Scandinaviancorner Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 Biff av något slag kanske Kwai Vatten buffel för segare köttbit har jag aldrig ätit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 Färska räkor, krabbklor,lax och fiskhandlarens räksallad tillsammans med ett par skivor rostat och en god Chardonnay . Fantastiskt gott som mille säger ,och inte behöver man dränka det i chilli som med dom smaklösa skaldjuren i los heller. Au naturelle kör vi här på västkusten Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 Färska räkor, krabbklor,lax och fiskhandlarens räksallad tillsammans med ett par skivor rostat och en god Chardonnay . Fantastiskt gott som mille säger ,och inte behöver man dränka det i chilli som med dom smaklösa skaldjuren i los heller. Au naturelle kör vi här på västkusten image.jpg lyxlirare, här blir det knäcke med leverpastej o gurka... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 (ändrad) Hur gör man då!!! Trodde du visste, men många tuffa ord från en som snackar mycket och inte visar hur man gör. Stor man stora ord ingen handling. Ändrades September 21, 2013 av Stoneys Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 Med höstrusket utomhus blev det årets sista "sommartallrik" det där var min första tallrik!! Var bara tvungen att ta en portion till, så gott var det! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 Med höstrusket utomhus blev det årets sista "sommartallrik" Mat 001.jpg det där var min första tallrik!! Var bara tvungen att ta en portion till, så gott var det! Har två burkar i kylen.....i morgon blir same same Tack för påminnelsen “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 Har inte ätit det ännu men jag kommer laga till paneng muu, vilket är lite ironiskt eftersom muu betyder fläsk som ni redan vet. Blir säkert gott, det brukar det bli när jag gör det själv.. Givetvis skall det serveras med Sam sip sams favorittillbehör.. Nämligen ris.. Tja, å så här blev det... Hackade upp lite fläskfilé och lök.... Som ja fräste ihop med en jäkla massa chiliflakes.... Nu har jag fräst ihop allt med panengpasta, kaffir-limeblad och citrongräs samt vräkt i kokosmjölk & kokoskräm som får puttra ett tag... Det blev smaskens.. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 Färska räkor, krabbklor,lax och fiskhandlarens räksallad tillsammans med ett par skivor rostat och en god Chardonnay . Fantastiskt gott som mille säger ,och inte behöver man dränka det i chilli som med dom smaklösa skaldjuren i los heller. Au naturelle kör vi här på västkusten image.jpg Världsklass vännen.. Den där skiten som de kallar skaldjur i andra delar av Sverige är bara dynga.... Flodkräftor, signalkräftor sucks big time.. Tänk ett gäng med burfångade havskräftor med lite aioli, gott bröd och en snaps.... Det är värt varje "Michelin-stjärna" i världen..... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 (ändrad) Färska räkor, krabbklor,lax och fiskhandlarens räksallad tillsammans med ett par skivor rostat och en god Chardonnay . Fantastiskt gott som mille säger ,och inte behöver man dränka det i chilli som med dom smaklösa skaldjuren i los heller. Au naturelle kör vi här på västkusten image.jpg Den 20:e oktober blir det skaldjurskryssning med Birka men jag tvivlar på att den blir lika smaskig som Vikings förra året Vi käkade så in i helvete så de inte har råd att köra den i år igen Utan kör bara en skaldjursplatå Var den absolut den bästa skaldjurbuffé jag ätit Ändrades September 21, 2013 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 Tja, å så här blev det... Hackade upp lite fläskfilé och lök. paneng 001.JPG Som ja fräste ihop med en jäkla massa chiliflakes. paneng 002.JPG Nu har jag fräst ihop allt med panengpasta, kaffir-limeblad och citrongräs samt vräkt i kokosmjölk & kokoskräm som får puttra ett tag... paneng 003.JPG Det blev smaskens.. paneng 004.JPG ja hade du tagit bort riset ,hade det blivit kanon ,synd att förstöra god mat med ris Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 ja hade du tagit bort riset ,hade det blivit kanon ,synd att förstöra god mat med ris Ris, det är goa grejjer det min vän.... Jag hade ju skalat det... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 Ris, det är goa grejjer det min vän. Jag hade ju skalat det... ris är för biafrabarn inget för en vit man smaklöst drit bläääääääääääääääääääääääää Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 Köttfärslimpa späckad med, paprika, fetaost och oliver... till detta en trumpetsvampsås, smörkokta morötter, färskpärer samt lingon. Satan va gott /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 Frugan frågade om jag ville ha lite Thai-spagetti... Nej tack, gjorde en burgare. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 Frugan frågade om jag ville ha lite Thai-spagetti... Nej tack, gjorde en burgare. 1.JPG 2.JPG Mvh. borje222 Men vad i helvete Börje,nu har du legat av dig. Orkade du inte baka eget bröd till det idag eller? Hursom så ser det väldigt gott ut. Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd September 22, 2013 Dela Inlagd September 22, 2013 ris är för biafrabarn inget för en vit man smaklöst drit bläääääääääääääääääääääääää Och ändå har du smakat klitoris massor av gånger Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd September 22, 2013 Dela Inlagd September 22, 2013 Simpel frukost makrill i tomatsås skogaholms o kobärs till detta.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd September 22, 2013 Dela Inlagd September 22, 2013 Simpel frukost makrill i tomatsås skogaholms o kobärs till detta.. IMG_7926.JPG FF Skulle inte du iväg till Budapest idag ? If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd September 22, 2013 Dela Inlagd September 22, 2013 Min frukost som sköljdes ner med en 5,2 a Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd September 22, 2013 Dela Inlagd September 22, 2013 Skulle inte du iväg till Budapest idag ? Visst ska jag det, åker hemifrån 19,15, inte långt till Skavsta, bara 20km.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd September 22, 2013 Dela Inlagd September 22, 2013 Visst ska jag det, åker hemifrån 19,15, inte långt till Skavsta, bara 20km.. FF Blir avundsjuk , Den goda maten och den fläskiga spaanläggningen . Hoppas vädret blir bra ochså , så ni får njuta på krogarna If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 22, 2013 Dela Inlagd September 22, 2013 Hård macka med stekt ägg på Hitta ett rackarns gott bröd på Willys “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 22, 2013 Dela Inlagd September 22, 2013 Hårt bröd med ett stekt ägg på Hitta ett rackarns gott bröd på Willys “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd September 22, 2013 Dela Inlagd September 22, 2013 Frukost idag på den Thailändska landsbygden. Nybakat rågbröd,skinka,ost och senap underst. Fantomen-dricka smakar kanon denna Söndag-morgon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd September 22, 2013 Dela Inlagd September 22, 2013 Men vad i helvete Börje,nu har du legat av dig. Orkade du inte baka eget bröd till det idag eller? Hursom så ser det väldigt gott ut. Jo då, det är egenbakat, dock har det varit fryst ett par veckor. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu