Jive Inlagd Juli 13, 2013 Dela Inlagd Juli 13, 2013 Är det en halv special Nä, en hel - bäsken. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Juli 13, 2013 Dela Inlagd Juli 13, 2013 Är det en halv special Nej det är en "Jive special" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 13, 2013 Dela Inlagd Juli 13, 2013 Konstlöst svampnässe Eller könslöst????sup san sin Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 13, 2013 Dela Inlagd Juli 13, 2013 Eller könslöst????sup san sin Kram på dig gubbe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 13, 2013 Dela Inlagd Juli 13, 2013 Kram på dig gubbe same same Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juli 13, 2013 Dela Inlagd Juli 13, 2013 Toppa med jordgubbssylt och vispgrädde i ett korvbröd och skölj ner med en bäsk. Tjohoo tamefan! De bidde med västkustsallad Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Juli 13, 2013 Dela Inlagd Juli 13, 2013 dottern fyller 16 och har gjort tårta nån typ av cheeskake tydligen Med vänlig hälsning walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juli 13, 2013 Dela Inlagd Juli 13, 2013 Dagens efterrätt , bacardi razz med jordgubar Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juli 13, 2013 Dela Inlagd Juli 13, 2013 2 st Kyckling med pommes o lite tillbehör en öl o en kola, för 13,25€, dyrt?!! FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 13, 2013 Dela Inlagd Juli 13, 2013 Academy Awards Dinner i stadshusets stora sal i Brisbane Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Juli 13, 2013 Dela Inlagd Juli 13, 2013 Lite blandat från senaste dagarna Ravioli o wienerkorv - fantastiskt gott Ryrökt egenfångad makrill Också lite lokal husmanskost Skickat från min H.O.X Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juli 13, 2013 Dela Inlagd Juli 13, 2013 En utsökt skinksallad. Sen kaffe och bananbakelse Smaskens. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 13, 2013 Dela Inlagd Juli 13, 2013 (ändrad) Blev lite hungrig efter att sett alla bilder i denna tråd Jag och gumman gick upp till lokala syltan å käkade Började med en Gumman tog en ......med kantareller förstås, och den finns inte ens på matsedeln själv blev det lite kött å kryddsmör till detta den godaste potatisgratäng som finns och mätt blir man på detta ställe......garanterat och inte fick jag betala heller.....och då blev det extra gottis sedan hem till kylskåpet som står på altan Nu sitter man bara och pustar Ändrades Juli 13, 2013 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 13, 2013 Dela Inlagd Juli 13, 2013 Pizza halvhemfixad dvs deg och sås på tub och burk Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
b-tung Inlagd Juli 13, 2013 Dela Inlagd Juli 13, 2013 Dagens lunch chevre chaud med varma färska rödbetor och sallad Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Juli 13, 2013 Dela Inlagd Juli 13, 2013 Pizza halvhemfixad dvs deg och sås på tub och burk ImageUploadedByMaipenrai1373738555.542085.jpg Enis Aldrig provat detta, funkar det? Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 13, 2013 Dela Inlagd Juli 13, 2013 Aldrig provat detta, funkar det? Mvh. borje222 Tyckte degen reste sig för dåligt och såsen var för såsig men man får väl inte klaga för mycket för 16 kr på x-tra pris "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Juli 13, 2013 Dela Inlagd Juli 13, 2013 (ändrad) Rädda Laxen!! Ja, det var vad jag förstod att jag måste göra, efter som det fanns kvar mycket lax från igår. Finfördelar den kalla kokta laxen och kryddar ordentligt, sedan får det stå en stund. Gör under tiden en pastasås på Creme Fraice med örtkryddor och peppar. Blandas tillsammans med kokt pasta I med såsen och sedan osten ovanpå Färdigt att servera med gröna kulor! OBS!! Uteslöt de Franska vitlöksostarna. Måste ju tänka på verkmästaren i magen! Ändrades Juli 13, 2013 av Fibromorsa Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wally Inlagd Juli 13, 2013 Dela Inlagd Juli 13, 2013 Grillat lite hos min gammle Mor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 13, 2013 Dela Inlagd Juli 13, 2013 Rädda Laxen!! Ja, det var vad jag förstod att jag måste göra, efter som det fanns kvar mycket lax från igår. Finfördelar den kalla kokta laxen och kryddar ordentligt, sedan får det stå en stund. [img=http://www.maipenrai.se/forum/public/style_images/master/attachicon.gif] Vardagsmat 001.jpg Gör under tiden en pastasås på Creme Fraice med örtkryddor och peppar. [img=http://www.maipenrai.se/forum/public/style_images/master/attachicon.gif] Vardagsmat 002.jpg Blandas tillsammans med kokt pasta [img=http://www.maipenrai.se/forum/public/style_images/master/attachicon.gif] Vardagsmat 003.jpg I med såsen och sedan osten ovanpå [img=http://www.maipenrai.se/forum/public/style_images/master/attachicon.gif] Vardagsmat 006.jpg Färdigt att servera med gröna kulor! [img=http://www.maipenrai.se/forum/public/style_images/master/attachicon.gif] Vardagsmat 007. OBS!! Uteslöt de Franska vitlöksostarna. Måste ju tänka på vaktmästaren i magen! [url=http://www.youtube.com/watch?v=5SgFLWBL8y4]http://www.youtube.com/watch?v=5SgFLWBL8y4 Tack för tipset har också lie lax jag måste rädda i morgon "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fibromorsa Inlagd Juli 13, 2013 Dela Inlagd Juli 13, 2013 Tack för tipset har också lie lax jag måste rädda i morgon Gömde att nämna lite citronsaft på fisken innan den blandas med det andra, ger en helt annan smak! Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
b-tung Inlagd Juli 13, 2013 Dela Inlagd Juli 13, 2013 Middag efter en sorgligt dålig golfrunda. Högrev bakad 7h i 90 gradig ugn. Högreven hade fått en skön massage av härliga kryddor, lök, vitlök och örter. Sedan fick det kärleksbad i cocacola, egentrimmad bbq sås och rödvin. Tomatsallade, lökstekt potatis och sås på skyn fick det att explodera i vällust. Så månstans kände jag att en god Amarone skulle fullända denna middag. Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 13, 2013 Dela Inlagd Juli 13, 2013 (ändrad) Middag efter en sorgligt dålig golfrunda. Högrev bakad 7h i 90 gradig ugn. Högreven hade fått en skön massage av härliga kryddor, lök, vitlök och örter. Sedan fick det kärleksbad i cocacola, egentrimmad bbq sås och rödvin. Tomatsallade, lökstekt potatis och sås på skyn fick det att explodera i vällust. Så månstans kände jag att en god Amarone skulle fullända denna middag. ImageUploadedByTapatalk1373747272.800236.jpg Jaja... tur du är proffs i matlagning i alla fall miss u /Enis Ändrades Juli 13, 2013 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 13, 2013 Dela Inlagd Juli 13, 2013 till dagens lunch blev det stark tonfisksallad.. och till kvällsmat serverades varmkorv med skånsk senap... avslutade med jordgubbar o vaniljglass..fantastiskt gott!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
b-tung Inlagd Juli 13, 2013 Dela Inlagd Juli 13, 2013 Jaja... tur du är proffs i matlagning i alla fall miss u /Enis Dito Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu