Scandinaviancorner Inlagd September 19, 2013 Dela Inlagd September 19, 2013 . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 19, 2013 Dela Inlagd September 19, 2013 Som tam Puu till damen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 19, 2013 Dela Inlagd September 19, 2013 Och så lite rökta räkor å ajoli och vitlöksbröd Fantastiskt gott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd September 20, 2013 Dela Inlagd September 20, 2013 Cheese makaroner med Arabic sausage Skall man inte slå in pannbenet på Arab korvarna? Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 20, 2013 Dela Inlagd September 20, 2013 Skall man inte slå in pannbenet på Arab korvarna? Hur gör man då!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 20, 2013 Dela Inlagd September 20, 2013 Blomkål med egg och bacon sås!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd September 20, 2013 Dela Inlagd September 20, 2013 Nu blir det Fredags middag Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd September 20, 2013 Dela Inlagd September 20, 2013 Naturens tillgångar äro förträffliga just nu Här växer en gooding Plockad Dagens skörd Lite grishalskött att marinera På grillen En snygg tallrik med mycket grönt på Någon ovanlig blomma med frökapslar som en golfboll Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd September 20, 2013 Dela Inlagd September 20, 2013 Blev mycket kamera meckande, men nu får ni en bild på en lättare middag, omelett. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 20, 2013 Dela Inlagd September 20, 2013 Idag ett taffligt försök till club sandwich eller parisare, eller vad man nu önskar kalla det... Blev mätt å belåten hur som helst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leadbelly Inlagd September 20, 2013 Dela Inlagd September 20, 2013 Och så lite rökta räkor å ajoli och vitlöksbröd Fantastiskt gott Rökta räkor är riktigt gott dina andra mat portioner är för mig gigantiska. Men jag antar att du behöver mer än mig. Med vänlig hälsning Leadbelly Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 20, 2013 Dela Inlagd September 20, 2013 Rökta räkor är riktigt gott dina andra mat portioner är för mig gigantiska. Men jag antar att du behöver mer än mig. Med vänlig hälsning Leadbelly Otroligt att SC kan vara så vältränad med de enorma portionerna han äter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd September 20, 2013 Dela Inlagd September 20, 2013 Gasolgrillat har jag gjort nästan hela livet. Så fortsätt att "fuska" du också Det enda bra med kolgrill är att se på när folk försöker tänd dom Tänd med etanol. Snabbt. Smak och luktfritt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 Nu blir det Fredags middag Aha 5-2 metoden ser jag. Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 Dagens frukost blev. Uppstekt fläskpannkaka med rårörda lingon och ett glas mjölk. Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 Nu blir det Makaroner carbonara. Kryddat med citron peppar. Smaskens Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 Nu blir det Fredags middag Vad nu då Norpar du Knas-fans middag Vad ska nu Knasen få till middag Eller är det meningen att han ska få tomburkarna för att panta Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 Soppa... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 Fredagskvällens lilla vickning Grillad kycklinglever med klibbris Brukar bli några när man är i LOS....snabbt, gott och enkelt när man är småsugen.......och det är man ju för det mesta “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 Än så länge bara frukost! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 Winrode får också lite Bacon & egg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 Och så blev det efterätt till frukosten! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 Såg nyss premiären av Niklas mat på SVT1 och det var ett riktigt kul program som man givetvis blev hungrig av Tyckte det var mycket sevärt och ett stort plus ++++++++ ingen reklam http://www.svt.se/niklas-mat/se-program/ Han är en riktigt töntig svärmorsdröm men vad han kan laga mat och första avsnittet var ett av de bästa marlagningsprogram som jag sett. Restaurangen för Soul Food får mig att bli glad bara jag tänker på den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 förbjud bilder på vidrigt ris Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd September 21, 2013 Dela Inlagd September 21, 2013 Och så blev det efterätt till frukosten! Är det bröstimplantat eller?? PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu