M33 Inlagd September 1, 2013 Dela Inlagd September 1, 2013 Hade tänkt att käka tacopaj men råkade nog ratta lite fel på ugnen... Får se om man kan lyckas med ett par mackor istället Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd September 1, 2013 Dela Inlagd September 1, 2013 Blev en sådan igen... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gustav Inlagd September 2, 2013 Dela Inlagd September 2, 2013 Igår blev det Hot Pot Å va gott det va!! Do not worry about tomorrow, for tomorrow will worry about itself. Each day has enough trouble of its own http://www.dahlen.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 2, 2013 Dela Inlagd September 2, 2013 Biff Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 2, 2013 Dela Inlagd September 2, 2013 Rökta räkor!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 2, 2013 Dela Inlagd September 2, 2013 Inte idag men väl igår. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 2, 2013 Dela Inlagd September 2, 2013 Gårdagens middag. Plommon och vitlöksspäckad fläskstek med trädgårdens primörer som rostades samt bea och pepparsås /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 2, 2013 Dela Inlagd September 2, 2013 Biff Ser ut som gris Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 2, 2013 Dela Inlagd September 2, 2013 det blev lite god mat o dryck på domicil även igår... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 2, 2013 Dela Inlagd September 2, 2013 Lunchen blir spädgris med potatis och surkål. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 2, 2013 Dela Inlagd September 2, 2013 .Först blev det en fisk sallad!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 2, 2013 Dela Inlagd September 2, 2013 . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 2, 2013 Dela Inlagd September 2, 2013 .Jättegott!! Pu nim Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 2, 2013 Dela Inlagd September 2, 2013 Vi åt gött ikväll ja å Khan.... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thainenne Inlagd September 2, 2013 Dela Inlagd September 2, 2013 kyckling, lite grönt och rött med cashwenötter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd September 2, 2013 Dela Inlagd September 2, 2013 Pannbiff med sås o potäter, får skicka ut FFF o plocka lingon.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd September 2, 2013 Dela Inlagd September 2, 2013 Hemlagade Bruna bönor, med stekt potatis och stekt fläsk, mums! MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd September 2, 2013 Dela Inlagd September 2, 2013 Pannbiff med sås o potäter, får skicka ut FFF o plocka lingon.. IMG_7696.JPG FF Haha,är du helt säker på att du inte behöver en potäta till? Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd September 2, 2013 Dela Inlagd September 2, 2013 Haha,är du helt säker på att du inte behöver en potäta till? Jag har sett FF, han behöver en potäta till. Det gör inte jag... MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 2, 2013 Dela Inlagd September 2, 2013 sista kvällen på denna resa blev det ett helt oprövat kort, en italiensk restaurang som jag tror tillhör hotel tropicana... medans vi satt o kikade i menyn kom det in gott nybakt bröd o vaktelägg i goa såser... ett foto på frugan o ätteläggen... o på dotterns kompis o mej.. frugan tog en svampsoppa till förrätt som var himmelskt god... jag med dotter tog en carpaccio. o dotterns kompis åt lite bruschetta med tomat. till huvudrätt åt dottern o kompis pasta med pesto o massor med parmesan. jag åt en lasagne som var jättegod... medans frugan åt pasta med havets frukter... en fantastiskt trevlig sistakväll, imorgon är det dags att åka hem. detta har varit min kortaste resa till LOS men det har varit jättemysigt o inte alls så stressigt som jag trodde(17dagar)! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 2, 2013 Dela Inlagd September 2, 2013 sista kvällen på denna resa blev det ett helt oprövat kort, en italiensk restaurang som jag tror tillhör hotel tropicana... toscana 027.JPG medans vi satt o kikade i menyn kom det in gott nybakt bröd o vaktelägg i goa såser... toscana 011.JPG ett foto på frugan o ätteläggen... toscana 012.JPG o på dotterns kompis o mej.. toscana 013.JPG frugan tog en svampsoppa till förrätt som var himmelskt god... toscana 014.JPG jag med dotter tog en carpaccio. toscana 016.JPG o dotterns kompis åt lite bruschetta med tomat. toscana 019.JPG till huvudrätt åt dottern o kompis pasta med pesto o massor med parmesan. toscana 023.JPG jag åt en lasagne som var jättegod... toscana 025.JPG medans frugan åt pasta med havets frukter... toscana 026.JPG en fantastiskt trevlig sistakväll, imorgon är det dags att åka hem. detta har varit min kortaste resa till LOS men det har varit jättemysigt o inte alls så stressigt som jag trodde(17dagar)! Mkt bra val av restaurang en av dom bästa i Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 2, 2013 Dela Inlagd September 2, 2013 vi var mkt nöjda, lite konstigt att vi inte varit där förut iom. att jag alltid bott bara ca 300 meter söderrut på beachroad...men det var definitivt ine sista gången, otroligt god mat o fantastisk service!!!!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 2, 2013 Dela Inlagd September 2, 2013 vi var mkt nöjda, lite konstigt att vi inte varit där förut iom. att jag alltid bott bara ca 300 meter söderrut på beachroad...men det var definitivt ine sista gången, otroligt god mat o fantastisk service!!!!!!! Och där sprack min diet för dagen,mjölk och macka framför datorn nu f-n va gott det såg ut och tydligen var Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd September 2, 2013 Dela Inlagd September 2, 2013 Idag valde sonen vad det skulle bli till middag. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 2, 2013 Dela Inlagd September 2, 2013 Idag valde sonen vad det skulle bli till middag. IMG_0203.JPG Ja han går i fars fotspår Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu