noBuzz Inlagd Oktober 11, 2010 Dela Inlagd Oktober 11, 2010 Jä*la Enis... nu fick jag också göra nattmackor. En gul fylld paprika med gurka, oliver, gräddost och majonäs på rostad brödbit. Den andre fylld med brie, skinka och senap på rostad brödända. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Oktober 12, 2010 Dela Inlagd Oktober 12, 2010 (ändrad) Jä**ar, mina kvällsmackor rök så snabbt att jag ej hann fota dem. Ni får föreställa er 2 knäcke med kaviar och 2 med ost. Dryck? Fruktte. Mvh BBJ PS Men Enis och noBuzz mackor såg ju godare ut DS Ändrades Oktober 12, 2010 av BigBossJacken Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 12, 2010 Dela Inlagd Oktober 12, 2010 Karins lasagne med vatten Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 12, 2010 Dela Inlagd Oktober 12, 2010 Rissoppa med kyckling bittar plus endel vatten. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Oktober 12, 2010 Dela Inlagd Oktober 12, 2010 Rissoppa med kyckling bittar plus endel vatten. Maitan. Dont drink water!!! Fish f---ck in it!! Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 12, 2010 Dela Inlagd Oktober 12, 2010 Dont drink water!!! Fish f---ck in it!! Ja vad skall man göra måste få ordning på magen. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Oktober 12, 2010 Dela Inlagd Oktober 12, 2010 Har du provat koltabletter? Dom heter CA-R-BON Charcoal. Finns i Drugstorer Sånt brukade vi få när jag jobba på reningsverk. Å där kunde man bli riktigt magsjuk. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd Oktober 12, 2010 Dela Inlagd Oktober 12, 2010 Har du provat koltabletter? Dom heter CA-R-BON Charcoal. Finns i Drugstorer Sånt brukade vi få när jag jobba på reningsverk. Å där kunde man bli riktigt magsjuk. Bäste Herr Bling-Bling, att smygdricka på jobbet är inte att rekommendera när man har ett sådant arbete. Dr Arne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Oktober 12, 2010 Dela Inlagd Oktober 12, 2010 Som vanligt och bäst, frugans mat igen Lab Moo, ris och ett glas vatten Ha en go kväll! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Oktober 12, 2010 Dela Inlagd Oktober 12, 2010 Den Lap Moon ser inte fel ut ganska säker på att du njöt av den! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 12, 2010 Dela Inlagd Oktober 12, 2010 Får nog sluta titta på denna tråd mellan måltiderna för hungrig blir man Idag blev det stekt färsk strömming med potatismos och rårörda lingon, inget skirat smör idag “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Oktober 12, 2010 Dela Inlagd Oktober 12, 2010 Får nog sluta titta på denna tråd mellan måltiderna för hungrig blir man Idag blev det stekt färsk strömming med potatismos och rårörda lingon, inget skirat smör idag Mums filibaba Kenneth Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Oktober 12, 2010 Dela Inlagd Oktober 12, 2010 (ändrad) Paneng Gai och en stor fatöl hos S.P.I.C.E på Kungstorget Ändrades Oktober 12, 2010 av MickeSurin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 12, 2010 Dela Inlagd Oktober 12, 2010 (ändrad) Får nog sluta titta på denna tråd mellan måltiderna för hungrig blir man Idag blev det stekt färsk strömming med potatismos och rårörda lingon, inget skirat smör idag Pröva med lite flytande grädde över strömmingen nästa gång.. mumsfillebabba Ändrades Oktober 12, 2010 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 12, 2010 Dela Inlagd Oktober 12, 2010 Jä*la Enis... nu fick jag också göra nattmackor. En gul fylld paprika med gurka, oliver, gräddost och majonäs på rostad brödbit. Den andre fylld med brie, skinka och senap på rostad brödända. Hoppas du har stor trut :rotfl: men läckert såg de ut När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Oktober 12, 2010 Dela Inlagd Oktober 12, 2010 Detta blev kvällens måltid.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Oktober 12, 2010 Dela Inlagd Oktober 12, 2010 Hoppas du har stor trut :rotfl: men läckert såg de ut Jag har en jättestor mun! Men också ganska vassa knivar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd Oktober 12, 2010 Dela Inlagd Oktober 12, 2010 Jag har en jättestor mun! Men också ganska vassa knivar. Inget bus med grannens mus En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Oktober 12, 2010 Dela Inlagd Oktober 12, 2010 Inget bus med grannens mus Nejdå.. det vart en liten kyckling som fick stå för det goda idag istället. Kokta och sedan mixade morötter, lök och vitlök som sedan fick puttra med grädde, hemmagjord kycklingbuljong och kokt kyckling. Garnerat med kokta räkor och lite grönt. Till det... .. ett glas Montepulciano D'abruzzo. Slurp för vardagslyx. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 12, 2010 Dela Inlagd Oktober 12, 2010 Kvällens anfallstrio. /enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Oktober 12, 2010 Dela Inlagd Oktober 12, 2010 Kvällens anfallstrio. Enis, Byter gärna ett glas rödtjut mot ett glas svartorre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 12, 2010 Dela Inlagd Oktober 12, 2010 gravöl och en macka innan man somnar in "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 14, 2010 Dela Inlagd Oktober 14, 2010 En guling och trattisomelette till lunch "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 14, 2010 Dela Inlagd Oktober 14, 2010 Får nog sluta titta på denna tråd mellan måltiderna för hungrig blir man Idag blev det stekt färsk strömming med potatismos och rårörda lingon, inget skirat smör idag Det där Kenneth fick mig att längta hem för en kort stund...mums.... Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Oktober 14, 2010 Dela Inlagd Oktober 14, 2010 Idag blev det phat pla kra pong, ris och ett glas vatten. Givetvis är det frugan som lagat maten. Kostnad 53 Baht Ha en bra kväll Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu