Nicholas Inlagd Augusti 7, 2013 Dela Inlagd Augusti 7, 2013 Båtmat {style_image_url}/attachicon.gif 1375389417775.jpg Ser ut som rödby puttgarden. Dom som jobbar på den båten är riktiga kufar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Augusti 7, 2013 Dela Inlagd Augusti 7, 2013 Ser ut som rödby puttgarden. Dom som jobbar på den båten är riktiga kufar. Men det är Rostock - Trelleborg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leadbelly Inlagd Augusti 7, 2013 Dela Inlagd Augusti 7, 2013 (ändrad) Tyvärr jag tillhör en av dom som vägrar det är inte människoföda för mig. Men ni tycks gilla och det är ju bra.Hoppas ni klarar gaserna. Med vänlig hälsning Leadbelly Citerade inlägget om bruna bönor Ändrades Augusti 7, 2013 av leadbelly Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 7, 2013 Dela Inlagd Augusti 7, 2013 Tyvärr jag tillhör en av dom som vägrar det är inte människoföda för mig. Men ni tycks gilla och det är ju bra.Hoppas ni klarar gaserna. Med vänlig hälsning Leadbelly Citerade inlägget om bruna bönor Bruna Bönor, Ärtsoppa, Kåldolmar, Kålsoppa och stuvad Blomkål mm. Är eller har blivit Svenska klassiker, och att förneka detta är ungefär som att förneka sitt ursprung. (som jag ser det iaf...) Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 7, 2013 Dela Inlagd Augusti 7, 2013 (ändrad) Bruna Bönor, Ärtsoppa, Kåldolmar, Kålsoppa och stuvad Blomkål mm. Är eller har blivit Svenska klassiker, och att förneka detta är ungefär som att förneka sitt ursprung. (som jag ser det iaf...) Kokade ihop en köttsoppa idag då jag fick en jäkla massa skivspill av en krögare (bild kommer i morgon) Han hade beställt 20 kg men fick 50 kg Man får hitta på lite annat gott också Just nu äter jag lite kex med rökt renost Ändrades Augusti 7, 2013 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Halledan Inlagd Augusti 7, 2013 Dela Inlagd Augusti 7, 2013 Sitter , tro det eller ej, och äter jordnötter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 8, 2013 Dela Inlagd Augusti 8, 2013 Frukost Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 8, 2013 Dela Inlagd Augusti 8, 2013 en sallad i går kväll med majs, bönor, rödlök, soltorkade tomater, oliver o stekt haloumi.....fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 8, 2013 Dela Inlagd Augusti 8, 2013 Har precis avslutat lunchen som blev en carbonara intagen på Vapiano. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Murre Inlagd Augusti 8, 2013 Dela Inlagd Augusti 8, 2013 Detta var vad jag beställde! Detta var vad jag fick! Same same but different! Vad kan inte hända i land of smile Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 8, 2013 Dela Inlagd Augusti 8, 2013 dagens lunch blev laxburgare med grönsaker o sambal oelek...jättegott!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 8, 2013 Dela Inlagd Augusti 8, 2013 Inget ting... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Augusti 8, 2013 Dela Inlagd Augusti 8, 2013 Pannkaka manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Augusti 8, 2013 Dela Inlagd Augusti 8, 2013 Det bidde FFFs ärtsoppa, o som vanligt inga pannkakor till det.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Augusti 8, 2013 Dela Inlagd Augusti 8, 2013 Bakade en pizza idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Augusti 8, 2013 Dela Inlagd Augusti 8, 2013 Det bidde FFFs ärtsoppa, o som vanligt inga pannkakor till det.. IMG_6827.JPG FF Tråkigt. Här får du en av mig manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 8, 2013 Dela Inlagd Augusti 8, 2013 En "Elvis, släng dig i väggen macka". Skoja bara, hittade bilden på nätet. Nyfiken på hur den smakar men jag ska låta bli. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Augusti 8, 2013 Dela Inlagd Augusti 8, 2013 Bakade en pizza idag 1375983204491.jpg Grym bil du har, en egen pizzaugn. Vedeldad eller diesel? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 8, 2013 Dela Inlagd Augusti 8, 2013 Kanske dags att testa detta: BACONSALT - Couse everything should taste like bacon !! http://baconsalt.com/ Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Augusti 8, 2013 Dela Inlagd Augusti 8, 2013 Grym bil du har, en egen pizzaugn. Vedeldad eller diesel? Den går på diesel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 8, 2013 Dela Inlagd Augusti 8, 2013 till kvällsmat blir det en räk o gravlaxröra, serveras med vitlöksbröd o ett gott glas riesling till.... fixade till frugans matlåda o lunch till mig, det blev pasta med en sås innehållande tomater, bacon o trattkantareller.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Augusti 8, 2013 Dela Inlagd Augusti 8, 2013 Och fantastiskt gött var det säkert,det ser det ut att vara iaf! Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 8, 2013 Dela Inlagd Augusti 8, 2013 Och fantastiskt gött var det säkert,det ser det ut att vara iaf! det är ju klart att jag provsmakat så visst, fantastiskt gott är vad det är... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Augusti 8, 2013 Dela Inlagd Augusti 8, 2013 I kväll blev det Pizza dock så är degen färdigköpt gott ändå Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Augusti 8, 2013 Dela Inlagd Augusti 8, 2013 Vanlig Torsdagsmiddag då Gubben är ledig! Som vanligt så strejkar jag i köket på Torsdagar! Fick sätta mig vid dukat bord för omväxlings skull. "Nilssons Kötthandel" har oss som stamkunder! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu