Kötthandlarn Inlagd Augusti 17, 2013 Dela Inlagd Augusti 17, 2013 Inte idag men igår så åt jag grillad vinmarinerad entrecote med strips och en het hemmagjord tomatsalsa.. Smaskens.. Synd att man bara kan änvända en kass elgrill i detta otolleranta hyreshuset.. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 17, 2013 Dela Inlagd Augusti 17, 2013 Sjömat och lite annat krafs..det är otroligt vad onykter man blir av denna mat... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd Augusti 17, 2013 Dela Inlagd Augusti 17, 2013 I dag vart det kyckling kebab och en singha på strömfiket i Borensberg Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 17, 2013 Dela Inlagd Augusti 17, 2013 Sjömat och lite annat krafs..det är otroligt vad onykter man blir av denna mat... DSC05168.JPG Det är antingen klorna eller dillen som gör att man blir så snurrig och dålig dan efter.. Det har jag alltid sagt.. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Augusti 17, 2013 Dela Inlagd Augusti 17, 2013 Ostfyllda lövbiffar med rostade pärer, lite grönt också.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Augusti 17, 2013 Dela Inlagd Augusti 17, 2013 Kräftjävlar å grogg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 17, 2013 Dela Inlagd Augusti 17, 2013 Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Augusti 17, 2013 Dela Inlagd Augusti 17, 2013 (ändrad) Kaffe & bagel på CF Ursäkta en bonne,vad är CF? Förövrigt så ser mackan väldigt god ut. Ja inte du då utan smörgåsen alltså,fast du är säkert go du med! Ändrades Augusti 17, 2013 av ola med b Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Augusti 17, 2013 Dela Inlagd Augusti 17, 2013 Ursäkta en bonne,vad är CF? Förövrigt så ser mackan väldigt god ut. Ja inte du då utan smörgåsen alltså,fast du är säkert go du med! Coffe & Food på Linnegatan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 17, 2013 Dela Inlagd Augusti 17, 2013 En litet smörebröd med handskalade räkor innan man lämnar in för kvällen sitter dödsskönt i kistan Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Augusti 18, 2013 Dela Inlagd Augusti 18, 2013 Då det regnar ute är det gott att äta lite som värmer i kistan. Thaislafs med Lax, som inte blev Pet Mac Mac, men nästan. :nyam: Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Augusti 18, 2013 Dela Inlagd Augusti 18, 2013 Nu blir det köttbullar Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Augusti 18, 2013 Dela Inlagd Augusti 18, 2013 En litet smörebröd med handskalade räkor innan man lämnar in för kvällen sitter dödsskönt i kistan ImageUploadedByMaipenrai1376783481.838838.jpg Enis Ja du är bara för skön Enis!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd Augusti 18, 2013 Dela Inlagd Augusti 18, 2013 Smörgåstårta hos mamma idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Augusti 18, 2013 Dela Inlagd Augusti 18, 2013 Det bidde en lättlagad lunch idag, min tur att fixa den.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
woffe2 Inlagd Augusti 18, 2013 Dela Inlagd Augusti 18, 2013 Jaa, även det kräver sin man. Woffe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Augusti 18, 2013 Dela Inlagd Augusti 18, 2013 Rester från frysen, med råstekt potatis o köpbea o lite grönsaker till.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten83 Inlagd Augusti 18, 2013 Dela Inlagd Augusti 18, 2013 Idag vart det som tam. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten83 Inlagd Augusti 18, 2013 Dela Inlagd Augusti 18, 2013 Idag vart det som tam. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 18, 2013 Dela Inlagd Augusti 18, 2013 igår blev det Cheesecake rödvin och konjak samt lite öl “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 18, 2013 Dela Inlagd Augusti 18, 2013 Te midda äppelspånsrökt baconinlindad fläskfile med trädgårdens egna primörer som rostats i ugn tillsammans med olivolja, flingsalt och honung. Nattamackan nyss grovt bröd, sallad, ost, vitlökskorv, stekt färskpotatis samt ägg Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Augusti 19, 2013 Dela Inlagd Augusti 19, 2013 Nattmacka utan macka Den gröna ävjan i mitten är Hovmästarsås. Härom dagen fick jag för mig att göra Hovmästarsås. Jag hittade en recept-sajt som berättade varför den kallas Hovmästarsås. Förr i tiden, på finare restauranger, lade man upp alla ingredienser på ett rullbord och rullade fram till matgästernas bord. Seda kom hovmästaren fram och rörde ihop såsen vid gästernas bord. Man berättade även att Tore Wretman kommit på att man skulle röra ihop den hackade dillen med sockret. Det blev bättre dillsmak då. Det här behövs. Jag läste fel. Det skulle vara 1 dl hackad dill och 1 matsked socker. Det blev 1 dl dill och 1 dl socker. Och så i med det andra. Och sist oljan försiktigt. Igår morse blev jag sugen på lax. Jag åkte till Makro och köpte en fin bit. Så hem och frysa och tina. Sedan klappa in en blandning av dill, socker, salt och peppar. Skiva och lägga upp. Jäla gott allså. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Augusti 19, 2013 Dela Inlagd Augusti 19, 2013 (ändrad) Friterad kyckling och, friterade fyllda Kycklingvingar, serverade med ris och lite chilisås, mmm!!! Japp, kycklingvingar som benas ur, fylls med en blandning av glasnudlar, hackad fläskfilé och diverse örter. Vingarna ångkokas och friteras sen, ett sånt pillejobb! Fast jag behövde ju bara äta ... Förresten, jag hackade fläskfilén. MVH Tommy Ändrades Augusti 19, 2013 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Augusti 19, 2013 Dela Inlagd Augusti 19, 2013 Friterad kyckling och, friterade fyllda Kycklingvingar, serverade med ris och lite chilisås, mmm!!! Japp, kycklingvingar som benas ur, fylls med en blandning av glasnudlar, hackad fläskfilé och diverse örter. Vingarna ångkokas och friteras sen, ett sånt pillejobb! Fast jag behövde ju bara äta ... kylling.jpg MVH Tommy Ja, det låter verkligen pillrigt. Men gott. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 19, 2013 Dela Inlagd Augusti 19, 2013 Skomakarschnitzel med potatismos och sås. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu