FF Inlagd Augusti 20, 2013 Dela Inlagd Augusti 20, 2013 En del av oss har råd (läs tar sig råd) äta på restaurang, en annan fattiglapp får äta fläsktve uppvärmd billig falukorv med päramos.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Augusti 20, 2013 Dela Inlagd Augusti 20, 2013 Ja middagen blev någon form av majskaka med ris helt ok smak Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Augusti 20, 2013 Dela Inlagd Augusti 20, 2013 Idag blev det lite Thai, khao phao gai. Lite "upp choppat" kycklingbröst, fräst i chilipasta och kryddor... Serverades med våra första, för säsongen, egenodlade Thaitomater. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Augusti 20, 2013 Dela Inlagd Augusti 20, 2013 Ja det blev mat idag också,fast inget som var värt att visa med bild. Är väldigt sugen på en fin Kallops,det får det bli när matlagningslusten sätter in Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Augusti 20, 2013 Dela Inlagd Augusti 20, 2013 Ja det blev mat idag också,fast inget som var värt att visa med bild. Är väldigt sugen på en fin Kallops,det får det bli när matlagningslusten sätter in Kör en clion.. Hur var det nu med Kallops,var den Fransk,Tysk eller något annat om man har morot i den? Jaja,egentligen skiter jag i vilket,jag gillar morot i Kallops Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Augusti 20, 2013 Dela Inlagd Augusti 20, 2013 Kör en clion.. Hur var det nu med Kallops,var den Fransk,Tysk eller något annat om man har morot i den? Jaja,egentligen skiter jag i vilket,jag gillar morot i Kallops Skånsk kallops är väl med morot Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Augusti 20, 2013 Dela Inlagd Augusti 20, 2013 Senaste kalopsen jag lagade. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Augusti 20, 2013 Dela Inlagd Augusti 20, 2013 (ändrad) Skånsk kallops är väl med morot Tack. Skånsk,fransk eller vad för skit.. Gott är det med morot i iaf Ska se ut som börjes på kortet ovan,då är det gott. Fast han glömde ju rödbetorna den gamle vargjägaren Ää,dom var ju där dom med ser jag ju nu.. Ändrades Augusti 20, 2013 av ola med b Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 20, 2013 Dela Inlagd Augusti 20, 2013 Skulle göra en stek idag. men frugan hade redan meckat ihop något ... så jag får se om jag får tillträde till köket i morgon istället /ENis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kentan Inlagd Augusti 20, 2013 Dela Inlagd Augusti 20, 2013 Lunch utsikten från igår på Hilton Pattis som var bättre än maten. //K I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being. Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 21, 2013 Dela Inlagd Augusti 21, 2013 Igår blev det fläskfile med tillbehör. Skönt att man fortfarande kan äta ute om kvällarna. (Kanske mest för att jag har så mycket skyddande underhudsfett...) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 21, 2013 Dela Inlagd Augusti 21, 2013 Lunchen blir chilliblaserad torsk med potatismos och sås. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 21, 2013 Dela Inlagd Augusti 21, 2013 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Augusti 21, 2013 Dela Inlagd Augusti 21, 2013 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Augusti 21, 2013 Dela Inlagd Augusti 21, 2013 Pannbiffar med sås samt Jansson på Blue Lagun. En riktig bamseportion som jag inte orkade äta upp helt trots att det var gott. Ragson hade tydligen redan åkt hem vilket var jäkligt synd, dom som stod för sjungandet ( läs skrålandet ) när jag var där var väl inte riktigt i samma klass. Men hög volym hade dom i alla fall, hua. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gustav Inlagd Augusti 21, 2013 Dela Inlagd Augusti 21, 2013 Ja det blev mat idag också. Handlade lite dökött på foodland, skulle bli ungstekt potatis men gumman köpte pompa i stället för potatisen som jag glömde. Men det blev gott Do not worry about tomorrow, for tomorrow will worry about itself. Each day has enough trouble of its own http://www.dahlen.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Augusti 21, 2013 Dela Inlagd Augusti 21, 2013 Har dom satt dig på diet? Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 21, 2013 Dela Inlagd Augusti 21, 2013 Försökte nått nytt med grisfille.. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 21, 2013 Dela Inlagd Augusti 21, 2013 Har dom satt dig på diet? Jo så kan man se det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 21, 2013 Dela Inlagd Augusti 21, 2013 Korv stroganoff med minimjölk Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Augusti 21, 2013 Dela Inlagd Augusti 21, 2013 Chorizo,stekt lök med gurka till och grovt bröd. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 21, 2013 Dela Inlagd Augusti 21, 2013 Glömde vad ja fick av land lourd today.. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 21, 2013 Dela Inlagd Augusti 21, 2013 Tufft är det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Augusti 21, 2013 Dela Inlagd Augusti 21, 2013 Tufft är det Inte ens ett stekt ägg, fyy hundan, då är det hårt Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 21, 2013 Dela Inlagd Augusti 21, 2013 Inte ens ett stekt ägg, fyy hundan, då är det hårt Lättnad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu