Fibromorsa Inlagd Juli 14, 2013 Dela Inlagd Juli 14, 2013 Kunde inte vänta på Gubbens nattmackor! Så jag fixade lita annat att äta mitt i natten! Hårdbrödsmacka med Varmrökt Sik! Till det passade det att dricka Te tyckte jag! Ja, ja, ja..nu får jag alla "köttomaner" på mig! Men ibland blir jag sugen på fisk och så är det bara! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gustav Inlagd Juli 14, 2013 Dela Inlagd Juli 14, 2013 200g oxe med pompa och bea, gumman åt fläskfilé. Kan bara säga att oxen var mycket godare. BeefEater en bra sylta om man inte orkar koka själv! Do not worry about tomorrow, for tomorrow will worry about itself. Each day has enough trouble of its own http://www.dahlen.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 14, 2013 Dela Inlagd Juli 14, 2013 (ändrad) 200g oxe med pompa och bea, gumman åt fläskfilé. Kan bara säga att oxen var mycket godare. BeefEater en bra sylta om man inte orkar koka själv! http://www.maipenrai.se/forum/public/style_images/mobivision/attachicon.gif 1-c 004.JPG Mkt bra ,bäst Thailand Ändrades Juli 14, 2013 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Juli 14, 2013 Dela Inlagd Juli 14, 2013 Academy Awards Dinner i stadshusets stora sal i Brisbane IMG_5831.JPG IMG_5832.JPG IMG_5844.JPG IMG_5916.JPG IMG_5950.JPG det är väl konstigt att så fort det blir lite finare salonger serveras det portioner som ryms i en matsked, men det såg riktigt gott ut. Med vänlig hälsning walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juli 14, 2013 Dela Inlagd Juli 14, 2013 Entrecote med lite tillval, o ett par glas rött till.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 14, 2013 Dela Inlagd Juli 14, 2013 Äkta svensk klassiskt pulver mos från Felix, till det ett par chorizos. Mycket gott. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goodolle Inlagd Juli 14, 2013 Dela Inlagd Juli 14, 2013 En stor rödspätta i ugn med extra huvuden och diverse tilltugg till denna underbara plattfisk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 14, 2013 Dela Inlagd Juli 14, 2013 Dagens rätt med nyplockade smörstekta kantareller Man kan då inte klaga på matsedeln detta veckoslut “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanchai Inlagd Juli 14, 2013 Dela Inlagd Juli 14, 2013 Lasagne. Hemagjord och god. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 14, 2013 Dela Inlagd Juli 14, 2013 Pubmat på puben på Brisbanes flygplats Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juli 14, 2013 Dela Inlagd Juli 14, 2013 Den bästa grisen, ever typ... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ipaa Inlagd Juli 14, 2013 Dela Inlagd Juli 14, 2013 Ledsen.. hann inte med riktigt men det VAR pölsa! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karlarpsmetz Inlagd Juli 14, 2013 Dela Inlagd Juli 14, 2013 Peppar-ryggbiff av kalv med bea och trädgårdens sallad Mvh Karlarpsmetz Djai yen yen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd Juli 14, 2013 Dela Inlagd Juli 14, 2013 Lite blandat från senaste dagarna Ravioli o wienerkorv - fantastiskt gott uploadfromtaptalk1373736332791.jpg Ryrökt egenfångad makrill uploadfromtaptalk1373736425207.jpg Också lite lokal husmanskost uploadfromtaptalk1373736476201.jpg Skickat från min H.O.X Riktig campingmat Är ju lätt att fixa så fina tårtor om man är konditor Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Juli 14, 2013 Dela Inlagd Juli 14, 2013 Pizza och loka vatten blev det i kväll Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Juli 14, 2013 Dela Inlagd Juli 14, 2013 Blev inget märkvärdigt idag, en pasta gratäng, för att fylla på matlådor, och se till att det finns mat åt ungarna... Men det jag vill slå ett litet slag för är Ockelbo ost, som ingen större producent vill tillverka i Sverige...därför har de, som små ostmakare fått vända sig till Åland för att få den producerad... Inte lätt för de små att slåss mot giganterna... Har ni möjlighet prova, de gör ett par olika ostar, och är billiga! Under hundralappen kilot...Det fick bli min gratängost. Ja, det blev mat idag också, och några matlådor. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Juli 14, 2013 Dela Inlagd Juli 14, 2013 Revbensspjäll på Terassen i Öregrund Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Juli 14, 2013 Dela Inlagd Juli 14, 2013 Gjorde en inventering av frysen idag! Och vad hittade jag Kalvfilé som Gubben stoppat i frysen då jag inte var hemma!! Kalvkött ska ätas FÄRSK (tycker jag), så nu är goda råd dyra! Kontrollerar om vi har hemma vad jag behöver till middagen jag börjar planera. Allt fanns hemma, så idag har vi ätit KALV Stroganoff! :nyam: Gubben som trodde att han skulle få KORV Stroganoff blev överraskad! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanchai Inlagd Juli 14, 2013 Dela Inlagd Juli 14, 2013 Blev inget märkvärdigt idag, en pasta gratäng, för att fylla på matlådor, och se till att det finns mat åt ungarna... Men det jag vill slå ett litet slag för är Ockelbo ost, som ingen större producent vill tillverka i Sverige...därför har de, som små ostmakare fått vända sig till Åland för att få den producerad... Inte lätt för de små att slåss mot giganterna... Har ni möjlighet prova, de gör ett par olika ostar, och är billiga! Under hundralappen kilot...Det fick bli min gratängost. 1.JPG 2.JPG Ja, det blev mat idag också, och några matlådor. 3.JPG Mvh. borje222 Jag köpte den osten för första gången igår och sitter och knaprar på den med frugan just nu. Första gången jag sett den och ett gott pris. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 14, 2013 Dela Inlagd Juli 14, 2013 till lunch igår serverades tom yam gai(stark kycklingsoppa)..jättegott!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Juli 15, 2013 Dela Inlagd Juli 15, 2013 Riktig campingmat Är ju lätt att fixa så fina tårtor om man är konditor haha här finns ingen konditor, kanske en blivande, men hon är ganska händig med tårtsleven. Med vänlig hälsning walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 15, 2013 Dela Inlagd Juli 15, 2013 Ägg & kaviarmacka 1 kopp svart i strålande solsken på Nerikeslätten! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 15, 2013 Dela Inlagd Juli 15, 2013 Blev inget märkvärdigt idag, en pasta gratäng, för att fylla på matlådor, och se till att det finns mat åt ungarna... Men det jag vill slå ett litet slag för är Ockelbo ost, som ingen större producent vill tillverka i Sverige...därför har de, som små ostmakare fått vända sig till Åland för att få den producerad... Inte lätt för de små att slåss mot giganterna... Har ni möjlighet prova, de gör ett par olika ostar, och är billiga! Under hundralappen kilot...Det fick bli min gratängost. 1.JPG 2.JPG Ja, det blev mat idag också, och några matlådor. 3.JPG Mvh. borje222 Suck! Det lär väl tyvärr inte finnas ngn chans att man hittar den osten i Gbg.. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juli 15, 2013 Dela Inlagd Juli 15, 2013 Till mig och Khan blev det, pannbiff med en ost bit på, potatismos, kantarell sås, plus lite lingon... Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 15, 2013 Dela Inlagd Juli 15, 2013 Grillade lite kött med pommes å sallad, till detta lite rött och vitlöksbröd. Mumma för själen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu