Enis Inlagd Oktober 30, 2010 Dela Inlagd Oktober 30, 2010 En ynka laxmacka till lunch .. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 30, 2010 Dela Inlagd Oktober 30, 2010 En ynka laxmacka till lunch .. /Enis ser ut som ett ägg va svalde du laxen innan eller När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 30, 2010 Dela Inlagd Oktober 30, 2010 ser ut som ett ägg va svalde du laxen innan eller rökt blandad med majonäs... "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j.ag Inlagd Oktober 30, 2010 Dela Inlagd Oktober 30, 2010 Här kan ni få lite tips om vad som går bra att dricka till vad. / J.ag Antag att du är en idi*t. Och antag att du är med i regeringen. Nej, nu upprepade jag mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
somsak Inlagd Oktober 30, 2010 Dela Inlagd Oktober 30, 2010 blev somtam a`la mig.the real thing får jag vänta tills början på januari. konstigt att magen gillar somtam mer än farangmat. memma bra men björta bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rydal4 Inlagd Oktober 30, 2010 Dela Inlagd Oktober 30, 2010 hej, dagens middag bjöd 2 kompisar på mat, frugan lagade... kompisarna nöjda. hua vad gott, panerad fisk ,och dubbel panerade urbenade kycklingvingar fyllda med köttfärs o morot o nudel,aaaahhhhhhh gott är det men tar tid att göra,vet inte namnet på maträtten,men kanske enis vet ? + lite mera gott. å mätta år vi nu, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
irjus Inlagd Oktober 30, 2010 Dela Inlagd Oktober 30, 2010 Aahhh, dom där urbenade/fyllda kycklingvingarna skulle jag gärna ha provat.Finns dom att få tag på i Thailand? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 30, 2010 Dela Inlagd Oktober 30, 2010 hej, dagens middag bjöd 2 kompisar på mat, frugan lagade... kompisarna nöjda. hua vad gott, panerad fisk ,och dubbel panerade urbenade kycklingvingar fyllda med köttfärs o morot o nudel,aaaahhhhhhh gott är det men tar tid att göra,vet inte namnet på maträtten,men kanske enis vet ? + lite mera gott. å mätta år vi nu, ser gott ut själv har det blivit rester plus några nävar jordisar å lite vin nu på kvällskvisten När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rydal4 Inlagd Oktober 30, 2010 Dela Inlagd Oktober 30, 2010 hej irjus, min tjej gör dom här hemma i sverige, men fins nog på resturang i bkk. modell lite finare resturang,lite pyssel att göra dem, och en vass kniv ,,,, hoppas du finner dem , mvh rydal. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 30, 2010 Dela Inlagd Oktober 30, 2010 Såg smarrigt ut rydal.. tyvärr aldrig smakat den rätten... Medans jag låg och pillade mig i naveln och tittade på fotbollen på em så var frugan ute i skogen och plockade några gula till mig. Så nu på kvällskvisten fick det bli en macka med.. ...kantarellstuvning "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 30, 2010 Dela Inlagd Oktober 30, 2010 Såg smarrigt ut rydal.. tyvärr aldrig smakat den rätten... Medans jag låg och pillade mig i naveln och tittade på fotbollen på em så var frugan ute i skogen och plockade några gula till mig. Så nu på kvällskvisten fick det bli en macka med.. ...kantarellstuvning Jaja nu börjas det, f-n vad hungrig man blev. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Oktober 31, 2010 Dela Inlagd Oktober 31, 2010 Det bidde körv idag också en riktig raggarfrukost.. - Två ägg - Två Svartpepparkorvar (EZ's inköpt utanför Tesco / Lotus) - En Tysk korv (EZ's inköpt utanför Tesco / Lotus) - Senap - Tre glas vatten Totalt per portion 51 Baht Ha en go dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Oktober 31, 2010 Dela Inlagd Oktober 31, 2010 Såg smarrigt ut rydal.. tyvärr aldrig smakat den rätten... Medans jag låg och pillade mig i naveln och tittade på fotbollen på em så var frugan ute i skogen och plockade några gula till mig. Så nu på kvällskvisten fick det bli en macka med.. ...kantarellstuvning Den mackan hade jag betalt 150 SEK för idag! Ha en go dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Oktober 31, 2010 Dela Inlagd Oktober 31, 2010 Igår blev det en Fläskfiléplanka i Lars60´s hemtrakter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j.ag Inlagd Oktober 31, 2010 Dela Inlagd Oktober 31, 2010 Kvällsfika igår. Kladdkaka, valnötsglass, kaffe & calvados. Intaget i skenet av stearinljus. / J.ag Antag att du är en idi*t. Och antag att du är med i regeringen. Nej, nu upprepade jag mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Oktober 31, 2010 Dela Inlagd Oktober 31, 2010 Middagen ser inte god ut.. Men smakar kanongott - Fisk (Plaa Dook) - Grillad gris (Moo Tod) - Sticky Rice (ข้าวเหนียว) - Grönsaker (blandad kompott) - Två glas vatten Totalkostnad för två personer 115 Baht Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Oktober 31, 2010 Dela Inlagd Oktober 31, 2010 En trevlig, nyinflyttad västkustbo kom över med veckans överraskning...BLÅBÄRSPAJ MED VANILJSÅS...Mumma... Han hade släpat med sig 12 kilo frysta blåbär, en jättepåse torkade kantareller och 10 kg lingon...Jo, han hade övervikt trots de 30 per pers. han och hustrun hade tillåtelse till, men jag bara ler och äter.synd att han skall stanna här, han kunde gärna ha fått leverera flera sådana överraskningar... Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Oktober 31, 2010 Dela Inlagd Oktober 31, 2010 Säsongspremiär på BBQ-buffe' på The Pool missar man aldrig. Känns som man blir stamgäst där på söndagar även denna säsong som tidigare år trots prishöjning till hela 149 bath. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 31, 2010 Dela Inlagd Oktober 31, 2010 kantarell och köttfärspaj till lunch "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 31, 2010 Dela Inlagd Oktober 31, 2010 Igår blev det en Fläskfiléplanka i Lars60´s hemtrakter De va en redig portion va kostade den När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 31, 2010 Dela Inlagd Oktober 31, 2010 kantarell och köttfärspaj till lunch Du får nog justera bländaren När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 31, 2010 Dela Inlagd Oktober 31, 2010 Svensk falukörv och stekt ägg, samma som några kunder idag. Gött var det. Maitan. Ja det blev det här också mumma det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Oktober 31, 2010 Dela Inlagd Oktober 31, 2010 De va en redig portion va kostade den Om du tittar uppe i högra hörnet så ser du kupongen vi använde...140:- för 2 st portioner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 31, 2010 Dela Inlagd Oktober 31, 2010 Idag blev det rester Grillat kött från gårdagen smörfräst skogssvamp, hemlagad bearnaisesås och pommes http://www.imdb.com/title/tt0263101/ “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jack26 Inlagd Oktober 31, 2010 Dela Inlagd Oktober 31, 2010 Det ser riktig gött ut! Middag här blev lite av mixad av Yum Seafood och fiskpinnar med potatis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu