stjp8729 Inlagd Oktober 21, 2010 Dela Inlagd Oktober 21, 2010 Dagens lunch på jobbet - Lab Nam Took 35 Baht - Ett glas vatten Gratis Total kostnad lunch 35 Baht Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Oktober 21, 2010 Dela Inlagd Oktober 21, 2010 Hemma efter en 15 timmars arbetsdag Och det blev en snabb middag, men go - Mama Tom Yum nudlar 4,50 Baht - Wai Wai nudlar 5,50 Baht - Ägg (hela två stycken) 10,00 Baht - Lite grisfärs 15,00 Baht - Sallad 5,00 Baht - Två glas vatten med is Gratis Totalkostnad middag två personer 40 Baht Ha en go kväll! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 21, 2010 Dela Inlagd Oktober 21, 2010 Hemma efter en 15 timmars arbetsdag Och det blev en snabb middag, men go - Mama Tom Yum nudlar 4,50 Baht - Wai Wai nudlar 5,50 Baht - Ägg (hela två stycken) 10,00 Baht - Lite grisfärs 15,00 Baht - Sallad 5,00 Baht - Två glas vatten med is Gratis Totalkostnad middag två personer 40 Baht Ha en go kväll! Det måste ha svidit i pluskan "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Oktober 21, 2010 Dela Inlagd Oktober 21, 2010 Det måste ha svidit i pluskan Japp Men skall nog festa till lite till helgen ändå. Ha en go kväll! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 21, 2010 Dela Inlagd Oktober 21, 2010 (ändrad) stjp8729 Och så finns det de som säger att det är dyrt att bo i Thailand/Bangkok Själv så är det lillfredag idag eftersom man gick av jouren i morse så det få bli några sådana här ikväll efter att man hämtat frugan från kvällsskolan. Mat får bli en senare fråga Testar LEO som kostar 9,90 för jag tycker inte den importerade Changen är värd 14,90 eller Singhan för 15,30 Ändrades Oktober 21, 2010 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd Oktober 21, 2010 Dela Inlagd Oktober 21, 2010 Testar LEO som kostar 9,90 för jag tycker inte den importerade Changen är värd 14,90 eller Singhan för 15,30 Återkom gärna med ett omdöme http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FemmeDeFatale Inlagd Oktober 21, 2010 Dela Inlagd Oktober 21, 2010 (ändrad) Idag blev det fiskgratäng gjord på rödtunga, bechamelsås med räkor och dill, samt hemlagad potatismos Ändrades Oktober 21, 2010 av FemmeDeFatale Kriga för fred är som att knu**a för oskulder... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Oktober 21, 2010 Dela Inlagd Oktober 21, 2010 Testar LEO som kostar 9,90 för jag tycker inte den importerade Changen är värd 14,90 eller Singhan för 15,30 Wow! Var köpte du den? Har kollat på systembolaget vid Ica Maxi men den fanns inte. Jag ska oxå köpa! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
V Power Inlagd Oktober 21, 2010 Dela Inlagd Oktober 21, 2010 (ändrad) Wow! Var köpte du den? Har kollat på systembolaget vid Ica Maxi men den fanns inte. Jag ska oxå köpa! Den finns på systembolagets beställnings sortiment. Ska bara vara att beställa och välja vilket systembolag man vill hämta ut den på. Ändrades Oktober 21, 2010 av V Power Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 21, 2010 Dela Inlagd Oktober 21, 2010 Som V Power skrev beställ på internet och hämta ut i Stenhagen “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Acid_Crow Inlagd Oktober 21, 2010 Dela Inlagd Oktober 21, 2010 Pizza Grandiosa Pepperoni, 55 Nkr, ett 6pack Ringnes, 135 Nkr. Jobbar kvall imorrn, sa far ju 'sla pa stort' ikvall med frusen pizza o lite pils! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Oktober 21, 2010 Dela Inlagd Oktober 21, 2010 Som V Power skrev beställ på internet och hämta ut i Stenhagen Ursäkta en idi*t men hur beställer man på systembolaget på internet? Får bara fram info att man måste ringa in och beställa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 21, 2010 Dela Inlagd Oktober 21, 2010 LEO ölen smakade alldeles utmärkt, klart prisvärd “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
V Power Inlagd Oktober 21, 2010 Dela Inlagd Oktober 21, 2010 Ursäkta en idi*t men hur beställer man på systembolaget på internet? Får bara fram info att man måste ringa in och beställa. När du går in på systembolagets hemsida så till höger om sökfältet så står det e-beställning och det är där du ska gå vidare för att beställa. Lycka till Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Oktober 21, 2010 Dela Inlagd Oktober 21, 2010 När du går in på systembolagets hemsida så till höger om sökfältet så står det e-beställning och det är där du ska gå vidare för att beställa. Lycka till Tack och bock! Hittade nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
V Power Inlagd Oktober 21, 2010 Dela Inlagd Oktober 21, 2010 (ändrad) Tack och bock! Hittade nu. Vad bra! Får se om du hinner få leveransen till nästa helg så du kan njuta rejält av några kalla LEO och drömma dig bort till varmare breddgrader. Ändrades Oktober 21, 2010 av V Power Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Oktober 21, 2010 Dela Inlagd Oktober 21, 2010 Kul att se mina kulinariska kamrater visa sin matporr på denna sajt. Jag vill på detta sätt få ner nivån på en arbetarnivå, detta är inte min mat idag, utan detta är hela veckans matsedel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Oktober 21, 2010 Dela Inlagd Oktober 21, 2010 Vad bra! Får se om du hinner få leveransen till nästa helg så du kan njuta rejält av några kalla LEO och drömma dig bort till varmare breddgrader. 8 dagars leveranstid fick jag besked om. Det blir ju nästa fredag! Sluuurp! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Oktober 21, 2010 Dela Inlagd Oktober 21, 2010 Kul att se mina kulinariska kamrater visa sin matporr på denna sajt. Jag vill på detta sätt få ner nivån på en arbetarnivå, detta är inte min mat idag, utan detta är hela veckans matsedel Smaskens! Började du uppifrån, eller nerifrån? 8 rätter på 7 dagar? Vissa lyxar då verkligen till det! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Oktober 21, 2010 Dela Inlagd Oktober 21, 2010 detta är hela veckans matsedel Köttbullar en favorit ? två gånger på 8 dagars veckan Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 21, 2010 Dela Inlagd Oktober 21, 2010 Kul att se mina kulinariska kamrater visa sin matporr på denna sajt. Jag vill på detta sätt få ner nivån på en arbetarnivå, detta är inte min mat idag, utan detta är hela veckans matsedel ja du pingis å kaffet e me .men ska du ha batterina till efterrätt När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Oktober 21, 2010 Dela Inlagd Oktober 21, 2010 Kul att se mina kulinariska kamrater visa sin matporr på denna sajt. Jag vill på detta sätt få ner nivån på en arbetarnivå, detta är inte min mat idag, utan detta är hela veckans matsedel Wallenbergare, jo jag tackar. Arbetarkäk? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Oktober 22, 2010 Dela Inlagd Oktober 22, 2010 (ändrad) Fredag kväll, hemma 20:30 efter jobbat 15,5 timmar Men lika glad för det. Dagens middag för två personer: - Gai pad king 35 Baht - Prik naam plaa 0,3 Baht (Chilli gratis från tantens domäner) - 1/4 dels Lime 50 Satang - Ris (Gratis från tantens domäner) - Två glas vatten (gratis) Totalt 17 Baht och 90 Satang per portion. Ha en bra fredagskväll! Edit. Glömde lime, ordnat nu. Ändrades Oktober 22, 2010 av stjp8729 Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Oktober 22, 2010 Dela Inlagd Oktober 22, 2010 Hummer. Inköpta i morse på fiskemarknaden i Naklua och tillagade (ostgratinerade med en god sås) av hustrun. Pris: 850 Baht/kg för hummern. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 22, 2010 Dela Inlagd Oktober 22, 2010 Kokt kyckling med currysås plus ris. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu