ellim63 Inlagd Augusti 26, 2013 Dela Inlagd Augusti 26, 2013 dagens kvällsmat intogs på beergarden, södra Pattaya strax före walkingstreet.. frugan undrade om dom jobbade svart här??? mor o dotter var på ett strålande humör. liksom jag o dotterns kompis... morsan åt lax med sås o potatismos... dottern käkade stekt ris o kompisen phad thai... medans jag o frugan gick loss på lite ribs... fantastiskt gott o en jättetrevlig kväll!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 26, 2013 Dela Inlagd Augusti 26, 2013 Lite palå så här på nattkröken Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 27, 2013 Dela Inlagd Augusti 27, 2013 Ser att den suveräna kocken Valeriy, "Valle" håller på att fixar med lite frukost. Så nått ska det väl bli, men för mig så lutar det nog åt yoghurt 0,5%och müsli. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 27, 2013 Dela Inlagd Augusti 27, 2013 Detta åt ja nyss...men va tråkigt att äta ensam... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 27, 2013 Dela Inlagd Augusti 27, 2013 Blev massa över....inte bra man tänker för mycket... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Augusti 27, 2013 Dela Inlagd Augusti 27, 2013 Dagens lunch Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd Augusti 27, 2013 Dela Inlagd Augusti 27, 2013 Dagens lunch Helvete vad hungrig jag blev. Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 27, 2013 Dela Inlagd Augusti 27, 2013 Dagens lunch på Grande Hotel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Augusti 27, 2013 Dela Inlagd Augusti 27, 2013 Dagens lunch på Grande Hotel men nu får du ta å byta till en bättre krog, de där måsta du bli sjuk av Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 27, 2013 Dela Inlagd Augusti 27, 2013 men nu får du ta å byta till en bättre krog, de där måsta du bli sjuk av Idag blev det östermalmshallarna snåååål Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 27, 2013 Dela Inlagd Augusti 27, 2013 dagens middag intogs på restaurang akvavit på jomtien beach.. till förrätt valde vi endera skagentoast eller laxmacka... till huvudrätt åt dottern oxfilépasta med gorgonzola... frugan åt laxplanka. o resten av oss tog en carbonara.. några ville även ha dessert o då föll valet på en cheesecake med blåbärssås... själv nöjde jag mig med en irish...fantastiskt gott o en otroligt bra service!!!!!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 27, 2013 Dela Inlagd Augusti 27, 2013 dag blev det östermalmshallarna snåååål Grande Hotell och Östermalmshallarna Fått löneförhöjning denna gång “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 27, 2013 Dela Inlagd Augusti 27, 2013 Grande Hotell och Östermalmshallarna Fått löneförhöjning denna gång Men gratis mat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 27, 2013 Dela Inlagd Augusti 27, 2013 Men gratis mat Gratis é gott “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Augusti 27, 2013 Dela Inlagd Augusti 27, 2013 Detta blev det till middag.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 27, 2013 Dela Inlagd Augusti 27, 2013 Kvälls fika på grands veranda Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 27, 2013 Dela Inlagd Augusti 27, 2013 Confi anka på vinbaren västbeogate torg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 28, 2013 Dela Inlagd Augusti 28, 2013 Ja då var man ensam några dagar, så trött som man är så blev det en Mamma soppa. ( Orental Kitchen ) Med lite kyckling, kanon gött och lätt att laga till....heheheheheheheh Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Augusti 28, 2013 Dela Inlagd Augusti 28, 2013 Kvällsmat på. Visingsö Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 28, 2013 Dela Inlagd Augusti 28, 2013 Kvällsmat på. Visingsö {style_image_url}/attachicon.gif 1377694165995.jpg Vad är det för godis ; revben ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Augusti 28, 2013 Dela Inlagd Augusti 28, 2013 (ändrad) Ärtsoppa, både till Brunch och Middag. Gjorde ett halvstort kok (på 1 kg ärter och 500 gram rimmat fläsk) och det blev smaskens, tyckte även Jimmy 7år och Farfar hanses 75år, tror jag vet vad som vankas till Kvällsmat. Första gången jag gjort ärtsoppa med rimmat fläsk från grunden, men vafan jag e ju inte ens 50 än... MVH Tommy Ändrades Augusti 28, 2013 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thainenne Inlagd Augusti 28, 2013 Dela Inlagd Augusti 28, 2013 Räkmacka och en flock pilsner... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 28, 2013 Dela Inlagd Augusti 28, 2013 Vegetarisk raggmunk och indisk kycklinggryta blev lunchen på långbro värdshus. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Augusti 28, 2013 Dela Inlagd Augusti 28, 2013 Lit tilltugg t svinet Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 28, 2013 Dela Inlagd Augusti 28, 2013 Fisk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu