måne Inlagd September 11, 2013 Dela Inlagd September 11, 2013 Körv såklart 024.JPG Trodde du hade skaffat dig en hushållerska Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 11, 2013 Dela Inlagd September 11, 2013 En god levergryta med kokt potatis är bättre en ett bra kn---.Helt otroligt gott,glöm inte lingonsylten och naturligtvis ett glas minimjölk till det Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 11, 2013 Dela Inlagd September 11, 2013 Blev det årets sista sommar grillning kanske? Grillpinnar och revben av fläsk. Mvh. borje222 Vi kom på samma tanke Indirekt Grillad entrecote blev det här Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd September 11, 2013 Dela Inlagd September 11, 2013 Trodde du hade skaffat dig en hushållerska Bra karl reder sig själv Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd September 11, 2013 Dela Inlagd September 11, 2013 Trodde du hade skaffat dig en hushållerska Med tanke på hur de uppträdde på träffen, så tror jag inte att damen ska tituleras "Hushållerska". Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 11, 2013 Dela Inlagd September 11, 2013 Gjorde du creme fraichen, eller vad du gör den på, själv också? Så klart du gjorde, för de köpta är det ju bara massa E-ämnen och skit i Jo vi vet att du är hammarbyare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd September 11, 2013 Dela Inlagd September 11, 2013 Idag vart det bara en sallad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd September 11, 2013 Dela Inlagd September 11, 2013 (ändrad) ImageUploadedByTapatalkHD1378826501.836861.jpg ImageUploadedByTapatalkHD1378826558.321391.jpg Italienskt på La Taverna Ban Saray, utsökt! Det där såg gott ut, Är det svårt att hitta dit? Dyrt? Ändrades September 11, 2013 av Mankan Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd September 12, 2013 Dela Inlagd September 12, 2013 På den Thailändska landsbygden igår gjordes det homemade hamburgare. 1kg färs stektes upp. Testade med stekta plugg och pulverbea...helt ok. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd September 12, 2013 Dela Inlagd September 12, 2013 På den Thailändska landsbygden igår gjordes det homemade hamburgare. 1kg färs stektes upp. Testade med stekta plugg och pulverbea...helt ok. hamburgare.jpg PULVER-bea ????? Blir automatiskt MINUS-karma. PILUTTA dig , så gör man INTE i en mat-tråd. Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd September 12, 2013 Dela Inlagd September 12, 2013 PULVER-bea ? ? ??? Blir automatiskt MINUS-karma. PILUTTA dig , så gör man INTE i en mat-tråd. På landsbygden tager man vad man haver!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 12, 2013 Dela Inlagd September 12, 2013 Det är inte söndag idag men va gör vell de man kan äta Bacon & Egg i alla fall! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd September 12, 2013 Dela Inlagd September 12, 2013 Hemma stampad päramos, Ungs bakad korv. Till det syltlök, boston gurka och lite remolade sås. Gott som f-n var det. Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 12, 2013 Dela Inlagd September 12, 2013 Med tanke på hur de uppträdde på träffen, så tror jag inte att damen ska tituleras "Hushållerska". Ville bara stärka Knasens självförtroende Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd September 12, 2013 Dela Inlagd September 12, 2013 Thailändska koppkakor med lingonsylt samt ett par rediga klickar smör till. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd September 12, 2013 Dela Inlagd September 12, 2013 Idag vart det potatis pannbiff och gräddsås. Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
otto Inlagd September 12, 2013 Dela Inlagd September 12, 2013 dagens middag blev gräddstuvad ungnötslever med färska champinjoner o ett par klyftor vitlök..fantastiskt gott med kokt potatis(frugan tog ris)! Ungnötslever i all ära men var får man tag i riktig kalvlever? Försökte på saluhallen i Göteborg för ett par år sedan men icke, förmodligen tillfälligt men ändå. Det finns ju numera en saluhall på Hisingen får pröva där. Ett pm till kötthandlarn är ju ett alternativ Otto PS Tack för alla din goa matbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd September 12, 2013 Dela Inlagd September 12, 2013 Som flera av er redan sett så ställde jag mig och malde köttfärs idag! Gjorde köttfärsbiffar (med råriven lök, finhackad svamp och lite annat i) Men vad f..n! Glömde ju vitlöken! Det upptäckte jag då köttfärsbiffarna redan låg färdiga för stekning! Nu är goda råd dyra, vad göra Jo, jag steker de hela vitlöksklyftorna i smöret tillsammans med köttfärsbiffarna. För att sedan steka vitlöksklyftorna tillsammans med den gula löken och champinjonerna! Det färdiga resultatet! FF !!! Var håller du hus Det finns ju kvar potatis efter att jag och "Bihanget" ätit oss mätta! Nu ska jag bara lägga de köttfärsbiffar som blev kvar i frysen (ingen FF i sikte)! Helt perfekta att ha på "nattmackor" då vi blir sugna! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd September 12, 2013 Dela Inlagd September 12, 2013 förmodligen ej handskalade räkor, men fan så gott ändå... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 12, 2013 Dela Inlagd September 12, 2013 igår bjöd jag jobbarkompisarna på smörgåstårta o egenmeckad banankaka på höstens första arbetsplatsträff... o eftersom jag fyllde jämt för ett tag sen fick jag en blomma av chefen. o en snigel i betong(hur man nu ska tolka det) ? eftersom jag inte ville ha nån present från jobbarkompisarna men att dom som ville fick ge en slant till barnhemmet i udon, hursom så resulterade det i 1000 kr som kommer att sättas in på sarnes konto för barnhemmet i udon.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 13, 2013 Dela Inlagd September 13, 2013 Senapsfylld lövbiff med stekt potatis och pepparrot blir lunchen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd September 13, 2013 Dela Inlagd September 13, 2013 Lätt brända köttbullar med sås o potatis.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 13, 2013 Dela Inlagd September 13, 2013 Lätt brända köttbullar med sås o potatis.. {style_image_url}/attachicon.gif IMG_7887.JPG FF Nu rökt fläsk med rödtjut, fredagsmysqqqq Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd September 13, 2013 Dela Inlagd September 13, 2013 Som flera av er redan sett så ställde jag mig och malde köttfärs idag! Mat 002.jpg Gjorde köttfärsbiffar (med råriven lök, finhackad svamp och lite annat i) Men vad f..n! Glömde ju vitlöken! Det upptäckte jag då köttfärsbiffarna redan låg färdiga för stekning! Nu är goda råd dyra, vad göra Jo, jag steker de hela vitlöksklyftorna i smöret tillsammans med köttfärsbiffarna. Mat 003.jpg För att sedan steka vitlöksklyftorna tillsammans med den gula löken och champinjonerna! Mat 004.jpg Det färdiga resultatet! Mat 008.jpg FF !!! Var håller du hus Det finns ju kvar potatis efter att jag och "Bihanget" ätit oss mätta! Mat 010.jpg Nu ska jag bara lägga de köttfärsbiffar som blev kvar i frysen (ingen FF i sikte)! Helt perfekta att ha på "nattmackor" då vi blir sugna! Men för h-e jag vill också ha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 13, 2013 Dela Inlagd September 13, 2013 Men för h-e jag vill också ha Vad säger du frugan? Skall vi våldgästa Fibromorsan och hennes gubbe (jag vet vem han är ), så vi får lite kungligt käk?? Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu