Oregistrerad Inlagd Oktober 22, 2010 Dela Inlagd Oktober 22, 2010 Gamla kåldolmar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Oktober 22, 2010 Dela Inlagd Oktober 22, 2010 Lite gamla stekt kycklingrester och två knäckemackor med ost Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Oktober 23, 2010 Dela Inlagd Oktober 23, 2010 Grönsaksblandning med tonfiskbitar i TomYam Knorr soppa //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Oktober 23, 2010 Dela Inlagd Oktober 23, 2010 Grönsaksblandning med tonfiskbitar i TomYam Knorr soppa //Broskan "Tom Yam Knorr soppa" ? Va e de ? Knorrkuddar ? /Keithan Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 23, 2010 Dela Inlagd Oktober 23, 2010 Får ha nåt å bottna me innan de e dags för lördasclirren Rejäl husmanskost falukorv stekta potätter ägg å en klick reksallad När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Oktober 23, 2010 Dela Inlagd Oktober 23, 2010 "Tom Yam Knorr soppa" ? Va e de ? Knorrkuddar ? /Keithan Knorrs buljong tärningar TomYam flavour "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Oktober 23, 2010 Dela Inlagd Oktober 23, 2010 Har precis smaskat i mig en fet kebabpizza.. Blir nog ryggläge nån timme nu.. Ingen bild tyvärr, då clirre alltid klagar på min oordning :blahblah22: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 23, 2010 Dela Inlagd Oktober 23, 2010 Färsk torskfilé som dubelpanerats. till det en parmesangrattinerad potatispure. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 23, 2010 Dela Inlagd Oktober 23, 2010 (ändrad) Stekt falukorv (utgånget datum)råstekt potatis och 2 stekta ägg det e ju lördag får man festa till det Ändrades Oktober 23, 2010 av LeifArne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Oktober 23, 2010 Dela Inlagd Oktober 23, 2010 Denna måltid var igår, men den gick ner utan besvär.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Oktober 24, 2010 Dela Inlagd Oktober 24, 2010 Knorrs buljong tärningar TomYam flavour Tack Ska testas Tom Yam e gott Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Oktober 24, 2010 Dela Inlagd Oktober 24, 2010 Till frukost. Lihapiirakka plus en dubbel espresso. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Oktober 24, 2010 Dela Inlagd Oktober 24, 2010 Till frukost. Lihapiirakka plus en dubbel espresso. Lihapiirakka Tarvar en förklaring Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Oktober 24, 2010 Dela Inlagd Oktober 24, 2010 En köttpirrog är det.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Oktober 24, 2010 Dela Inlagd Oktober 24, 2010 Tarvar en förklaring Ja det är en köttpirog. En mycket god finsk specialitet. Kanske inte det smalast alternativet, men gott. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Oktober 26, 2010 Dela Inlagd Oktober 26, 2010 Efter en långhelg med gör go Farangmat hos Maitans. Pizza, Kebab i Jomtien är dags att gå tillbaka till Thaimaten detta för att ligga stadigt kvar på dom 82 Kilona - Ägg - Sparris - Svamp - Ris - Prik Nam Plaa - Två glas vatten Totalkostnad för två personer: 85 Baht Ha en go dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 26, 2010 Dela Inlagd Oktober 26, 2010 Svensk falukörv och stekt ägg, samma som några kunder idag. Gött var det. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 26, 2010 Dela Inlagd Oktober 26, 2010 En kvällsmacka "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 26, 2010 Dela Inlagd Oktober 26, 2010 Gin & Tonic Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Oktober 27, 2010 Dela Inlagd Oktober 27, 2010 Dagens middag hemma i Min Buri, givetvis tillagad av frugan som vanligt Och idag blev det billigt värre, middag för två personer 28 Baht!!! PS! Ris, Chilli och Gurka från tantens domäner. Isaan Tallrik - Ris - Vändstekt ägg - Livets frukt och vatten (Prik Nam Plaa) Kostnad per portion 4 Baht Gaeng Jued Tang-gwa (gurka fylld med grisfärs) Innehåll: - Gurka - Grisfärs - Morot - Gul lök - Khunchai (det gröna) - Vatten - Vitpeppar - Vitlök Kostnad per portion 10 Baht Ha en riktigt go torsdag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Oktober 27, 2010 Dela Inlagd Oktober 27, 2010 Till lunch stekt fläsk och nån slags ostfyllda röstibollar samt ett glasvatten Pris en tia kanske Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 27, 2010 Dela Inlagd Oktober 27, 2010 Alldelles för mycket Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Oktober 27, 2010 Dela Inlagd Oktober 27, 2010 Här ni ett tips. Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 27, 2010 Dela Inlagd Oktober 27, 2010 Skit samma.Men va Enis käka e intresant När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 27, 2010 Dela Inlagd Oktober 27, 2010 Skit samma.Men va Enis käka e intresant Håller med dig till 110% Clion. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu