Hua Hin Inlagd Juli 27, 2013 Dela Inlagd Juli 27, 2013 Gårdagens middag blev rödvinskokt kyckling med lite grönt och ris Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten83 Inlagd Juli 27, 2013 Dela Inlagd Juli 27, 2013 Ser ut att vara gått. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 27, 2013 Dela Inlagd Juli 27, 2013 Odin slog på stora programmet och bjöd hustrun och mig på Beefeters. Själv åt jag en sagolikt god pepparstek men den gode Odin prackade även på mig nån jättegod äppelpaj med vaniljsås till efterrätt. Inte nog med det utan det blev även en dubbel (eller kanske trippel ?) jäkligt god konjak med kaffe till. Tack Odin med fru för en fantastisk kväll. Fritz.. Tackar för umgänget kompis, Konjagaren måste vi ju utveckla, eller återuppliva kanske det heter... Hehe jag hör av mej när vi kommer tbc. till tokbyn... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Juli 27, 2013 Dela Inlagd Juli 27, 2013 Blev ett par frukost mackor inför dagens "arbete". Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 27, 2013 Dela Inlagd Juli 27, 2013 Sjöfrukost Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 27, 2013 Dela Inlagd Juli 27, 2013 Slösovarsemesterfrukost Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Buzzen Inlagd Juli 27, 2013 Dela Inlagd Juli 27, 2013 Hotellfrulle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juli 27, 2013 Dela Inlagd Juli 27, 2013 Vad ja å Khan åt ikväll är ja osäker på, men såsen gjorde ja en gräddsås med röd paprika å lök.... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten83 Inlagd Juli 27, 2013 Dela Inlagd Juli 27, 2013 Vad ja å Khan åt ikväll är ja osäker på, men såsen gjorde ja en gräddsås med röd paprika å lök.... Ser väldigt gått ut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juli 27, 2013 Dela Inlagd Juli 27, 2013 Fläskpannkakor med sylt. Blev så sugen på de. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten83 Inlagd Juli 27, 2013 Dela Inlagd Juli 27, 2013 Idag vart det ris kyckling tomatsås chili å diverse thai kryddor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 27, 2013 Dela Inlagd Juli 27, 2013 idag blev det ingen lunch, frugan sitter på uteservering med fru måne o dricker vin.... fast det är hon värd!!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 27, 2013 Dela Inlagd Juli 27, 2013 Tjejen jobbar och jag kände inte för att laga mat ensam så det fick bli lokala mat-holken och en Oxfilépizza med ett par glas gott rött till Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 27, 2013 Dela Inlagd Juli 27, 2013 Var en sväng till GB och fixade en glassbil. Blev påfyllning i efterrättslådan Just nu trycker man i sig en Magnum......min favorit “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Juli 27, 2013 Dela Inlagd Juli 27, 2013 Var en sväng till GB och fixade en glassbil. Blev påfyllning i efterrättslådan GB.jpg Just nu trycker man i sig en Magnum......min favorit När puckstången försvann, slutade jag äta glass...Skäms GB ! Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 27, 2013 Dela Inlagd Juli 27, 2013 När puckstången försvann, slutade jag äta glass...Skäms GB ! Namnlös.jpg Mvh. borje222 Ja hur faan då jäkla surgubbe. Men jag älskar dej iaf. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juli 27, 2013 Dela Inlagd Juli 27, 2013 Buffé på ett halvsunkigt hak ute vid Backaplan "Global buffe" eller nåt sånt. Ligger i samma byggnad som Elgiganten, granne med dem. Hyfsad Thai-kinamat en del farrangmat och sushi, salladsbuffé, kaffe och glass, pannkakor och sylt ingår i Buffén, jag blev proppmätt. Maten är bra, stället e ett småsunkigt lunchhak, klart prisvärt, 79 spänn på vardagar, 85 på helger (varför vet jag inte samma mat på vardagarna). MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 27, 2013 Dela Inlagd Juli 27, 2013 Buffé på ett halvsunkigt hak ute vid Backaplan "Global buffe" eller nåt sånt. Ligger i samma byggnad som Elgiganten, granne med dem. Hyfsad Thai-kinamat en del farrangmat och sushi, salladsbuffé, kaffe och glass, pannkakor och sylt ingår i Buffén, jag blev proppmätt. Maten är bra, stället e ett småsunkigt lunchhak, klart prisvärt, 79 spänn på vardagar, 85 på helger (varför vet jag inte samma mat på vardagarna). MVH Tommy Dyrare personalkostnader på helgerna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 27, 2013 Dela Inlagd Juli 27, 2013 Uppstekta ölandskroppkakor himmelskt gott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 27, 2013 Dela Inlagd Juli 27, 2013 Uppstekta ölandskroppkakor himmelskt gott Jag faktiskt att de blir godare stekta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 27, 2013 Dela Inlagd Juli 27, 2013 det blev mat i dag också... pytt med ägg o saltgurka solvarma hallon med vaniljglass.. jättegott!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Juli 27, 2013 Dela Inlagd Juli 27, 2013 Det blev pepparrotskött på ungnöt. Det var denna rot som gav mig inspiration idag...färsk pepparrot. Underbart, men tårarna rinner ohämmat vid rivning... Nöten kokades, och en sås gjordes på buljong, grädde, pepparrot, salt och peppar. Ja, det blev mat idag också... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 27, 2013 Dela Inlagd Juli 27, 2013 Det blev pepparrotskött på ungnöt. Det var denna rot som gav mig inspiration idag...färsk pepparrot. 1.JPG Underbart, men tårarna rinner ohämmat vid rivning... 2.JPG Nöten kokades, och en sås gjordes på buljong, grädde, pepparrot, salt och peppar. 3.JPG Ja, det blev mat idag också... 4.JPG Mvh. borje222 Men va F*n.. du skulle ju tala om tid och plats Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Juli 27, 2013 Dela Inlagd Juli 27, 2013 Men va F*n.. du skulle ju tala om tid och plats Enis Du vet var jag bor, både barn och kärring fritt...vi kan njuta hela natten... Eller så kommer ni över på en grillning i morgon. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 27, 2013 Dela Inlagd Juli 27, 2013 Du vet var jag bor, både barn och kärring fritt...vi kan njuta hela natten... Eller så kommer ni över på en grillning i morgon. Mvh. borje222 vilken tid ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu