andrejsdenruskige Inlagd Oktober 7, 2013 Dela Inlagd Oktober 7, 2013 Jaha, då var jag inne i denna tråd igen. Då ska jag nämna att helgen har varit bättre än vad vardagarna denna vecka blir. I sin vanliga ordning gjordes det korv där hemma. Denna gång på entrecôte och oxkind, Oxkinden gav en lite gummiaktig konsistens som jag faktiskt gillade och sedan var det en del fett som kan behövas när man gör korv. Den blev go som fan, som den alltid blir. Idag har det blivit flygplanskäk och loungeslafs. Nu är jag hungrig som fan. Eftersom det är måndag så blir det åter igen ett besök hos den lokala kvartestkinesen. Ris som alltid smakar likadant och antingen fläsk, kyckling eller nötkött till det. Oavsett från vilket djur det än kommer så smakar maten likadan. Man kanske skulle gå över till pizza om det inte var för det att det tar sån jävla tid att få den färdig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Oktober 7, 2013 Dela Inlagd Oktober 7, 2013 Jaha, då var jag inne i denna tråd igen. Då ska jag nämna att helgen har varit bättre än vad vardagarna denna vecka blir. I sin vanliga ordning gjordes det korv där hemma. Denna gång på entrecôte och oxkind, Oxkinden gav en lite gummiaktig konsistens som jag faktiskt gillade och sedan var det en del fett som kan behövas när man gör korv. Den blev go som fan, som den alltid blir. Idag har det blivit flygplanskäk och loungeslafs. Nu är jag hungrig som fan. Eftersom det är måndag så blir det åter igen ett besök hos den lokala kvartestkinesen. Ris som alltid smakar likadant och antingen fläsk, kyckling eller nötkött till det. Oavsett från vilket djur det än kommer så smakar maten likadan. Man kanske skulle gå över till pizza om det inte var för det att det tar sån jävla tid att få den färdig. Inga bilder..på dessa ljuva maträtter,,Hoppar gärna flygplansmaten . Men korven e intressant.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 7, 2013 Dela Inlagd Oktober 7, 2013 Inga bilder..på dessa ljuva maträtter,,Hoppar gärna flygplansmaten . Men korven e intressant.. Har blivit några korvbilder förut. Känns lite som repris så jag tog inga bilder denna gång. Nästa gång så får jag väl laga till någon bildserie. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 7, 2013 Dela Inlagd Oktober 7, 2013 Slickat i mig en 5-rätters med vinpaket på Hus 13 på Varbergs Fästning, löjligt bra! Nu skall jag försöka få lite sömn på Hotell Havanna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 7, 2013 Dela Inlagd Oktober 7, 2013 Slickat i mig en 5-rätters med vinpaket på Hus 13 på Varbergs Fästning, löjligt bra! Nu skall jag försöka få lite sömn på Hotell Havanna o va skönt att få sova utan mardrömmar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 8, 2013 Dela Inlagd Oktober 8, 2013 Raggmunk med fläsk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 8, 2013 Dela Inlagd Oktober 8, 2013 Äta lite bakfulle mat, sen bingen..... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Oktober 8, 2013 Dela Inlagd Oktober 8, 2013 Äta lite bakfulle mat, sen bingen.. Jag tycker du äter samma mat hela tiden !!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Oktober 8, 2013 Dela Inlagd Oktober 8, 2013 Pat Kapao Kai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Oktober 8, 2013 Dela Inlagd Oktober 8, 2013 Lappländska kroppkakor ( renskav och bacon som fyllning ) med hemkokt lingonsylt och en smörklick. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
1609offe Inlagd Oktober 8, 2013 Dela Inlagd Oktober 8, 2013 1 Lundch a 25b per skalle 2 Kvällsmål Hemlagat men mycket dyrare 3 Några dagar tidigare Red Snaper Köpt på Tesco B Thalan Offe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
1609offe Inlagd Oktober 8, 2013 Dela Inlagd Oktober 8, 2013 Lunchen kom ej med Offe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Oktober 8, 2013 Dela Inlagd Oktober 8, 2013 Pannbiff med sås o potäter, lite gurka också.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Oktober 8, 2013 Dela Inlagd Oktober 8, 2013 Ännu en dag utan kött! Ändå klagar inte min "köttoman" till Bihang på middagen! Pasta med skaldjurssås och "några" Räkor! :nyam: Grytan blev tom! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Oktober 8, 2013 Dela Inlagd Oktober 8, 2013 I kväll blev det kyckling wok och frun fixar i detta nu några riskakor till kaffet Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Oktober 8, 2013 Dela Inlagd Oktober 8, 2013 Och sonen fick hjälpa till att fixa matlåda för i morgon potatis mos och köttkorv alltid gott med husman Och frun lär sonen dumheter Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Oktober 8, 2013 Dela Inlagd Oktober 8, 2013 Och sonen fick hjälpa till att fixa matlåda för i morgon potatis mos och köttkorv alltid gott med husman Och frun lär sonen dumheter Kanske skall stävjas medans tid är...? Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 8, 2013 Dela Inlagd Oktober 8, 2013 Idag blev man bjuden på super god korvstroganoff som Min dotter Pia och hennes bror Tony hade fixat /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 8, 2013 Dela Inlagd Oktober 8, 2013 Idag blev man bjuden på super god korvstroganoff som Min dotter Pia och hennes bror Tony hade fixat /Enis Spara lite åt mig ,kan du leverera till Gävle bro kl 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Oktober 9, 2013 Dela Inlagd Oktober 9, 2013 Spagetti med bacon,lök och lite vitlök i grädde. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Oktober 9, 2013 Dela Inlagd Oktober 9, 2013 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 9, 2013 Dela Inlagd Oktober 9, 2013 Helstekt kotlettrad med pepparsås ,och trevligt sällskap Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 9, 2013 Dela Inlagd Oktober 9, 2013 dagens lunch blev korv stroganoff med kokt potatis...fantastiskt gott!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 9, 2013 Dela Inlagd Oktober 9, 2013 Tittade in i tråden tidigare och bestämde mig för att gå till närmaste ställe där man kan få föda. Det blev...ESSO och en Tiger Burger XXL med ost och bacon. Inga bilder blev det. Jag var så satans hungrig så jag nästan svlde den hel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 9, 2013 Dela Inlagd Oktober 9, 2013 Ikväll blev det både chilli con carne och geng chaom snao? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu