Sam sip sam Inlagd September 10, 2013 Dela Inlagd September 10, 2013 Kaffe och mackor till frukost Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd September 10, 2013 Dela Inlagd September 10, 2013 Kaffe och mackor till frukost Kaviar på tub,Nä fy F-N duger till att ha i Rö-en. Äkta grejer . bilder från nätet. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 10, 2013 Dela Inlagd September 10, 2013 Kaviar på tub,Nä fy F-N duger till att ha i Rö-en. Äkta grejer . bilder från nätet. du kan ju ta fram en egen bild , men det är väl för komplicerat för en föne som dig he he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thainenne Inlagd September 10, 2013 Dela Inlagd September 10, 2013 Stekt fiskfilé, senapssås och mos. www.smallgarden-steakhouse.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 10, 2013 Dela Inlagd September 10, 2013 Tysk kyckling stod det på menyn med potatis och lite grejer till smakar fågel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 10, 2013 Dela Inlagd September 10, 2013 Idag blev det hemgjord köttfärssås(chillikryddad)och spagetti.Gick ner utan problem.Sämre blev det med foto men var så jäkla hungrig Fantastiskt gott blev det oxå (Fru Månes recept skall tilläggas) Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd September 10, 2013 Dela Inlagd September 10, 2013 Idag blev det hemgjord köttfärssås(chillikryddad)och spagetti.Gick ner utan problem.Sämre blev det med foto men var så jäkla hungrig Fantastiskt gott blev det oxå (Fru Månes recept skall tilläggas) Å tusan, jag som trodde att du käkat taggtråd till lunch i dag med tanke på dina kommentarer till IL:s inlägg. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 10, 2013 Dela Inlagd September 10, 2013 Å tusan, jag som trodde att du käkat taggtråd till lunch i dag med tanke på dina kommentarer till IL:s inlägg. Fritz.. Någon måste ju reagera på hans hjärntvättade inlägg till frukost blev det kaffe och 2 fullkornsmackor Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 10, 2013 Dela Inlagd September 10, 2013 Ingen halvfabrikat ikväll, men l-vligt gött var det... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd September 10, 2013 Dela Inlagd September 10, 2013 Kaviar på tub,Nä fy F-N duger till att ha i Rö-en. Äkta grejer . bilder från nätet. Sist jag åt ur en sån där ryssburk så smakade det mest gammal dypöl...fy fan,,,, å så dyrt. Då tar jag hellre vanlig stenbitsrom el likn. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 10, 2013 Dela Inlagd September 10, 2013 Sist jag åt ur en sån där ryssburk så smakade det mest gammal dypöl...fy fan,,,, å så dyrt. Då tar jag hellre vanlig stenbitsrom el likn. Precis smakar mkt bättre nu blir det romsås Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd September 10, 2013 Dela Inlagd September 10, 2013 Precis smakar mkt bättre nu blir det romsås Smaskens!! Klart mkt bättre än den andra sorten. :thumbsup: Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd September 10, 2013 Dela Inlagd September 10, 2013 Precis smakar mkt bättre nu blir det romsås Fan va sugen ja vart på en hemgjord räkröra, måste kolla om alla prylar finns hemma Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd September 10, 2013 Dela Inlagd September 10, 2013 Stekt Fläsk med löksås o potäter till.. IMG_7886.JPG FF Det där kändes helt ok Stekt Fläsk med löksås så jag åt samma sak Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 10, 2013 Dela Inlagd September 10, 2013 Panerad torskfile med romsås allt hemlagat förstås Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd September 10, 2013 Dela Inlagd September 10, 2013 Det där kändes helt ok Stekt Fläsk med löksås så jag åt samma sak Extra hungrig idag? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 10, 2013 Dela Inlagd September 10, 2013 Extra hungrig idag? big familja Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd September 10, 2013 Dela Inlagd September 10, 2013 Panerad torskfile med romsås allt hemlagat förstås Fan...rena 5-stjärniga restaurangköket! Ser gott ut!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seaserpent Inlagd September 10, 2013 Dela Inlagd September 10, 2013 Italienskt på La Taverna Ban Saray, utsökt! I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand. www.seaserpent.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd September 10, 2013 Dela Inlagd September 10, 2013 Sugen på vardagsmat. O va f-n är dom franska vitlöksostarna ? Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd September 10, 2013 Dela Inlagd September 10, 2013 (ändrad) Det är som vanligt, frugan ska ha sina maträtter, själv får man äta rester... Friterad mört, och stekt fläsk. Själv fick jag slå ihop en bonn omelett, med lite skinka, blandsvamp, (från dagens skogspromenad), korv och kryddgrönt. Mvh. borje222 Ändrades September 10, 2013 av borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 10, 2013 Dela Inlagd September 10, 2013 Det är som vanligt, frugan ska ha sina maträtter, själv får man äta rester... Friterad mört, och stekt fläsk. 1.JPG 2.JPG 3.JPG Själv fick jag slå ihop en bonn omelett, med lite skinka, blandsvamp, (från dagens skogspromenad), korv och kryddgrönt. 4.JPG Mvh. borje222 fint ska det vara, med gräslök i kors o allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd September 11, 2013 Dela Inlagd September 11, 2013 Lunch idag vart Cornflakes pannerad fisk med potatis och remolad sås. Mycket gott! Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 11, 2013 Dela Inlagd September 11, 2013 Lunch idag vart Cornflakes pannerad fisk med potatis och remolad sås. Mycket gott! Nice "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd September 11, 2013 Dela Inlagd September 11, 2013 du kan ju ta fram en egen bild , men det är väl för komplicerat för en föne som dig he he Thai slaffs Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu