Odin Inlagd Augusti 2, 2013 Dela Inlagd Augusti 2, 2013 Ja bor du hos Mait fixar han det Nää e i Bkk. men jag ringde just Buttlern å han kommer strax med mat (dock ej falukorv). Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 2, 2013 Dela Inlagd Augusti 2, 2013 Nää e i Bkk. men jag ringde just Buttlern å han kommer strax med mat (dock ej falukorv). Det var illa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 2, 2013 Dela Inlagd Augusti 2, 2013 Bättre än efter 2 timmar kokning i sörja bestående av vin, sweet baby rays, peppar, buljong mm blir inte kött. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 2, 2013 Dela Inlagd Augusti 2, 2013 (ändrad) Bättre än efter 2 timmar kokning i sörja bestående av vin, sweet baby rays, peppar, buljong mm blir inte kött. Nåja du hade kunnat grilla på det lite efter kokningen åxå... (det såg ruggigt gott ut) Ändrades Augusti 2, 2013 av Odin Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Augusti 2, 2013 Dela Inlagd Augusti 2, 2013 På Gubbens begäran blev det... Slafs med Kyckling! serveras tillsammans med lite grönt och naturligtvis Ris! :nyam: Inte "Pet Mak Mak", men nära nog! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Augusti 2, 2013 Dela Inlagd Augusti 2, 2013 Frukostburrito, lunchtapas och en kvällsburgare... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Augusti 2, 2013 Dela Inlagd Augusti 2, 2013 I kväll blev det lite ris och nöt. Stekte upp lite lövskuren nöt, med lite svamp och kryddgrönt från trädgården, (och ni som inte har en plätt att odla på, sätt lite kryddgrönt i tex. köksfönstret, oslagbart! ) Första året jag odlar denna chili, betydligt smakrikare/godare än thaichili...och även starkare. Hade skördat 2 för denna maträtt, men en räckte. Ja, det blev mat ikväll också. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Augusti 2, 2013 Dela Inlagd Augusti 2, 2013 Frukostburrito, lunchtapas och en kvällsburgare... Angusburger på Firehouse? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Augusti 2, 2013 Dela Inlagd Augusti 2, 2013 Bookmaker toast Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Timodow Inlagd Augusti 2, 2013 Dela Inlagd Augusti 2, 2013 Mmm nu kommer jag säkert att vakna inatt tokhungrig å vara tvungen att ringa efter Buttlern... Har han Falukorv tror du?? du som är Sverigesmästerkock fixa en bild nån gång så kanske det är lättare att tro på dig.. Du kommenterar alla andras mat bilder hela tiden så det vore kul att se dina nån gång! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 3, 2013 Dela Inlagd Augusti 3, 2013 du som är Sverigesmästerkock fixa en bild nån gång så kanske det är lättare att tro på dig.. Du kommenterar alla andras mat bilder hela tiden så det vore kul att se dina nån gång! Ja du har inte varit med så länge så du sett mina bilder, den här resan har jag inte Canonen med (orkar inte släpa på den åxå) . Å jag får inte mitt Icloud att föra över bilderna från telefonen till datorn, vettefan vad som hänt. Nu e iaf frukosten avklarad i Horizon Lounge på 24:e våningen, med en vidunderlig utsikt över floden och Bkk. Det blev lite scrambled egg, anipasti, rökt lax, å div. frukt så nu e vi redo för ännu en dag i shoppingens tecken... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 3, 2013 Dela Inlagd Augusti 3, 2013 (ändrad) Haha gårdagens roomservice... //s706.pho Ändrades Augusti 3, 2013 av Odin Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 3, 2013 Dela Inlagd Augusti 3, 2013 TACK FÖR TIPSET MACKAN Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Augusti 3, 2013 Dela Inlagd Augusti 3, 2013 I går kväll blev det tapas Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 3, 2013 Dela Inlagd Augusti 3, 2013 frukost på nya varvet....jättegott!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 3, 2013 Dela Inlagd Augusti 3, 2013 Zanoti Soi Sala Daeng Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 3, 2013 Dela Inlagd Augusti 3, 2013 Zanoti Soi Sala Daeng Det har jag förbrukat många ,men aldrig käkat , smaka den bra ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Augusti 3, 2013 Dela Inlagd Augusti 3, 2013 Det har jag förbrukat många ,men aldrig käkat , smaka den bra ? Man kan ju använda pennan till tandpetare...kanske går det att värma en hotdog med tändaren, men vad vet jag? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 3, 2013 Dela Inlagd Augusti 3, 2013 Grillad pizza! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 3, 2013 Dela Inlagd Augusti 3, 2013 Skaldjurstallrik på bryggan i Snögen Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swift 4X4 Inlagd Augusti 3, 2013 Dela Inlagd Augusti 3, 2013 Lite kräftor och öl till det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Augusti 3, 2013 Dela Inlagd Augusti 3, 2013 Vad skådar mitt högra öga? kan det vara Tyskie öl? Kräftorna ser smaskens ut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Augusti 3, 2013 Dela Inlagd Augusti 3, 2013 Frugan åt fisk. Jag tog en burgare... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Augusti 3, 2013 Dela Inlagd Augusti 3, 2013 Buffe på G-punkten... G-punkten,det var ett konstigt namn på en restaurang. Buffe på G-punkten låter som en porrfilmstitel Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swift 4X4 Inlagd Augusti 4, 2013 Dela Inlagd Augusti 4, 2013 Vad skådar mitt högra öga? kan det vara Tyskie öl? Kräftorna ser smaskens ut. helt rätt. Gott är det också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu