borje222 Inlagd Juli 27, 2013 Dela Inlagd Juli 27, 2013 vilken tid ? Har du vägarna förbi? Eftermiddag..?, arbetsvecka på måndag..Tyvärr... Men lite mat finns alltid! Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 28, 2013 Dela Inlagd Juli 28, 2013 Har du vägarna förbi? Eftermiddag..?, arbetsvecka på måndag..Tyvärr... Men lite mat finns alltid! Mvh. borje222 Hade tänkt att finåka en tur upp ,men nu har ungarna andra ideer hå hå ja ja , får bli en annan dag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 28, 2013 Dela Inlagd Juli 28, 2013 Du vet var jag bor, både barn och kärring fritt...vi kan njuta hela natten... Eller så kommer ni över på en grillning i morgon. Mvh. borje222 Tackar för inbjudan. men det får bli en annan dag...humöret är lite svängigt Idag är en lite tyngre dag att klara av. med besök på kyrkogården. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juli 28, 2013 Dela Inlagd Juli 28, 2013 Jag blev sugen på en glass. Gick in på den lokala glassbaren. Tjejen frågade vad jag ville ha. En våffla med 2 kulor kokosglass, sa jag. Hon hämtar våfflan,,,och frågar,,,ska båda vara kokos?? Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 28, 2013 Dela Inlagd Juli 28, 2013 Tanten är ute i skogen & jagar Gulingar så det vart en tallrik Yoggi,macka samt ett glas mjölk till lunch. Men gött det i denna värme! Får väl se om det blir Kantarellomelette till kvälla? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juli 28, 2013 Dela Inlagd Juli 28, 2013 Det här blir min dagens tjej..... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juli 28, 2013 Dela Inlagd Juli 28, 2013 (ändrad) Ja du Majtan, men hon ser god ut, det är inte alltid lätt att posta i rätt tråd.. FF Ändrades Juli 28, 2013 av FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 28, 2013 Dela Inlagd Juli 28, 2013 Det här blir min dagens tjej..... Jag undrar om Mait åt upp hela Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 28, 2013 Dela Inlagd Juli 28, 2013 Det här blir min dagens tjej..... Jag förstår att du åt henne! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juli 28, 2013 Dela Inlagd Juli 28, 2013 Jag förstår att du åt henne! Ber så mycket om ursäkt..kan bara säga att blixten slog ner.... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 28, 2013 Dela Inlagd Juli 28, 2013 Hon är säkerligen mumsig "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Juli 28, 2013 Dela Inlagd Juli 28, 2013 Några dagars semestermat, börjar med en calzone följt av lite svensk sommarmat och eftersom svärmor fyllde år häromdan så blev det lite grillspett och tårta, första gången jag har sett en jordgubbe på spettet men det funka det med Snyltgästen från grannen kom också lite såna här till efterätt Med vänlig hälsning walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest bangkokkille Inlagd Juli 28, 2013 Dela Inlagd Juli 28, 2013 Och mitt kvällsmål blir vindruvor.. Jag såg idag att dom sålde detta på extrapris på Tops, 200 bath för en ganska stor kartong, nu när jag ser din bild så ångrar jag att jag inte köpte den, ser riktigt gott ut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 28, 2013 Dela Inlagd Juli 28, 2013 Några dagars semestermat, börjar med en calzone 001.JPG följt av lite svensk sommarmat 013.JPG och eftersom svärmor fyllde år häromdan så blev det lite grillspett och tårta, första gången jag har sett en jordgubbe på spettet men det funka det med 016.JPG 017.JPG 014.JPG Snyltgästen från grannen kom också 023.JPG lite såna här till efterätt 028.JPG Med vänlig hälsning walle Såg gott ut men, Flipp flopps med strumpor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Juli 28, 2013 Dela Inlagd Juli 28, 2013 Såg gott ut men, Flipp flopps med strumpor. haha ja svärmor är inte så noga med vad hon tar på sig, även jag har strumpor i för tillfället, pga en djävulsk självspricka under foten. Med vänlig hälsning walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juli 28, 2013 Dela Inlagd Juli 28, 2013 (ändrad) Det här blir min dagens tjej..... Skäggbiff alltså? MVH Tommy Ändrades Juli 28, 2013 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 28, 2013 Dela Inlagd Juli 28, 2013 dagens lunch blev pak boong fai daeng (wokad vattenspenat med chili vitlök o ostronsås)..fantastiskt gott!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 28, 2013 Dela Inlagd Juli 28, 2013 dagens lunch blev pak boong fai daeng (wokad vattenspenat med chili vitlök o ostronsås)..fantastiskt gott!!! Har du fått översvämning i grönsakslandet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 28, 2013 Dela Inlagd Juli 28, 2013 Har du fått översvämning i grönsakslandet nja, vattenspenaten odlar vi i växthuset. det gick åt en låda för dagens wok men då räcker det till några måltider... en bild på landet där vi nästan skördat klart dom olika thaikålsorterna o planterat nytt+ koriander o rädisor.... o så en bild på det lilla landet med squash o bönor... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juli 28, 2013 Dela Inlagd Juli 28, 2013 Det bidde ett par grillade fläskisar med pommes o lite köpbea till detta, klart godkänt av oss båda... FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Juli 28, 2013 Dela Inlagd Juli 28, 2013 Ja, eftersom ingen ville göra oss sällskap ikväll, fick vi äta själva... Blev en grillning på revben, fläskpinnar, lite grönt, serverades med en jordnötssås. Ja, det blev mat ikväll också... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 28, 2013 Dela Inlagd Juli 28, 2013 Samma som igår stekta kroppkakor muuuums Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 28, 2013 Dela Inlagd Juli 28, 2013 Så jävla sliten nu så det blev en pizza Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 28, 2013 Dela Inlagd Juli 28, 2013 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gustav Inlagd Juli 29, 2013 Dela Inlagd Juli 29, 2013 Jepp det blev mat idag med. Betyg 1+ av 5 enligt min bedömning. Enligt gumman 3.5 fan hon måste nog vara kär!! Rensade lite i kylen och skåpen hittade det här Nja det blev pippin, löken, vitlöken lite chili, tomatröran och spagetti. Och så här såg det ut på tallriken. OBS! Jag har bytt från Kabe porslin till Thai porslin! ( Om nu någon kommer ihåg ) Do not worry about tomorrow, for tomorrow will worry about itself. Each day has enough trouble of its own http://www.dahlen.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu