FF Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 Gräsänklingsfrukost fick det bli, lite råstekta pärer bacon o liten stella till detta.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 Kottsoppa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 Dagens lunch avklarad Gårdagens långkok. En mustig varm och med lite sting man tager vad man haver gryta som fått götta till sig sedan gårdagen “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 kroppkakor gräddmjölk o lingon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 Dagens lunch avklarad Gårdagens långkok. En mustig varm och med lite sting man tager vad man haver gryta som fått götta till sig sedan gårdagen Gryta.jpg fan va avundsjuk jag blir, igår grillad kycklinglever och idag resterna efter veckans gulashsoppa, vilka gourmander vi har här Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 Gud så gott...Not. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thainenne Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 Chilli concarne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 En hel special Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 Äggomelett och ett glas rioja till lunch. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 Idag valde vare sig jag eller sonen mat Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 Mer lunch geng hoc och ett glas rioja till Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 Rökningen gick snabbare än beräknat så det blev tidig middag bestående av: rökta drumsticks som marinerat i chipotlesås. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 Chilli concarne snåljåp som har ris till Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 snåljåp som har ris till Lis är dyrt numera Liksom Cassava som fugan köpte här om dagen. Cassava brukar kallas fattigmanspotatis men är 4 gånger dyrare än potatis “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 Lis är dyrt numera Liksom Cassava som fugan köpte här om dagen. Cassava brukar kallas fattigmanspotatis men är 4 gånger dyrare än potatis Ja då är det ju jävligt korkat att ha ris till om det är dyrt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 Lite grillad fläskfile med råstekta potäter mätta blev vi båda.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 snåljåp som har ris till Men Ris är riktigt lättskalad, till skillnad mot potäter Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 Har inte ätit det ännu men jag kommer laga till paneng muu, vilket är lite ironiskt eftersom muu betyder fläsk som ni redan vet. Blir säkert gott, det brukar det bli när jag gör det själv.. Givetvis skall det serveras med Sam sip sams favorittillbehör.. Nämligen ris.. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 He he man tager vad man haver Tom Yum soppa (burk),Med falukorv Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 (ändrad) Men Ris är riktigt lättskalad, till skillnad mot potäter ja men fan så vidrigt att äta , tur man inte är så lat ,så man orkar skala några potatisar Ändrades September 21, 2013 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 Ugnstekt falukorv med potatis(skalad)en dijonsenapssås blev kryddan på det hela Till det,naturligtvis minimjölk PS,sonen var beställare av maten och jag fick kocka som vanligt DS Och grädde i såsen naturligtvis ,fantastiskt gott Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lenno Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 Sen frugan öppnade thaihaket för drygt åtta månader sedan har jag i stort sett livnärt mig på hennes mat. Inget att ångra precis - tvärtom, men som inbiten svensk husmanskostälskare har jag sedan i somras börjat drömma om pannbiff med lök, isterband med stuvad potatis, rödspätta med kokt potatis och skirat smör med lingon och pepparrot etc. etc.. Det senare slog jag näven i bordet och tillagade idag. Behöver väl inte säga mer med nubbe och en kall därtill. Every saint has a past and every sinner has a future. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 Ugnstekt falukorv med potatis(skalad)en dijonsenapssås blev kryddan på det hela Till det,naturligtvis minimjölk PS,sonen var beställare av maten och jag fick kocka som vanligt DS Och grädde i såsen naturligtvis ,fantastiskt gott Hur vore det om du tog emot lite hjälp från din son, och fixade en bild på anrättningen, ja mjölken kan du låta bil, vi har sett vita kossor förr Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 Han är upptagen med sin egen dator,farsan kommer i andra hand Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 Stekt strömming potatismos och lingon mums tallriken blev tom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu