knifetown Inlagd Juli 25, 2013 Dela Inlagd Juli 25, 2013 Smörstekta kantareller Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 25, 2013 Dela Inlagd Juli 25, 2013 igår åkte vi in på stan o åt på restaurang mingla som har uteservering med utsikt mot slottet. tapas blev det..mycket trevligt o fantastiskt gott!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Juli 25, 2013 Dela Inlagd Juli 25, 2013 Har jobbat en hel del de sista veckorna, och varit ganska irriterad på grabben, snart arton...,som väntat på att pappa ska komma hem och laga mat! Han fick sig en avhyvling igår...Idag bjöd han sin gamle far på mat...( en hel del halvfabrikat, men om viljan finns kommer säkert resten...) Ja, det blev mat idag också. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Juli 25, 2013 Dela Inlagd Juli 25, 2013 Har jobbat en hel del de sista veckorna, och varit ganska irriterad på grabben, snart arton...,som väntat på att pappa ska komma hem och laga mat! Han fick sig en avhyvling igår...Idag bjöd han sin gamle far på mat...( en hel del halvfabrikat, men om viljan finns kommer säkert resten...) Ja, det blev mat idag också. 1.JPG Mvh. borje222 Haha,känner igen det där.. Maten fixade han ju bra! Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
TT Inlagd Juli 25, 2013 Dela Inlagd Juli 25, 2013 Idag gjorde jag egna köttbullar. Alla miljökämpar; lägg märke till det ekologiska ströbrödet, mjölken och äggen.! Mumsfillibabba! DSC05032.JPG DSC05034.JPG Din jävla miljöbov. Är du helt omedveten att ekologisk öl finns att införskaffa? T. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Buzzen Inlagd Juli 25, 2013 Dela Inlagd Juli 25, 2013 Lite inlagd makrill på en snoffsig restaurang i Montmartre, som enligt frugan smakade som thailändsk burkfisk. En smaklös krabba som saknade Prick Nam Plaa och som fick frugan att längta efter gräshoppor. Diverse andra kraftigt överreklametade rätter. Frugan undrade var fransmännen som kunde laga mat höll hus. Lite efterrätter. Och det var allt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juli 26, 2013 Dela Inlagd Juli 26, 2013 Äntligen fick jag lust att ladda ur kameran, tappa talk verkar inte funka så bra med min telefån. Lite grillning stod på menyn caramba, nu blir det hett Å så här ser tallriken med pilsner ut Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juli 26, 2013 Dela Inlagd Juli 26, 2013 Lite inlagd makrill på en snoffsig restaurang i Montmartre, som enligt frugan smakade som thailändsk burkfisk. 1374787913243.jpg En smaklös krabba som saknade Prick Nam Plaa och som fick frugan att längta efter gräshoppor. 1374787959815.jpg Diverse andra kraftigt överreklametade rätter. Frugan undrade var fransmännen som kunde laga mat höll hus. 1374788068699.jpg Lite efterrätter. 1374788173893.jpg 1374788217197.jpg 1374788236865.jpg Och det var allt. Ja det undrar jag också , finns det nån fransos överhuvudtaget som kan laga annat än sniglar!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 26, 2013 Dela Inlagd Juli 26, 2013 Ja det undrar jag också , finns det nån fransos överhuvudtaget som kan laga annat än sniglar!! Nääääää Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juli 26, 2013 Dela Inlagd Juli 26, 2013 Nääääää Joooo. jag fick en delikat kaninstuvning en gång när jag körde därnere. Men de var enda gången på alla resor. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juli 26, 2013 Dela Inlagd Juli 26, 2013 Buffe på G-punkten... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juli 26, 2013 Dela Inlagd Juli 26, 2013 Hittade lite rökt skinka och grädde i kylen. Så det fick bli pasta Carbonara idag. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 26, 2013 Dela Inlagd Juli 26, 2013 Joooo. jag fick en delikat kaninstuvning en gång när jag körde därnere. Men de var enda gången på alla resor. Jag kan säga att det finns restauranger där som är rent fantastiska, här kan ni se några av dem. http://www.maipenrai.se/forum/t/24557-en-kort-tur-till-champangne/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 26, 2013 Dela Inlagd Juli 26, 2013 Tog en grillad kyckling och skalade av köttet,ris och currysås,allt ihopblandat med lite grädde som fick gosa till det.In i ugnen i 30 minuter,klart och förjäkligt gott Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd Juli 26, 2013 Dela Inlagd Juli 26, 2013 Båt mat.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juli 26, 2013 Dela Inlagd Juli 26, 2013 Jag kan säga att det finns restauranger där som är rent fantastiska, här kan ni se några av dem. http://www.maipenrai.se/forum/t/24557-en-kort-tur-till-champangne/ Jag tror säkert att det finns bra restauranger. Men inte lätt att komma till dom med lastbil som jag körde då. Borde nog slängt upp en ironiskylt i mitt inlägg Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 26, 2013 Dela Inlagd Juli 26, 2013 Joooo. jag fick en delikat kaninstuvning en gång när jag körde därnere. Men de var enda gången på alla resor. Ja samma här faktiskt men jag har fått sönderbrända oxfikeer också ,mkt överreklamerat franska köket ,men det är klart vinfulla kockar kan man väl inte begära så mkt av he he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juli 26, 2013 Dela Inlagd Juli 26, 2013 Båt mat.. Helsingborg -Helsingör en räkmacka och 4 elefant Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Juli 26, 2013 Dela Inlagd Juli 26, 2013 Odin slog på stora programmet och bjöd hustrun och mig på Beefeters. Själv åt jag en sagolikt god pepparstek men den gode Odin prackade även på mig nån jättegod äppelpaj med vaniljsås till efterrätt. Inte nog med det utan det blev även en dubbel (eller kanske trippel ?) jäkligt god konjak med kaffe till. Tack Odin med fru för en fantastisk kväll. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Juli 26, 2013 Dela Inlagd Juli 26, 2013 lite sill med tillbehör och en klassiker till dessert det var så j****drans läge sedan man spetsade med cognac och drack så. idag... ville ha Smaskens Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 26, 2013 Dela Inlagd Juli 26, 2013 Stekta potäter med lokalproducerade isterband från ön mkt gott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juli 26, 2013 Dela Inlagd Juli 26, 2013 Oj herregud ,det är sånt här man saknar, men den 5 augusti kommer det en leverans med Isterband. Och risken är väll att jag äter upp dom själv Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juli 26, 2013 Dela Inlagd Juli 26, 2013 Bjöd FFF på ett par hamburgare nu är vi mätta o glada.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karlarpsmetz Inlagd Juli 27, 2013 Dela Inlagd Juli 27, 2013 Eftersom min dag inte slutat ännu så blir detta dagens mat uppäten igår Dillstuvad potatis och varmrökt makrill Mvh Karlarpsmetz Djai yen yen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Juli 27, 2013 Dela Inlagd Juli 27, 2013 Nu har den Thailändska landsbygden gjort rotmos för första gången. Hittade kålrot på den lokala marknaden 25Baht/kg. Har ingen fläsklägg så det blev ugnsbakat falukorv istället. Mums!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu