Guest Fredman Inlagd Augusti 30, 2013 Dela Inlagd Augusti 30, 2013 Kostade ? Vi var 4 och drack ett par flaskor vin men ingen sprit och det stannade straxt över 3000 nok. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Augusti 30, 2013 Dela Inlagd Augusti 30, 2013 .Frukost sen lite sea food Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Augusti 30, 2013 Dela Inlagd Augusti 30, 2013 . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Augusti 30, 2013 Dela Inlagd Augusti 30, 2013 Tinai Scandinavian Corner Khao lak! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 30, 2013 Dela Inlagd Augusti 30, 2013 Kollade i grytorna och det blir wok med grytbitar och harrys kuvert samt makrill i gryta med 1 kg chilli och grönsaker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Augusti 30, 2013 Dela Inlagd Augusti 30, 2013 Kollade i grytorna och det blir wok med grytbitar och harrys kuvert samt makrill i gryta med 1 kg chilli och grönsaker. Det där med makrellen har jag aldrig sett förr! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 30, 2013 Dela Inlagd Augusti 30, 2013 Det där med makrellen har jag aldrig sett förr! Nä inte jag heller det är någon specialare och så ska ett gäng grönsaker och chaminjoner i. Frugan är stormförtjust i makrill. Sliter i mig en öl nu. En hornstull honey amber från pangpang bryggeri. Skål. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Augusti 30, 2013 Dela Inlagd Augusti 30, 2013 Nä inte jag heller det är någon specialare och så ska ett gäng grönsaker och chaminjoner i. Frugan är stormförtjust i makrill. Sliter i mig en öl nu. En hornstull honey amber från pangpang bryggeri. Skål. Varken makrell koket eller den där ölen har jag sett förr! Men det smakar säkert gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 30, 2013 Dela Inlagd Augusti 30, 2013 Ölen är slut ska hälla upp en ny nu. Fisken mortlas tydligen med kryddor och ska nog ätas med alla grönsakerna ska bli spännande och smaka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 30, 2013 Dela Inlagd Augusti 30, 2013 Blev ju riktigt gott. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Augusti 30, 2013 Dela Inlagd Augusti 30, 2013 Håller på å grejar i köket, tänkte det skulle bli plommonspäckad karre, men det fans inga plommon hemma, så ett gäng vitlöksklyftor och några thaichilli gör väl ungefär samma verkan= smak. ska försöka hitta kameran i resväskan så kanske nån bild kommer när jag käkat färdigt...lynn är ute på annat ikväll så jag får dricka öl alldeles själv Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 30, 2013 Dela Inlagd Augusti 30, 2013 Äntligen hemma efter en vecka på turné, firas med en fiskgryta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Augusti 30, 2013 Dela Inlagd Augusti 30, 2013 Håller på å grejar i köket, tänkte det skulle bli plommonspäckad karre, men det fans inga plommon hemma, så ett gäng vitlöksklyftor och några thaichilli gör väl ungefär samma verkan= smak. ska försöka hitta kameran i resväskan så kanske nån bild kommer när jag käkat färdigt...lynn är ute på annat ikväll så jag får dricka öl alldeles själv Äsch glömde bort kottbiten i ugnen, kan ge:t till katten sen när de kallnar Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 30, 2013 Dela Inlagd Augusti 30, 2013 Idag blev det en smörgås..... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 30, 2013 Dela Inlagd Augusti 30, 2013 Taco (som alla andra i Sverige)... Två kalla Bishops Finger till det. Nu Fångarna På Fortet och en symbolisk liten pinne. .öh en whisky alltså. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 30, 2013 Dela Inlagd Augusti 30, 2013 Mc Donalds........släng dig i väggen Köpte Friscobröd och nötfärs som kryddades med tacokrydda, soyasås + lite till de fick ligga till sig några timmar innan det var dags för grillen sedan var det dags för att montera ihop den med sina egna tillbehör förbaskat gott är bara förnamnet mot köpeburgare “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Augusti 30, 2013 Dela Inlagd Augusti 30, 2013 Efter att låtit grabben läsa Sam Sip Sams inlägg, ang. E-nummer i hamburgare, kom han med förslaget att vi skulle göra egna...ännu finns det hopp! Inge snabbmat precis, men gott blir det. Lite högrev maldes till burgarna, blev 200 grammare... Lite bröd bakades... Trädgården fick stå för det gröna... Ja, det blev bra mat idag också... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 30, 2013 Dela Inlagd Augusti 30, 2013 Mc Donalds..släng dig i väggen Köpte Friscobröd och nötfärs som kryddades med tacokrydda, soyasås + lite till de fick ligga till sig några timmar innan det var dags för grillen Hamburgare01.jpg sedan var det dags för att montera ihop den med sina egna tillbehör Hamburgare02.jpg förbaskat gott är bara förnamnet mot köpeburgare Det är nästan man får en tår i ögat ,det finns som Börje säger hopp , toppen gubbar så ska det se ut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 30, 2013 Dela Inlagd Augusti 30, 2013 (ändrad) Hemmalagad pizza är förbannat gott... Den här gången körde jag lite "Mexican style"... Salsasås på botten.. Skivad plommontomat på det.. Å så lite strimlad skinka... Riven Västerbottenost.. Nötfärs, strimlad kycklinglårfilé och rödlök. Å så här blev det. Skulle vilja säga att det var fantastiskt gott men det var det inte... Det var MAGISKT. Ändrades Augusti 30, 2013 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Augusti 31, 2013 Dela Inlagd Augusti 31, 2013 Frun har gjort Thai godis och kakor men alldeles för mycket socker i allt tycker jag Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Augusti 31, 2013 Dela Inlagd Augusti 31, 2013 Till Kenneth o Börje. För FAN lägg inte ut sådan grejor. Snålvattnet förstör ju datorhelvetet. Får hänga upp den på tork inatt!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 31, 2013 Dela Inlagd Augusti 31, 2013 Lite kvälls mat efter en lång dag... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thainenne Inlagd Augusti 31, 2013 Dela Inlagd Augusti 31, 2013 Biffstek med lök Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 31, 2013 Dela Inlagd Augusti 31, 2013 (ändrad) Frugan var sugen på kräftor och då får man ju en Linie Aquavit! Började med en kräftsoppa innan det var dags att ge sig på att skala. Ändrades Augusti 31, 2013 av Abrafo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Augusti 31, 2013 Dela Inlagd Augusti 31, 2013 Frugan var sugen på kräftor och då får man ju en Linie Aquavit! Började med en kräftsoppa innan det var dags att ge sig på att skala. Helvete där skulle man ha varit med!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu