Enis Inlagd Oktober 27, 2010 Dela Inlagd Oktober 27, 2010 (ändrad) Skit samma.Men va Enis käka e intresant Håller med dig till 110% Clion. Maitan. Gårdagmiddagens rester ungsgrattinerad falukorv fylld med äpple, rödlök och senap samt choritzo som göttat ihop sig i grädde med lök, paprika och tomater.. Då gårdagens hemmagjorda pomes var slut så mickra jag en kopp vatten och rörde i potatismospulver.. Ändrades Oktober 27, 2010 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 27, 2010 Dela Inlagd Oktober 27, 2010 (ändrad) Gårdagmiddagens rester ungsgrattinerad falukorv fylld med äpple, rödlök och senap samt choritzo som göttat ihop sig i grädde med lök, paprika och tomater.. Då gårdagens hemmagjorda pomes var slut så mickra jag en kopp vatten och rörde i potatismospulver.. VA E BILDEN scrollar upp å ner men ser inget :rotfl: Ds Hur går de med spökbilen Ändrades Oktober 27, 2010 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 27, 2010 Dela Inlagd Oktober 27, 2010 Gårdagmiddagens rester ungsgrattinerad falukorv fylld med äpple, rödlök och senap samt choritzo som göttat ihop sig i grädde med lök, paprika och tomater.. Då gårdagens hemmagjorda pomes var slut så mickra jag en kopp vatten och rörde i potatismospulver.. Goa grejer som vanligt, nästa gång du kommer till Thailand hälsa på mig då. Så Mästarn vissar mig några trix... Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Oktober 27, 2010 Dela Inlagd Oktober 27, 2010 Då gårdagens hemmagjorda pomes var slut så mickra jag en kopp vatten och rörde i potatismospulver.. Kokkonst på gourmetnivå Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 27, 2010 Dela Inlagd Oktober 27, 2010 Goa grejer som vanligt, nästa gång du kommer till Thailand hälsa på mig då. Så Mästarn vissar mig några trix... Maitan. söver du inte ännu När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 27, 2010 Dela Inlagd Oktober 27, 2010 söver du inte ännu Går inte tänker på allt gött Enis kokar ihop.. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 27, 2010 Dela Inlagd Oktober 27, 2010 (ändrad) Går inte tänker på allt gött Enis kokar ihop.. Maitan. :rotfl: ja du där är nog matkontot i topp undrar va han gör nu brukar va snabb me svaren.skramlar han me grytorna tro Ändrades Oktober 27, 2010 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 27, 2010 Dela Inlagd Oktober 27, 2010 Enis,vad har du/ni för matkonto per månad Måste kunna försörja en hel by med den lyxmaten Själv får det bli en kopp Laktulos efter allt ögongodis här Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 27, 2010 Dela Inlagd Oktober 27, 2010 De e nog högt när man såg skärmarna på toyotan clirre som har liknande skärmar på clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 27, 2010 Dela Inlagd Oktober 27, 2010 :rotfl: ja du där är nog matkontot i topp undrar va han gör nu brukar va snabb me svaren.skramlar han me grytorna tro Det gör han någ, och sen ta en bild på det goda. Då blir det ingen sömn inatt helt klart. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 27, 2010 Dela Inlagd Oktober 27, 2010 Det gör han någ, och sen ta en bild på det goda. Då blir det ingen sömn inatt helt klart. Maitan. Nä å frugan ligger väl där på sängen å läser Thairatt på sonydatan :rotfl: När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 27, 2010 Dela Inlagd Oktober 27, 2010 Nä å frugan ligger väl där på sängen å läser Thairatt på sonydatan :rotfl: Hahahahahahah det hon gör nu kan ja ej säga..... Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Oktober 27, 2010 Dela Inlagd Oktober 27, 2010 Hatar att laga mat bara till mig själv, men detta lyckades jag med (PS Clio) vilket jävla fult köksbord o stolar du har FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 27, 2010 Dela Inlagd Oktober 27, 2010 Hatar att laga mat bara till mig själv, men detta lyckades jag med (PS Clio) vilket jävla fult köksbord o stolar du har FF Såg gött ut FF, å så en Lapin Kulta bättre med en riktig Finsk morotslåda till den ölen. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 27, 2010 Dela Inlagd Oktober 27, 2010 Hatar att laga mat bara till mig själv, men detta lyckades jag med (PS Clio) vilket jävla fult köksbord o stolar du har FF same same eller köpt på blocket för 500kr När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Oktober 27, 2010 Dela Inlagd Oktober 27, 2010 Såg gött ut FF, å så en Lapin Kulta bättre med en riktig Finsk morotslåda till den ölen. Maitan. www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 27, 2010 Dela Inlagd Oktober 27, 2010 FF kålrotslåda harre j-vlar det var många år sen man åt, nu blev jag hungrig. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Oktober 27, 2010 Dela Inlagd Oktober 27, 2010 same same eller köpt på blocket för 500kr Jäkligt kul, köpte mitt också på blocket. men jag fick betala 1000 men då fick med ett skåp.. Tyvärr snodde min dotter det.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 27, 2010 Dela Inlagd Oktober 27, 2010 Jäkligt kul, köpte mitt också på blocket. men jag fick betala 1000 men då fick med ett skåp.. Tyvärr snodde min dotter det.. FF Fin kvallite i alla fall När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Oktober 27, 2010 Dela Inlagd Oktober 27, 2010 Idag blev det grillkorv med klyftpotatis och räksallad. Enkelt och gott. Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Oktober 27, 2010 Dela Inlagd Oktober 27, 2010 Fin kvallite i alla fall Glömde skicka bilden.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 27, 2010 Dela Inlagd Oktober 27, 2010 Glömde skicka bilden.. FF Fan vi har samma lampa också :rotfl: När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Oktober 27, 2010 Dela Inlagd Oktober 27, 2010 Fattigmat: 50 baht- Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 27, 2010 Dela Inlagd Oktober 27, 2010 Enis,vad har du/ni för matkonto per månad Måste kunna försörja en hel by med den lyxmaten Själv får det bli en kopp Laktulos efter allt ögongodis här Mvh Måne brände 700 idag på thaibutiken för lite toxinstinna gröna blast och annat skit... "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 27, 2010 Dela Inlagd Oktober 27, 2010 Fattigmat: 50 baht- Va e de .. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu