Bihanget Inlagd Oktober 3, 2013 Dela Inlagd Oktober 3, 2013 Lite Sorundakorv med ägg ovanpå en brödskiva och lite bostongurka. Och till det en ny lokaköl: Skatkobben. Kan rekomenderas för er som gillas humle Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Oktober 4, 2013 Dela Inlagd Oktober 4, 2013 American breakfast här på Le Casa Bang Saen. Var väl ok men inte mer... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Oktober 4, 2013 Dela Inlagd Oktober 4, 2013 En favorit i repris avåts på den Thailändska landsbygden igår. Småländska isterband,dillstuvade plugg,rödbetor,senap och lite gott rågbröd till detta! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 4, 2013 Dela Inlagd Oktober 4, 2013 Smörstekt gös med potatis å lite grejer till lunch. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Oktober 4, 2013 Dela Inlagd Oktober 4, 2013 Frukost Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Oktober 4, 2013 Dela Inlagd Oktober 4, 2013 Och en ny uppfunnen rätt. Yam egg and pork. Kanon gott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Oktober 4, 2013 Dela Inlagd Oktober 4, 2013 Korv stroganoff med ris.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Oktober 4, 2013 Dela Inlagd Oktober 4, 2013 En favorit i repris avåts på den Thailändska landsbygden igår. Småländska isterband,dillstuvade plugg,rödbetor,senap och lite gott rågbröd till detta! 003.JPG Såå jäkla gott, en sån där rätt man blir toksugen på i Los. Men sällan äter hemma i Svea Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Oktober 4, 2013 Dela Inlagd Oktober 4, 2013 (ändrad) Korv stroganoff med ris.. IMG_9046.JPG FF Åhh en av mina absoluta favoriter, gärna med ett jäkla drag i. Ändrades Oktober 4, 2013 av Odin Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 4, 2013 Dela Inlagd Oktober 4, 2013 Steakt potatis, kycklingfile, fläskfile, kantarellsås, lingonsylt, inlagd gurka, rödbetor, och MJÖLK.. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 4, 2013 Dela Inlagd Oktober 4, 2013 Glömde Aftonbladet å Expressen från igår att läsa under måltiden.. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 4, 2013 Dela Inlagd Oktober 4, 2013 idag blev det köttgryta..fantastiskt gott!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Oktober 4, 2013 Dela Inlagd Oktober 4, 2013 Nu ska vi rulla köttbullar, jag å barnbarnen, å Herr Chang har vi kastat ut under tiden Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 4, 2013 Dela Inlagd Oktober 4, 2013 Nu ska vi rulla köttbullar, jag å barnbarnen, å Herr Chang har vi kastat ut under tiden Grattis till barnbarnen...men stackars Herr Chang som blev förpassad in i kylan... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Oktober 4, 2013 Dela Inlagd Oktober 4, 2013 Fisk- och skaldjursgryta med saffran och tomat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Oktober 4, 2013 Dela Inlagd Oktober 4, 2013 Va d bjud FF på idag till FFF en kanske Lamai specilal fast efter original recept.. Mätta o glada blev vi alla fall.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Oktober 4, 2013 Dela Inlagd Oktober 4, 2013 Nu ska vi rulla köttbullar, jag å barnbarnen, å Herr Chang har vi kastat ut under tiden Nu har Herr Chang fått komma in igen, och städat alla skålar, fattar inte att katta blir som tokig när han känner köttfärslukten Här rullar både Sillen å jag för fullt Väntar på stekning Färdiga att käka Å lite skalad potatis å lingonsylt till, smakade mumma Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 4, 2013 Dela Inlagd Oktober 4, 2013 Nu har Herr Chang fått komma in igen, och städat alla skålar, fattar inte att katta blir som tokig när han känner köttfärslukten Mat 001.JPG Här rullar både Sillen å jag för fullt Mat 002.JPG Mat 003.JPG Väntar på stekning Mat 004.JPG Färdiga att käka Mat 005.JPG Å lite skalad potatis å lingonsylt till, smakade mumma Morfar (eller farfar) Husse.... Du är exakt den mor/farförälder som ett barnbarn önskar sig.... Underbara bilder... En stor kram till dig & Lynn.. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Oktober 4, 2013 Dela Inlagd Oktober 4, 2013 Som vanligt lite enklare mat till helgen! Falukorv!! Istället för att bara steka den i skivor, fyller jag den med ost och senap på en bädd av purjolök! Sedan blev jag inspirerad av andra skribenter här i mattråden (ingen nämnd och ingen glömd)!! Serverar korven tillsammans med potatis/blomkåls-mos! Det du ser är bara första portionen! Fick skynda mig för att få en andra portion! Gubben sa "Aroy Mak Mak" och tömde fatet! :nyam: Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 4, 2013 Dela Inlagd Oktober 4, 2013 Bookmaker blev det idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Oktober 4, 2013 Dela Inlagd Oktober 4, 2013 Idag blev det lite "barnmat", egenbakad vete-tortillia, med nötfärs och höstkantareller. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Oktober 4, 2013 Dela Inlagd Oktober 4, 2013 Ungarna bakade pizza Och vanilj bullar Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Oktober 5, 2013 Dela Inlagd Oktober 5, 2013 Storkok igår på den Thailändska landsbygden. Köttfärssoppa. Käkade två tallrikar resten åker in i frysen. Gott i Dec-Jan när kylan kommer hit! Dessa formar har jag köpt på Mackro. Kanon att ha i frys o kyl. 20st med lock ca 100 Baht. Finns i alla storlekar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 5, 2013 Dela Inlagd Oktober 5, 2013 Leifen...smaskar i sig lite friterad groda direct&live Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dryas Inlagd Oktober 5, 2013 Dela Inlagd Oktober 5, 2013 Ingen Rissoppa till frukost idag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu