilja som det ska vara.

Kram

Lynn

Dela på andra sajter

Ja,man kommer ju inte upp i husses klass idag, blev en korvgryta med chorizo, falukorv, bönor och paprika bla.

post-7126-0-26054000-1381510503.jpg

post-7126-0-91887000-1381510513_thumb.jp

Mvh. borje 222

Dela på andra sajter

Ja,man kommer ju inte upp i husses klass idag, blev en korvgryta med chorizo, falukorv, bönor och paprika bla.

attachicon.gif1.JPG

attachicon.gif2.JPG

Mvh. borje 222

Ingen pizza? :ahh:

:)

Sand gör sig bäst på vykort :)

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...