husse Inlagd Oktober 10, 2013 Dela Inlagd Oktober 10, 2013 I morrn blir det strömmingsflundra med pressad potatis (skalad) vi får se om jag hinner ta kort på firrarna Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Oktober 10, 2013 Dela Inlagd Oktober 10, 2013 Måndag, Ekerölinjen, viltbord 12.30... Jag råkar vara ledig då, själv har jag och min mor bokat...Några fler... Mvh.borje222 Nää funkar inte har en olidlig arbetssituation just nu, men ska vi försöka skaka liv i pEnis å försöka få till en liten Gourme´t-träff kanske.. Jag håller med köttet??? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Oktober 10, 2013 Dela Inlagd Oktober 10, 2013 Nää funkar inte har en olidlig arbetssituation just nu, men ska vi försöka skaka liv i pEnis å försöka få till en liten Gourme´t-träff kanske.. Jag håller med köttet??? Även om inte någon av oss har några jättekåkar, bör det gå att ordna...Vi tar det på PM... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 10, 2013 Dela Inlagd Oktober 10, 2013 (ändrad) Även om inte någon av oss har några jättekåkar, bör det gå att ordna...Vi tar det på PM... Mvh. borje222 Yes he he Ändrades Oktober 10, 2013 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Oktober 10, 2013 Dela Inlagd Oktober 10, 2013 Yes he he Mmm kanske en representant från potatiskontrollsmyndigheten bör stå på närvarolistan?? Ja så allt tillgår på rätt sätt alltså... Skämt åtsido, Enis kan väl tänka efter lite när/om det passar... Just nu finns det Älg å Rå, men jag hoppas att Vildsvins depå´n är påfylld innom det snaraste... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
1609offe Inlagd Oktober 11, 2013 Dela Inlagd Oktober 11, 2013 Gårdagen o dagens Dagens mat räckte til 6 pers och kostade omk 180b Fläsk 115 sallad o kryddor 15-20b Ris agg mm resterande Hemmlagat o varorna köpta på markaden Offe Ps sänder ej var dag Datorn gör en Crashdump varhe gång jag sätter in SD kortet Varför Ds Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 11, 2013 Dela Inlagd Oktober 11, 2013 Dagens lunch blir skomakarlåda. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Oktober 11, 2013 Dela Inlagd Oktober 11, 2013 Isterband med gräddstuvade morötter och lite broccoli. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 11, 2013 Dela Inlagd Oktober 11, 2013 SC inte samma mat idag men lite kycklingsfile, fläskfile, två stekta ägg plus lite mjölk.. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Oktober 11, 2013 Dela Inlagd Oktober 11, 2013 Lättlunch. Fläsk m löksås, Tom kah gai, Padpet nuea, friterad kyckling m sötsursås, äggnudlar m biff å grönsaker och gaeng karee... Allt från dagens buffé i vår restaurang/lunchhak! mmm. Kongo24 var på besök härom dagen förresten, trevligt! MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 11, 2013 Dela Inlagd Oktober 11, 2013 Barnen vill ha fiskpannettet med stuvad spenat och pappa en spaten oktoberöl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Oktober 11, 2013 Dela Inlagd Oktober 11, 2013 Potatisen ska bort ! Fan vad jag saknar -karma.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 11, 2013 Dela Inlagd Oktober 11, 2013 Potatisen ska bort ! det kunde du väl sagt tidigare, nu är det försent... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Oktober 11, 2013 Dela Inlagd Oktober 11, 2013 Jag börjar laga mat Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Oktober 11, 2013 Dela Inlagd Oktober 11, 2013 .Gott gott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Oktober 11, 2013 Dela Inlagd Oktober 11, 2013 .Gott gott 10/11/2013. Idag.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Oktober 11, 2013 Dela Inlagd Oktober 11, 2013 De är mycke nu Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Oktober 11, 2013 Dela Inlagd Oktober 11, 2013 Snart Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Oktober 11, 2013 Dela Inlagd Oktober 11, 2013 Mat klar Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Oktober 11, 2013 Dela Inlagd Oktober 11, 2013 Mat klar 1381509502288.jpg Tack husse, för att jag ej behövde se lingon på denna eminenta maträtt! Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Highlander Inlagd Oktober 11, 2013 Dela Inlagd Oktober 11, 2013 Hummer å krabba som var egenfångad ! Fd agronomklepptoman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lynn Inlagd Oktober 11, 2013 Dela Inlagd Oktober 11, 2013 Tack husse, för att jag ej behövde se lingon på denna eminenta maträtt! Mvh. borje222 Nej och det var ej heller dill i strömmingen utan persilja som det ska vara. Kram Lynn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Oktober 11, 2013 Dela Inlagd Oktober 11, 2013 Ja,man kommer ju inte upp i husses klass idag, blev en korvgryta med chorizo, falukorv, bönor och paprika bla. Mvh. borje 222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Oktober 11, 2013 Dela Inlagd Oktober 11, 2013 Ja,man kommer ju inte upp i husses klass idag, blev en korvgryta med chorizo, falukorv, bönor och paprika bla. 1.JPG 2.JPG Mvh. borje 222 Ingen pizza? Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Oktober 11, 2013 Dela Inlagd Oktober 11, 2013 Ingen pizza? Nä...ber om ursäkt för detta... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu