husse Inlagd September 24, 2013 Dela Inlagd September 24, 2013 Vi gråter. Vi tycker att det är fel. Vi har förlorat. För några minuter sen bakades sista kakan Vikabröd för hand Gör en Clirre Nu är det total kris, hade laddat upp med vikabröd så mycket jag kunde, men nu tog jag sista halvan av den absolut sista brödkakan, så nu är vika brödet totalt slut och bara ett minne. det där skiten som leksandsbröd bakar i sina el-ugnar och kallar vika bröd kan dom mata fåren med Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd September 24, 2013 Dela Inlagd September 24, 2013 Från fel hav, i Sverige brukar vi kalla den strömming Hmm vilket tjat det är om vår sill söder om kalmarsund,, Same same but different.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 24, 2013 Dela Inlagd September 24, 2013 Tog en "dagens" på jobbet. Kjøttkaker till det fina priset 32,50 Nok. Men nu börjar jag bli hungrig igen och dum som man är klickar man in sig i denna tråd. Idag orkar jag inte gå ner till kinesen. Det blir ett paket nudlar. Sedan så har ni inte gjort er förtjänta av några bilder, så det blir inga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd September 25, 2013 Dela Inlagd September 25, 2013 Igår kväll på den Thailändska landsbygden serverades senapspanerad schnitzel,stekta plugg och gräddstuvade kantareller. Mumma för en han-katt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd September 25, 2013 Dela Inlagd September 25, 2013 Till frukost idag på den Thailändska landsbygden serverades en Brottar-frukost. Schnitzlar,stuvning från igår. Toppades upp med stekt korv o bacon. Lite knepiga smaker tillsammans men rubbet gick ner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd September 25, 2013 Dela Inlagd September 25, 2013 Fish & Chips och till det en Chang och några Sang Som som avslut. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 25, 2013 Dela Inlagd September 25, 2013 Lunchen blir sej med portobello och kokt potatis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 25, 2013 Dela Inlagd September 25, 2013 Två stekta ägg........ Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 25, 2013 Dela Inlagd September 25, 2013 till lunch idag blev det rimmat sidfläsk med skärbönor o röd chilipasta.fantastiskt gott!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 25, 2013 Dela Inlagd September 25, 2013 Idag blev det hämtmat från den lokala kinesen.Nudlar med fläskkött,gick ner det oxå Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd September 25, 2013 Dela Inlagd September 25, 2013 vad gör man när svensk entrecote kostar 99;- kg på City Gross kom hem med över 3 kg Uppskuret i lagom portionsförpackningar ja naturligtvis måste herr Chang få sitt Tog in alla tomater, gurkor och lite sallad så inte frosten tar dom inatt Fixade lite Persilje och Gräslöks smör till köttet En helt suverän måltid Smakade himmelskt gott Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd September 25, 2013 Dela Inlagd September 25, 2013 vad gör man när svensk entrecote kostar 99;- kg på City Gross kom hem med över 3 kg Jag tvivlar inte en sekund på att den av dej tillagade Entrecote´n smakade förträffligt. Men hehe. City Gross kör den ena reklamkampanjen efter den andra där dom slår sej för bröstet å säger: vi har Sveriges färskaste kött?? Vem f-n vill ha färskt kött? I min värld ska kött vara välhängt, minst 40 dygnsgrader men helst uppåt 60 dygnsgrader. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 25, 2013 Dela Inlagd September 25, 2013 vad gör man när svensk entrecote kostar 99;- kg på City Gross kom hem med över 3 kg Jag tvivlar inte en sekund på att den av dej tillagade Entrecote´n smakade förträffligt. Men hehe. City Gross kör den ena reklamkampanjen efter den andra där dom slår sej för bröstet å säger: vi har Sveriges färskaste kött?? Vem f-n vill ha färskt kött? I min värld ska kött vara välhängt, minst 40 dygnsgrader men helst uppåt 60 dygnsgrader. Jag brukar göra korv på entrecôte som är billig. Det blir fina grejer det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 25, 2013 Dela Inlagd September 25, 2013 Burmes mat blev det idag inte så dumt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd September 25, 2013 Dela Inlagd September 25, 2013 Jag brukar göra korv på entrecôte som är billig. Det blir fina grejer det. Det låter jäkligt gott men lite magert kanske, eller tillsätter du nåt fett? Röker du korven?? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 25, 2013 Dela Inlagd September 25, 2013 . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 25, 2013 Dela Inlagd September 25, 2013 Det låter jäkligt gott men lite magert kanske, eller tillsätter du nåt fett? Röker du korven?? Jo, tillsätter en del fett, annars blir den för torr. Sätter oftast till vanligt grisfett eftersom det är lättast att få tag på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd September 25, 2013 Dela Inlagd September 25, 2013 Idag blev det restmat för min del. Medan Bihanget är inne i "Fjollträsk" och käkar gott tillsammans med en vän! Att jag sen "stinker" vitlök då han kommer hem är inte mitt problem! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd September 25, 2013 Dela Inlagd September 25, 2013 (ändrad) vad gör man när svensk entrecote kostar 99;- kg på City Gross kom hem med över 3 kg Jag tvivlar inte en sekund på att den av dej tillagade Entrecote´n smakade förträffligt. Men hehe. City Gross kör den ena reklamkampanjen efter den andra där dom slår sej för bröstet å säger: vi har Sveriges färskaste kött?? Vem f-n vill ha färskt kött? I min värld ska kött vara välhängt, minst 40 dygnsgrader men helst uppåt 60 dygnsgrader. Jadu Odin, det enda välhängda man får se nu för tiden är väl hängbröst Föresten så har du ett gammalt PM som du inte läst, kommer ju inte upp när man surfar i telefonen Ändrades September 25, 2013 av husse Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd September 25, 2013 Dela Inlagd September 25, 2013 vad gör man när svensk entrecote kostar 99;- kg på City Gross kom hem med över 3 kg Mat 003.JPG Uppskuret i lagom portionsförpackningar Mat 004.JPG ja naturligtvis måste herr Chang få sitt Mat 005.JPG Mat 006.JPG Mat 007.JPG Mat 008.JPG Tog in alla tomater, gurkor och lite sallad så inte frosten tar dom inatt Mat 009.JPG Fixade lite Persilje och Gräslöks smör till köttet Mat 010.JPG En helt suverän måltid Mat 011.JPG Smakade himmelskt gott Du är inte frisk gubbe, KLÄ PÅ DIG!!!! Det är ju kallt som på julafton såhärs års!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd September 25, 2013 Dela Inlagd September 25, 2013 vad gör man när svensk entrecote kostar 99;- kg på City Gross kom hem med över 3 kg Mat 003.JPG Uppskuret i lagom portionsförpackningar Mat 004.JPG ja naturligtvis måste herr Chang få sitt Mat 005.JPG Mat 006.JPG Mat 007.JPG Mat 008.JPG Tog in alla tomater, gurkor och lite sallad så inte frosten tar dom inatt Mat 009.JPG Fixade lite Persilje och Gräslöks smör till köttet Mat 010.JPG En helt suverän måltid Mat 011.JPG Smakade himmelskt gott Men Husse, snälla! Köpes "pommes" till den goda maten! Förstör ju helheten! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd September 25, 2013 Dela Inlagd September 25, 2013 På lokal i "Fjollträsk" Förrätter Kallrätt Tillagning Avslutar med att slicka faten. MUMS i den högre skolan. Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd September 25, 2013 Dela Inlagd September 25, 2013 På lokal i "Fjollträsk" Förrätter Sushi + öl 001.jpg Sushi + öl 002.jpg Kallrätt Sushi + öl 003.jpg Tillagning Sushi + öl 004.jpg Sushi + öl 005.jpg Avslutar med att slicka faten. Sushi + öl 006.jpg MUMS i den högre skolan. Nästa gång ska jag dit och äta UTAN DIG!! Retsticka!! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd September 25, 2013 Dela Inlagd September 25, 2013 Blev planka gratis är gott. Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 26, 2013 Dela Inlagd September 26, 2013 vad gör man när svensk entrecote kostar 99;- kg på City Gross kom hem med över 3 kg Jag tvivlar inte en sekund på att den av dej tillagade Entrecote´n smakade förträffligt. Men hehe. City Gross kör den ena reklamkampanjen efter den andra där dom slår sej för bröstet å säger: vi har Sveriges färskaste kött?? Vem f-n vill ha färskt kött? I min värld ska kött vara välhängt, minst 40 dygnsgrader men helst uppåt 60 dygnsgrader. Håller med att deras slogan inte är den bästa och någonstans gick de fel när de tänkte.... Egentligen är tanken att de skall syfta till att de alltid har nystyckat kött i butiken men det blev inte helt rätt... Vet att vi levererar mörat nötkött till dem, så det är ju inte färskt i den bemärkelsen.. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu