borje222 Inlagd September 28, 2013 Dela Inlagd September 28, 2013 Var och hämtade frugan från "en delad tur", inom långvården, hon kör även en sådan i morgon. Så nu tar vi en varsin macka innan sängen... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 28, 2013 Dela Inlagd September 28, 2013 Räkmacka här med Börje. inte lika fin och full av ingredienser som dina dock... Tyvärr ingen bild då MPR/Tapatalkappen måste vara världens sämsta app som stänger av funktioner och slutar fungera titt som tätt. /ENis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 28, 2013 Dela Inlagd September 28, 2013 en blåbärsbakelse med ett litet glas konjak...fantastiskt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd September 29, 2013 Dela Inlagd September 29, 2013 Igår blev det kammuslor eller pilgrimsmusslor om ni vill. Halstrade i grillpanna. Hackade lite dill lite lite socker lite salt och ett varv på pepparkvarnen samt en droppe olja. Rörde runt lit och lade på. Jäla gott, asså. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 29, 2013 Dela Inlagd September 29, 2013 Räkmacka här med Börje. inte lika fin och full av ingredienser som dina dock... Tyvärr ingen bild då MPR/Tapatalkappen måste vara världens sämsta app som stänger av funktioner och slutar fungera titt som tätt. /ENis Är nog ett handhavande fel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd September 29, 2013 Dela Inlagd September 29, 2013 Det bidde köttfärssoppa chli o potäter så klart.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd September 29, 2013 Dela Inlagd September 29, 2013 Det bidde köttfärssoppa chli o potäter så klart.. IMG_8545.JPG FF Mycket gott! Älskar denna rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 29, 2013 Dela Inlagd September 29, 2013 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 29, 2013 Dela Inlagd September 29, 2013 Lite dessert också Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 29, 2013 Dela Inlagd September 29, 2013 Kompisen tog en Bilden var lite suddig men det ser ut som "Schweinehaxe".. Stämmer det? Fantastiskt gott är det i alla fall.. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 29, 2013 Dela Inlagd September 29, 2013 Inte idag men igår var jag på bröllop och åt följande.. Hade visserligen kamera med mig men det passade sig inte riktigt att plåta maten, så jag skriver bara ner vad som stod i menyn.. Förrätt: Rökt röding och sotad lax, löjrom, mandelpotatis-& selleripuré med saffranspicklad lök.. Dryck: Ruppertsberger Nussbien Riesling.... Huvudrätt: Karl-Johanstekt hjortinnanlår med hjortwallenbergare, kantareller, havstornstekt svartrot, rostad sturepotatis och sherrysky... Dryck: Epicuro Riserva 2009... Dessert: Hallon & färskostsorbet med saltad kolabrownie och mandelflarn samt choklad- & hasselnötsmousse... Dryck: Brother Thelonious Ale.. Magiskt gott.... Framför allt förrätten som var ngt av det bästa jag någonsin ätit.. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd September 29, 2013 Dela Inlagd September 29, 2013 Inte idag men igår var jag på bröllop och åt följande.. Hade visserligen kamera med mig men det passade sig inte riktigt att plåta maten, så jag skriver bara ner vad som stod i menyn.. Förrätt: Rökt röding och sotad lax, löjrom, mandelpotatis-& selleripuré med saffranspicklad lök.. Dryck: Ruppertsberger Nussbien Riesling. Huvudrätt: Karl-Johanstekt hjortinnanlår med hjortwallenbergare, kantareller, havstornstekt svartrot, rostad sturepotatis och sherrysky... Dryck: Epicuro Riserva 2009... Dessert: Hallon & färskostsorbet med saltad kolabrownie och mandelflarn samt choklad- & hasselnötsmousse... Dryck: Brother Thelonious Ale.. Magiskt gott. Framför allt förrätten som var ngt av det bästa jag någonsin ätit.. Ta med din Nikon nästa gång.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 29, 2013 Dela Inlagd September 29, 2013 Ta med din Nikon nästa gång.. FF Den var med men som sagt, så passade det sig inte riktigt att börla fotograffera maten... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd September 29, 2013 Dela Inlagd September 29, 2013 Lite dessert också Ute och jobbar redan?? Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 29, 2013 Dela Inlagd September 29, 2013 Bilden var lite suddig men det ser ut som "Schweinehaxe".. Stämmer det? Fantastiskt gott är det i alla fall.. Stämmer och som du säger fantastiskt gott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 29, 2013 Dela Inlagd September 29, 2013 Ute och jobbar redan?? Nej på o Learys och kollade djurgårdens utskåpning av Halmstad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd September 29, 2013 Dela Inlagd September 29, 2013 En av mina favoriter blev det i dag ,,Spagetti med Havets frukter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 29, 2013 Dela Inlagd September 29, 2013 provsmakat såsen, det är kärlek i en kastrull!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd September 29, 2013 Dela Inlagd September 29, 2013 Inte idag men igår var jag på bröllop och åt följande.. Hade visserligen kamera med mig men det passade sig inte riktigt att plåta maten, så jag skriver bara ner vad som stod i menyn.. Förrätt: Rökt röding och sotad lax, löjrom, mandelpotatis-& selleripuré med saffranspicklad lök.. Dryck: Ruppertsberger Nussbien Riesling. Huvudrätt: Karl-Johanstekt hjortinnanlår med hjortwallenbergare, kantareller, havstornstekt svartrot, rostad sturepotatis och sherrysky... Dryck: Epicuro Riserva 2009... Dessert: Hallon & färskostsorbet med saltad kolabrownie och mandelflarn samt choklad- & hasselnötsmousse... Dryck: Brother Thelonious Ale.. Magiskt gott. Framför allt förrätten som var ngt av det bästa jag någonsin ätit.. Röding är den mest välsmakande fisk som finns, strax före Havskatt. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd September 29, 2013 Dela Inlagd September 29, 2013 Lunchen idag bestod av Aya´s fenomenala grillade Kycklingvingar, vilka värmdes lätt över öppen eld i skogen. Mina jaktkompisar blev väldigt impade.. Sattan vad dom käkade... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 29, 2013 Dela Inlagd September 29, 2013 Potatis och kalvkött med nyplockade smörfrästa kantareller Tyvärr ingen bild då jag var så rackarns hungrig “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd September 29, 2013 Dela Inlagd September 29, 2013 Ett första försök med att marinera kycklinglever, njae det va nog fel marinad den här gången, får testa nåt annat nästa gång Här ligger levern i marinad 1 dygn, gjord på "mamma SitaS barbecue marinad som finns i Thaibutikerna Jackade på pinnar Lite grönsaker till maten Några tomater med dryck Grillade några kotletter med svål åt Lynn Här är kycklinglevern på grillen Sen höll jag på att äta upp, när jag kom ihåg att ta en bild på det färdiga Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd September 29, 2013 Dela Inlagd September 29, 2013 Husse, du måste snitta levern om den ska ta åt sej nån smak- Den har ju liksom ett skinn runt sej... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd September 29, 2013 Dela Inlagd September 29, 2013 Bilden var lite suddig men det ser ut som "Schweinehaxe".. Stämmer det? Fantastiskt gott är det i alla fall.. Här är en bättre bild Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 29, 2013 Dela Inlagd September 29, 2013 Här är en bättre bild Ja det där är mat för en karl Fan vad sugen jag blev Senast var i engelska parken i Munchen “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu