L200 Inlagd September 23, 2013 Dela Inlagd September 23, 2013 Friterad kyckling med lemon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 23, 2013 Dela Inlagd September 23, 2013 håller med abrafo att kålpudding är fantastiskt gott så det blev dagens lunch, serverades med kokt potatis o lingon! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd September 23, 2013 Dela Inlagd September 23, 2013 4 Påsar av mina favvo nudlar. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
otto Inlagd September 23, 2013 Dela Inlagd September 23, 2013 Ja dom e fördjävla goda... Men dom ser väl inte så aptitliga ut i levande tillstånd... eller?? Jag jobbade ihop med en kille från Hönö i Karlskrona, där skulle dom servera skrubba på markan. I kön förklarade han högt och tydligt, fy fan skrubba ger vi inte ens till minken hemma. Försök att få en Dansk från Saeby eller Fredrikshamnsområdet att äta skrubba det går inte. Hur det är i resten av Danmark vet jag inte. Otto Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd September 23, 2013 Dela Inlagd September 23, 2013 Slafsade ihop lite grejer som jag hade i kylskåpet och gjorde något grytaktigt . Och det gick att käka ochså If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 23, 2013 Dela Inlagd September 23, 2013 Het hönssoppa med höstkantareller Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 23, 2013 Dela Inlagd September 23, 2013 till kvällsmat blir det en gravlaxröra innehållande lax, rödlök, dill, fransk senap, Cream fraiche, nymalen svartpeppar, citron o några stänk tabasco.serveras med vitlöksbröd. för att släcka törsten intogs en fantastiskt god veteöl... frugan föredrog ett glas rött... fantastiskt gott!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd September 23, 2013 Dela Inlagd September 23, 2013 Jag jobbade ihop med en kille från Hönö i Karlskrona, där skulle dom servera skrubba på markan. I kön förklarade han högt och tydligt, fy fan skrubba ger vi inte ens till minken hemma. Försök att få en Dansk från Saeby eller Fredrikshamnsområdet att äta skrubba det går inte. Hur det är i resten av Danmark vet jag inte. Otto Inget fel på Skrubba som matfisk,det har jag ätit massor med gånger. Förövrigt så brukar den kallas Flundrafile på restaurang Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Snikt Inlagd September 23, 2013 Dela Inlagd September 23, 2013 Köttbullar ikea Bangkok! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd September 23, 2013 Dela Inlagd September 23, 2013 Snabbt enkelt o Gott... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 23, 2013 Dela Inlagd September 23, 2013 Flygplansmat och nåt slafs på ARN. Snart blir det lokala kvarterskinesen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd September 23, 2013 Dela Inlagd September 23, 2013 Enkel vardagsmat, stuvade makaroner och Falukorv,enkelt men gott. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd September 23, 2013 Dela Inlagd September 23, 2013 (ändrad) Det kaske blir lite dubbbelt men detär ju lite off topic i min andra tråd. Ikväll käkade jag stekt entrecote med bea och kokt potatis. Riktigt gott eller var jag hungrig? Ändrades September 23, 2013 av Chrille Columbus Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd September 24, 2013 Dela Inlagd September 24, 2013 Pepparsteak Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 24, 2013 Dela Inlagd September 24, 2013 Idag blev det en skaldjurssallad från ICA-Cityhallen,vitlöksdressing till den,fantastiskt gott var det.Behöver väl inte säga vad som dracks till Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 24, 2013 Dela Inlagd September 24, 2013 Inget fel på Skrubba som matfisk,det har jag ätit massor med gånger. Förövrigt så brukar den kallas Flundrafile på restaurang Rökt flundra från Fårö- Fårösund är det bästa man kan äta här i livet! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 24, 2013 Dela Inlagd September 24, 2013 ImageUploadedByMaipenrai1379957406.633254.jpg Het hönssoppa med höstkantareller Enis Hade du tagit bort riset så hade det vart en fullpoängare!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
emulov Inlagd September 24, 2013 Dela Inlagd September 24, 2013 Enligt hälsovårdsmyndigheten ska som-tam beredas synnerligen starkt med riklig mängd chili för att smaka som bäst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 24, 2013 Dela Inlagd September 24, 2013 Idag blev det både Duck och kokt chicken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 24, 2013 Dela Inlagd September 24, 2013 .Kokt höna Fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd September 24, 2013 Dela Inlagd September 24, 2013 Stekt sill... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd September 24, 2013 Dela Inlagd September 24, 2013 Stekt sill... Ser mer ut som strömmingsflundra! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd September 24, 2013 Dela Inlagd September 24, 2013 Strömming köper jag ,,men flundra hmm... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd September 24, 2013 Dela Inlagd September 24, 2013 Ja, det är ju vardag, så det fick bli liten enkel mat, skinkschnitzel med råstekt potatis, Blev mat idag också. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd September 24, 2013 Dela Inlagd September 24, 2013 Stekt sill... Från fel hav, i Sverige brukar vi kalla den strömming Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu