svampen Inlagd September 16, 2013 Dela Inlagd September 16, 2013 Man jag jobbade på ett bygge för länge sedan brukade vi byta matlådor med varandra osett. Alltid kul att se vad man fick Yes lite poker till lunchen!!!!! Puss Svamp! Själv vart det Bacon,ägg,stekpotäter & mjölk! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 16, 2013 Dela Inlagd September 16, 2013 till lunch blev det dijongräddstuvad pytt med ägg o saltgurka...fantastiskt gott!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd September 16, 2013 Dela Inlagd September 16, 2013 Var går gränsen där Strömmingen blir till Sill?? Tja,,, någonstans i Blekinge tror jag...Anners kan vi ta en diskussion över några öl om sillen o strömmingen när jag paserar ditt ställe någongång i jan feb Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 16, 2013 Dela Inlagd September 16, 2013 Tja,,, någonstans i Blekinge tror jag...Anners kan vi ta en diskussion över några öl om sillen o strömmingen när jag paserar ditt ställe någongång i jan feb Ja det kunde vara intressant och se vad vi kommer fram till. Vart är du på väg då norr eller syd!! Jag tycker gott du kan stanna här ett par dagar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd September 16, 2013 Dela Inlagd September 16, 2013 Ja det kunde vara intressant och se vad vi kommer fram till. Vart är du på väg då norr eller syd!! Jag tycker gott du kan stanna här ett par dagar! Inte alls omöjligt, har sex veckor på mig .Det enda jag bestämmt är ca 10 dagar i rawai då min kompis son bor där i krokarna . Passerade ditt ställe två gånger i fjor men hade inte tid för stopp men i år blir det. Hör av mig innan ankomst ... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd September 16, 2013 Dela Inlagd September 16, 2013 vet inte vad det blir t kvällsmat. men det luktar gott från köket I morrn blir det fläsk å bruna bönor till lunch, på Gallan naturligtvis sen får man vara för sig själv några dar Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd September 16, 2013 Dela Inlagd September 16, 2013 Ja, nu hade smörgåsgurkan stått till sig en vecka, så jag var nyfiken och måste provsmaka! Tillsammans med den egen kokta pastejen, blev riktigt bra, så jag länkar till recepten, som jag kan rekommendera. http://www.recept.nu/recept_nu/smaratter_ochamp__tillbehor/gronsaker/nils_emils_vasterasgurkor/ http://www.recept.nu/monika_ahlberg/smaratter_och_tillbehor/kalv/leverpastej/ Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd September 16, 2013 Dela Inlagd September 16, 2013 Ja, nu hade smörgåsgurkan stått till sig en vecka, så jag var nyfiken och måste provsmaka! Tillsammans med den egen kokta pastejen, blev riktigt bra, så jag länkar till recepten, som jag kan rekommendera. 1.JPG http://www.recept.nu/recept_nu/smaratter_ochamp__tillbehor/gronsaker/nils_emils_vasterasgurkor/ 2.JPG http://www.recept.nu/monika_ahlberg/smaratter_och_tillbehor/kalv/leverpastej/ 3.JPG Mvh. borje222 Lysande Borje. Din pastej är ju bredbar, men om man vill ha den skivbar hur gör man då? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd September 16, 2013 Dela Inlagd September 16, 2013 Lysande Borje. Din pastej är ju bredbar, men om man vill ha den skivbar hur gör man då? Den är "knappt" bredbar, att baka den i en form istället för burkar löser nog mycket om man vill ha skivbar, ev. öka mängden vetemjöl, vilket bör göra den fastare. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd September 16, 2013 Dela Inlagd September 16, 2013 Äkta Findus frysta pytt i panna, mätt blev man.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 16, 2013 Dela Inlagd September 16, 2013 Har fått mig en flygplansfrukost. Tar mig en sen middag runt 22:30. Tror jag hämtar kinamat från kvarterskinesen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 16, 2013 Dela Inlagd September 16, 2013 vet inte vad det blir t kvällsmat. men det luktar gott från köket I morrn blir det fläsk å bruna bönor till lunch, på Gallan naturligtvis sen får man vara för sig själv några dar Vilken tid ska du käka?? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd September 16, 2013 Dela Inlagd September 16, 2013 Vilken tid ska du käka?? Brukar käka 12,00 Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd September 16, 2013 Dela Inlagd September 16, 2013 Kåldolmar riktigt gott Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd September 16, 2013 Dela Inlagd September 16, 2013 Till middag blev det lite hänt i förra veckan (det är ju måndag).Dvs. rester somjag gjorde en pytt i panna på. Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd September 16, 2013 Dela Inlagd September 16, 2013 Har haft båda barnen hemma några dagar, och tvingat i dem både pölsa och leverpastej, lovade barnmat idag... Blev en lasagne. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd September 16, 2013 Dela Inlagd September 16, 2013 Inte idag, utan i helgen. Snabblagad mat då jag jobbat och inte haft tid att stå i köket. Lördag! Söndag! Enkelt och gott! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd September 16, 2013 Dela Inlagd September 16, 2013 Lysande Borje. Din pastej är ju bredbar, men om man vill ha den skivbar hur gör man då? Man skivar sina bitar..hur svårt kan det vara Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd September 16, 2013 Dela Inlagd September 16, 2013 Kåldolmar riktigt gott Kåldolmar är ju gott på riktigt Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd September 17, 2013 Dela Inlagd September 17, 2013 Frukost! En suddig pannbiffs macka. Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd September 17, 2013 Dela Inlagd September 17, 2013 Lunch blev makaroni pudding Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 17, 2013 Dela Inlagd September 17, 2013 Finmat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 17, 2013 Dela Inlagd September 17, 2013 Finmat Ah, ett klassiskt morgonflyg. Nu saknar jag bara en bild på benutrymmet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karlarpsmetz Inlagd September 17, 2013 Dela Inlagd September 17, 2013 Khao niaw mamuang Mvh Karlarpsmetz Djai yen yen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd September 17, 2013 Dela Inlagd September 17, 2013 Ugnsstekt falukorv med potatismos. Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu