Gustav Inlagd Juli 21, 2013 Dela Inlagd Juli 21, 2013 Igår kväll så blev det Mexikansk mat. Frosen Margaritas och Fajitas. Do not worry about tomorrow, for tomorrow will worry about itself. Each day has enough trouble of its own http://www.dahlen.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 21, 2013 Dela Inlagd Juli 21, 2013 En räkmacka på St:Annagården och till kvällen rökte vi en skinka som vi åt med potatissallad på olja och rödkål. Riktig gott men drack för många öl till rökningen så det blev inga kort. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Juli 21, 2013 Dela Inlagd Juli 21, 2013 Det är knappt man vågar komma stickandes med en enkel sallad bland alla läckerheter. Varför inte Det enklaste är oftast det godaste! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 21, 2013 Dela Inlagd Juli 21, 2013 Idag blir det rester från gårdagens grillning & mjölk! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 21, 2013 Dela Inlagd Juli 21, 2013 Detta skall inte jag äta iallafall Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 21, 2013 Dela Inlagd Juli 21, 2013 Blev så sugen på en köttfärssås. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juli 21, 2013 Dela Inlagd Juli 21, 2013 Pasta med köttfärssås Med barnbarna.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Juli 21, 2013 Dela Inlagd Juli 21, 2013 Lite thai krubb Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Juli 21, 2013 Dela Inlagd Juli 21, 2013 Grillat med potatissallad Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Juli 21, 2013 Dela Inlagd Juli 21, 2013 Har ätit en hel del frysta pasta-lådor under veckan...Blev sugen på lite "riktig" mat. Kalops kändes bra. Då jag inte har stora arealer här på radhustomten, brukar jag odla lite potatis i hinkar, helt underbart, och går ej att förväxla med med butikens sk." färskpotatis". Riktig nypotatis äter man som godis. Ja, det blev mat idag också. Serverades med rödbetor och pressgurka. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 21, 2013 Dela Inlagd Juli 21, 2013 Har ätit en hel del frysta pasta-lådor under veckan...Blev sugen på lite "riktig" mat. Kalops kändes bra. Då jag inte har stora arealer här på radhustomten, brukar jag odla lite potatis i hinkar, helt underbart, och går ej att förväxla med med butikens sk." färskpotatis". Riktig nypotatis äter man som godis. 1.JPG2.JPG Ja, det blev mat idag också. Serverades med rödbetor och pressgurka. 3.JPG Mvh. borje222 Matporr på hög nivå “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juli 21, 2013 Dela Inlagd Juli 21, 2013 Idag blir det rester från gårdagens grillning & mjölk! Ska du också börja kladda med mjölk, gnällspikar Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 21, 2013 Dela Inlagd Juli 21, 2013 vi får besök av frugans jobbarkompis med familj så redan efter lunch är det dags att fixa efterrätten, hallon o krusbärspaj. en fräsch sallad med kidneybönor majs rödlök soltorkade tomater o oliver.. sedan bara ett grilla på köttet o försöka vara trevlig.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd Juli 22, 2013 Dela Inlagd Juli 22, 2013 Idag blir det rester från gårdagens grillning & mjölk! Har du mjölk kvar från i går eller langar Måne? Mvh jrk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oscar Inlagd Juli 22, 2013 Dela Inlagd Juli 22, 2013 Redd soppa med grädde, räkor, räkrom och dill bl.a. Italienskt sprattelvatten därtill, lite för sött men i brist på annat så...... Lite OT. När jag stod där i köket och pillade så kom jag att tänka på när dåvarande grannarna, Herbert och Ingrid från Schwaben som kom hem ifrån en jorden-runt resa. Blev lite diskussion om de olika platserna de hade besökt. Hawaii gillade vi inte sa Herbert. De hade ingen riktig mat där (för dem var riktig mat spätzle och knödeln med sås och tillbehör). Men, sade jag, det finns ju mycket god sjömat att äta där. Krabben kan man nicht fressen, sa Herbert. Så, några dagar senare på en av våra obiligatoriska Canastakvällar (lite slantar satsades, vinsten lades i en gemensam pott som vi gick på lokal för när den var tillräckligt stor) så hade jag 'snickrat' ihop en hummergratäng som togs fram när det var dags för lite i magen. Blev helt renslickat. Vad gott sa Herbert, vad är det? Krabben kan man nicht fressen, sa jag. Oscar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 22, 2013 Dela Inlagd Juli 22, 2013 Khao ob sapparod + en bira vid poolen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 22, 2013 Dela Inlagd Juli 22, 2013 En lamai:wacko: När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juli 22, 2013 Dela Inlagd Juli 22, 2013 Pastapytt blev det idag Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 22, 2013 Dela Inlagd Juli 22, 2013 rester.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 22, 2013 Dela Inlagd Juli 22, 2013 Bibimbap på Yappi Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 22, 2013 Dela Inlagd Juli 22, 2013 Sommar Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Juli 22, 2013 Dela Inlagd Juli 22, 2013 Sommar ImageUploadedByMaipenrai1374495423.059785.jpg Enis 12% Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juli 22, 2013 Dela Inlagd Juli 22, 2013 Håller på å bränner en kyckling i ugnen, är väl inte så mycke å fota, kanske ändå ska tömma kameran efter helgens börnouter i Säter Förb. forum som ändrar texttyper hela tiden Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 22, 2013 Dela Inlagd Juli 22, 2013 (ändrad) Stekt Gös med hemstampad krösamos och dill/romsås + en liten laxbit Bild tagen med telefona där av den taskiga kvalitén Ändrades Juli 22, 2013 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 22, 2013 Dela Inlagd Juli 22, 2013 Grannen bjöd på en god Picata. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu